/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Efterlysning.
Fra : Mosebaek
Vist : 701 gange
200 point
Dato : 20-07-09 19:46

Detektiven Mosebaek,har fået en big case,på halsen.
Har lovet min klient,en løsning inden i morgen. (Meget letsindig).

Hvorfra stammer dette gamle Sylvest Jensen (luftfoto).

http://peecee.dk/upload/view/181844

Med min (sarte) stedsans,vil jeg selv skyde på at det er et gods,et sted i Vensyssel.
Håber meget på jeres velvilje.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-07-09 19:49

Hmm, gods er jeg med på, Vendsyssel, johh, henad Rold Skov..

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-07-09 20:48

Er der virkelig ingen vendelbo`er,med på Kandu?

Hælder en del til Baggesvogn Hovedgård.Selvom nyere billeder,ikke helt stemmer med mit foto.
Men der kan jo være ændret meget på 50 ? år.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-07-09 21:08

Du kan ganske roligt holde fast i Baggesvogn Hovedgård

Kig på detaljerne...skorstene, antal vinduer, taget i gavlen, hovedindgang o.s.v.

http://www.vestmark.dk/sider/baggesvogn.htm

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-07-09 21:10

I øvrigt kan du finde luftfoto af Baggesvogn på google maps, og der kan du se de ganle udhuse,vinkelbygningen der ligger bagerst til venstre i dit billede

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-07-09 21:54

Citat
I øvrigt kan du finde luftfoto af Baggesvogn på google maps

Gider du lige gi`mig et praj om hvordan.Er vist for søvnig nu.Vender tilbage i morgen tidligt.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 20-07-09 22:01

Klik på linket her

http://maps.google.dk/

Inde på siden skriver du oppe i søgefeltet Baggesvogn
klik "søg i google maps"

Så kommer der et luftfoto og det kan du forstørre til venstre i billedet på skalaen med plus og minus

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 20-07-09 22:07

i http://maps.google.dk søger du blot efter

N57 30.357 E010 08.760

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 22:32

Citat
Har lovet min klient,en løsning inden i morgen.

Vidste ikke din bror var din klient

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-07-09 07:26

Tak for svaret dova.Nu er jeg også overbevist om at det er Baggesvogn.
Nu skal jeg bare overbevise min klient,om det samme.Honoraret er ikke helt fastlagt,men jeg tror det består af et par Spar pilsnere.

piaskov,din troldkvinde.

VH. Mosebaek.