/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
orginale mappe indstillinger
Fra : frederikshavn
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 20-07-09 11:12

Jeg har lavet et eller andetmså når jeg åbner div mapper mangler jeg det øverste hoved af mine mapper,hvor der normalt står C:/dokumenter/billeder ,eller noget i den stil,hvordan for man man mappe visningerne til bage til den orginale visning,mangler alle fanerne for oven i alle mine mspper

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 20-07-09 11:23

Gå evt. i start hjælp og søg på mappevisning.

Hvilket system kører du med XP Vista eller hvad

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 11:36

Klik på Vis oppe øverst i din dokument mappe, hold muse markøren på Værktøjslinjer - gå ud og klik på Adresse, gør det samme en gang mere, men denne gang klikker du på Lås værktøjs linjerne, så skulle den være der.
Måske kan du også løse problemet ved at klikke på Funktioner og på Mappeindstillinger, under Generelt kan du klikke på Gendan standard indstillinger, den har jeg aldrig afprøvet, men måske kan det hjælpe dig

Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 20-07-09 22:15

du går ind i dokumenter og derefter visninger og der kan du vælge forskellige former

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-07-09 10:16

tak for jeres hjælp,jeg fandt selv en løsning og det var systemgebdannelse jeg bliver nød til at give point til den første som svaredemhåber i forstår,men tak til alle

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-07-09 10:16

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-09 11:01

Ok - men det var da godt du fandt en løsning.