/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Venstrefløjen er ansvarlig
Fra : PeterTheisen
Vist : 394 gange
20 point
Dato : 20-07-09 15:04

Jeg har lavet en analyse af, hvilken fløj i dansk politik, der er mest økonomisk ansvarlig, og den kan hentes via følgende link: http://peecee.dk/upload/view/181782

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 20-07-09 15:10

Hvor er du heldig.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 15:32

Hold da op Peter (og bliver jeg så blacklistet nu?)???

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 30 point
Dato : 20-07-09 15:33

Hej PT

Jeg syntes din analyse mangler angivelse af hvor du har tallene fra, samt en væsentlig aktør, nemlig Fogh. Jeg har en fornemmelse af, at han retter lidt på på V´s placering, i hvert fald fsva. betalingsbalancen.

Og så gik der ellers lidt tid med at tænke over, hvem Hans Christian Svane Hansen var, ham havde jeg da aldrig hørt om, indtil jeg fandt ud af at kigge på forbogstaverne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 15:38

Sikke en gang ævl. Som vanligt noget enøjet bæ, du uden tvivl har hugget et andet sted. "Oprydnings-partierne" vil altid få dårlige tal. Dem der overtager lige efter en omgang "livremsindspænding" kan præstere pæne tal. Som sædvanlig "rød-gardist-propaganda"!

Bliver jeg blacklistet nu?

Deltager du i din egen tråd denne gang?

Hvor har du hugget informationerne?

Hvad er din egen mening?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 15:39

Tak for svaret VagnR!

Vi kan godt vædde på du får accepten. Odds er 10 mod 1.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-07-09 15:59

Flotte odds, 3773, men jeg syntes jo ikke selv jeg har svaret, mere peget på nogle mangler i spørgsmålet.

Og som jeg har skrevet før, points på kandu er helt ligegyldige, ikke engang så godt som en spilleautomat der tager menneskepenge og kun giver spillemønter retur

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 20-07-09 16:07

Tallene stammer fra de links, der står under overskriften "Kilder", vagnr. Jeg har ikke medtaget Fogh, da jeg ikke kunne finde tal fra hans sidste år. Men du har da ret i, at han ville rette op på Venstres placering.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 20-07-09 16:08

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 16:13

LOOOOL Flot Peter Theisen. Accept af et modspørgsmål. Det er sgu da et "svar" der kræver FEM stjerner.

-> VagrR..... Hvad sagde jeg. Burde have kørt odds 100 mod 1. PT accepterer altid fra politiske venner, uanset relevansen og indholdet i svaret!

LOOOL Hvor forudsigeligt.

Men Peter Theisen, det går fremad. Du deltog da en tiendedel mm i debatten denne gang. Og blacklistede slet ingen (tror jeg ikke).

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-07-09 16:21

Herregud nar!Jeg kan lige forestille mig,at du er en af 68`ernes blomsterbørn.Godt beskyttet af det danske samfund,i hoved og røv.Har du prøvet een times ærlig arbejde.Har du nogensinde haft en vable i næverne.Måske sidde/liggesår.
Rejs en tur til Nord-Korea.Så er det nok slut med dine socialist fantasier.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-07-09 16:36

Hej Petertheisen, selv tak, men jeg syntes som så ofte før du lukker for hurtigt, og at jeg slet ikke havde svaret

Men du har ret, jeg havde ikke set kilderne, var stoppet inden sidste side.

Men ikke mindst i betragtning af, at Hartling kun sad ca 1 år som statsminister (leder af det beskidte dusin, som hans regering blev kaldt) og dermed er ene om repræsentere Venstre, kunne du godt have taget de år af Foghs periode med du kunne finde.