/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
SMå hjul banke op i møbel
Fra : tipini
Vist : 3027 gange
100 point
Dato : 20-07-09 19:23

hej . i "fra skrot til slot" så jeg sådan nogle meget små hjul man kunne banke op bordben eller stoleben. De var så små at de faktisk ikke forhøjede møblet, men gjorde at man nemmere kunne flytte rundt på møblet. Er der nogen der ved hvad det er for nogle og hvor man kan købe dem?
Tina

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-07-09 19:45

Byggemarkeder og måske Ikea, de har mange hjul til møbler
vh Ben

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-07-09 20:03

Hvad har spørgsmålet med gruppen Karriere/Penge/Investrering at gøre?

Du får nok et mere kvalificeret svar ved at spørge i en mere relevant gruppe.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-07-09 20:03

Silvan, XL byg, Jem og fix, Bauhause, Bilka de har alle hjul, og lad være med at købe de billige, jeg har meget dårlige erfaringer med dem, de går hurtigt i stykker.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-07-09 20:34

>Bille1948

Det har ikke noget med investering at gøre, men desværre for dem der interesserer sig for investering er det det første emne der dukker op på emnevisning, kategorier http://www.kandu.dk/default.aspx

Jeg tror det er derfor,de fleste spm på investering handler om alt muligt andet, ville ønske det var smalltalk der lå først

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-07-09 10:02

du må ikke bruge den slags hjul. for det første er de for små og kan ikke holde. for det andet, og det er det værste, så laver de store mærker i gulvet. hvis du har trægulv vil der blive tydlige spor efter hjulene hver gang du kører med dem og de er ikke til at fjerne igen.
løsningen på dit problom hedder filtbrikker, hvis du har trægulv, og stolesøm hvis du har gulvtæppe.
filtbrikkerne kan du bla. købe i biltema til en meget billig penge.
stolesøm forhandles i de fleste byggemarkeder. muligvis også i biltema.

tømreren

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 22-07-09 10:38

så må jeg vist hellere flytte spørgsmålet. Det er altså noget helt bestemte hjul jeg leder efter....

Annuller spørgsmålet
Fra : tipini

Dato : 22-07-09 10:39

jeg flytter spørgsmålet over i den rigitge kategori