/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilken film er det?
Fra : ToysRus
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 19-07-09 22:02

Jeg aner ikke noget om navnet.
Det er en amerikansk film.
Det handler om nogle unge som skal til Eutopa. Kan ikke huske hvad de skal der, men den ene gut ved alt om eutopæiske slotte eller alt om historie eller lignende og vil gerne arbejde med det.
Han render rundt med et Leica M7. Filmen er fra ca. 1980-88 vil jeg tro.

På et tidspunkt kommer de vist nok til Amsterdam hvor der kommer ind til et par prostituerede der er ret voldsomme Det er lidt af en komedie i det hele taget.

Der er også noget med at et par af dem vil have et lift med en lastbil og bliver smidt om bag i. Da den stopper igen er de endt i et eller andet deprimerende østland.

Den ender vist med at ham gutten med kameraet får job som guide på et slot eller et eller andet i rom eller er det Paris... kan ikke helt huske det med sikkerhed.

Men er der noget der evt kender den?

Tak.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 19-07-09 22:05

Velkommen på kandu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 22:06

Så er det du skal sige Tak JR

Kommentar
Fra : ToysRus

Dato : 19-07-09 22:11

Der skulle have stået Europa og ikke Eutopa

Tak for velkomsthilsenen.

Kommentar
Fra : ToysRus

Dato : 19-07-09 22:14

Nå jegj fandt den via google ved at skrive dette:

comedy teens touring europe for a girl leica m7 tour guide

Længe leve google.

Godkendelse af svar
Fra : ToysRus

Dato : 19-07-09 22:15

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov