/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Email forbliver på server
Fra : refi
Vist : 830 gange
100 point
Dato : 20-07-09 15:58

Hvad er der lige sket her

De sidste 3 dage har jeg ikke modtaget mine mails...

Et tjek på serveren viser at der ligger over 200 mails...

Men hvorfor pokker bliver de ikke HENTET til komputeren...

Jeg får INGEN fejlmeddelelser når jeg trykker send/modtag - blot beskeden - der er ingen nye mails - OG DET ER DER (som sagt over 200)

Der er INTET ændret på komputeren endsige mailprogrammet, som er Windows Mail og derfor også Vista..

Eneste ændring jeg umiddelbart kan gennemskue er at mit a-squared (anti-malware) udløb forleden dag og derfor lukker ned ved opstart af komputer - men det kan da vel ikke forhindre mails i at komme frem Vel højst sende et par inficerede mails med i købet (tror jeg nu ikke )

Kan nogen gennemskue dette

Accepteret svar
Fra : Otnob

Modtaget 110 point
Dato : 20-07-09 16:07

Hej refi!

Kan det ikke hænge sammen med at du har ligget og rodet med de store vedhæftede filer, en tråd som i øvigt stadig venter på svar fra dig efter at du ville prøve et af de sidste forslag.

Jeg venter spændt på løsningen med de store filer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-09 16:20

Hvis det er mail's fra Sjælland - så kan jeg oplyse at vi har lukket af for nye profiler, i datingen dk.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 20-07-09 16:20

Jeg har prøvet det før - det er en mail der laver skidtet

Jeg plejer at gå ud via webmail og fjerne den første mail - lægger den hen i en anden box end indbakken derefter susser de andre ned som de skal

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-09 16:21

Men ellers kan det være samme problem som Nordsted1, Molokyle og andre TDC mail kunder har.

Jeg kender ikke løsningen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-07-09 17:06

Min TDC konto har gjort det samme nogle gange her inden for den sidste måned, og så pludselig vælter det ind.
Det har undret mig, at KANDU tilsyneladende var nedlagt, men når jeg så ser ind på de seneste indlæg så var der en del som jeg ikke havde fået.

Jeg tror sgu at TDC afprøver kundernes loyalitet af!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-09 17:07

Otnob:

Du har da ret i at det var i samme periode...
Den er iøvrigt klaret via yousendit - så tak for reminderen

Qualiman:

Den med en mail der blokerer kender jeg godt - men der får du jo en fejlmeddelelse

Eyvind:

Nej - det er IKKE TDC - og mails ligger jo på serveren - så der kan jeg sagtens tjekke dem....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-09 17:25

Skal måske også lige pointere at der IKKE er problemer med at sende mails....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-09 19:50

320 mails røg lige i fælden....

Det er tilsyneladende udbyder (telenor) der har haft problemer med deres sammenlægning....

Jeg skal da love for de lige pludselig kom væltende

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 20-07-09 19:51

Tak for svaret Otnob.

Du "vinder" grundet opmærksomheden på det andet spørgsmål

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 20-07-09 21:46

Tak det er alt for meget, det var interessant med resultatet på det andet spørgsmål og i øvrigt også med de 320 mails du pludselig blev begravet i. Der har været noget at sortere.