/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Vic2000
Fra : granner01
Vist : 703 gange
50 point
Dato : 19-07-09 20:59

Du skriver at jeg lyver og at jeg skal bevise jeg har ret. Hvem fanden giver dig ret til at kalde mig en løgner. Tænk over det.

Et svar til dit spørgsmål. Klik på mit profilnavn, så kommer der nogle faneblade. Klik på historik.
Hvis du magter at finde ud af det. Ellers synes jeg du er hoven at påstå at PiaSkov gider lure på dig. Hun har da andre mere interessante ting at beskæftige sig med.

Så stop dit spammeri i alle trådene. Alle os andre kan da ikke gøre for at du ikke kan finde ud af det.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 21:01

Blacklist idioten og frys ham ud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 21:04

Granner01... vic2000 er 80% dummere end krydsfiner, og fatter ikke hvad du skriver, så drop det bare... prøv om du ikke kan ignorere ham, selv om det er enormt svært

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 21:07

Citat
Du skriver at jeg lyver og at jeg skal bevise jeg har ret
du skal ikke bevise en skid overfor den løgnagtige profil vic2000.
Men han bevæger sig ikke ind i dit spørgsmål granner01, for han er ikke istand til at svare på noget som helst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-09 21:07

granner01

Malerhjernen fatter ikke en malerklat af hvad andre kan læse i hans profil i forhold til det, han selv kan "læse"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:08

Det er jo som Klaudi siger : den malerhjerne kan ikke en S*****

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 21:17

Kollektiv blacklistning af ham og hans dp'er

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 21:18

At regne med tiiimet's indgribning svarer til at lægge budget efter gevinsten i onsdagslotto (førstkommende onsdag)!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 21:23

Jeg er modstander af blacklistning, men i tilfældet vic2000 vil jeg gøre en undtagelse og blackliste ham.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-07-09 21:40

Jeg vil ikke kaldes en løgner, slet ikke af en åndspygmæ.
Jeg håber ikke han er en tøsedreng.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 21:42

Citat
Jeg håber ikke han er en tøsedreng.
Det er han - skal vi vædde

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 25 point
Dato : 19-07-09 22:06

Kandu,dk er ikke ens i Danmark
Fra : vic2000 Vist : 259 gange
10 point
Dato : 14-07-09 10:03

jeg takker for oplysningen ( brugsanvisningen) og kan så måske oså
bruge den, en dag kandu bliver ens for alle i dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 22:07

???? Nogen der forstod meningen med den der?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-09 22:11

Det er fra hans egen tråd http://www.kandu.dk/spg138008.aspx , men som blacklistet kan jeg jo ikke købe den, så han tjener ikke point på mig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 22:13

Det er sandsynligvis også meningsløst som alt hans andet ævl.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 22:28

Så kan du godt annullere tråden granner01, hvad gør en profil som vic2000 ikke for at få point.
Men han skylder dig stadig en undskyldning granner01

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:30

Citat
Men han skylder dig stadig en undskyldning granner01

Jeg syntes snart han skylder en del herinde

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-07-09 22:34

Ja selvfølgelig skylder han mig en undskyldning, så kom frit frem Vic2000.

Er han mon mandfolk nok til at give en undskyldning.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 22:36

det tror jeg ikke. Det kræver han kan indse han har dummet sig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:38

Citat
. Det kræver han kan indse han har dummet sig

DU ER DA DEN FØDTE OPTIMIST

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 22:50

Godt at spørgsmålet er i kategorien Kandu, her burde teamet læse med, og forhåbentlig give vic2000 et alvorligt rap over fingrene, det er da dybt godnat det som kommer fra den kant, tror i at vic2000 i det hele taget kan finde ud af Facebook

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 23:00

Citat
men som blacklistet kan jeg jo ikke købe den, så han tjener ikke point på mig
jeg er også blacklistet og kan ikke købe tråden, så jeg kopierede den bare der er intet af interesse i.
Tåben fatter ikke at de seneste 25 ændrer sig hele tiden i nummer rækkefølgen og vil være forskellig fra bruger til bruger - i kan få den kopieret ind her, men det er spild af plads.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-07-09 01:14

Citat
en dag kandu bliver ens for alle i dk

Det gør ingen forummer nogensinde !!!!!
Og ytringsfrihed indbefatter ikke strafpligtigt personchikane.

Nu er forummer og chatrooms samt tildels Facebook i grunden nogle underlige størrelser, intentionerne er der, men de kan hurtigt blive ødelagt, og bliver det også, og endda med lukkede fora til følge
Ejvindh luftede muligheden for dette da han eftersøgte moderatorer, i den forbindelse nævnte jeg at TV2 havde et forum som blev lukket grundet personlig brugerchikane, og de tilstedeværende som kender www.itsvar.dk ved også at dette forum er så godt som ubesøgt grundet idioter.

Årsagen er syge personer som betragter Kandu og lignende som et dejligt anonymt sted at fyre lort af i, de kan i løbet af et øjeblik få det hele til at gå agurk med mudderkastning, vel vidende at deres indlæg kan blive slettet i løbet af fem minutter (eller aldrig), men skaden ER sket.

Jeg kunne måske godt slippe godt fra at kalde Piaskov for bredrøvet.....AV AV AV AV

Men Du, vic2000, fremfører samme omtale i en åbenlyst flabet tone der hører til i rendestenen, og værre endnu når Du er trængt op i en krog, Du fatter simpelthen ikke hverken ved ironi eller direkte skideballer hvornår det er på tide at HOLDE KÆFT.

I det virkelige liv udenfor nettet vil samme opførsel resultere i en brækket næse før eller siden.

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 20-07-09 08:32

Citat
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 21:01

Blacklist idioten og frys ham ud.

Hvad fanden dig og din tegning af en far bliver jo også hængende her, det selvom folk IKKE gider jer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 08:42

I lige måde Kaj Sylvester. Du er netop een af dem man gerne vil af med. Hvorfor bruger du ike paperboy log'inet? Jeg kan se eddie_skov alle de der svampeprofiler er blevet blacklistet. Men paperboy er da vist brugbart endnu, er det ikke Kaj.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 08:43

Og Kaj, du har vist selv sørget for at minimere din egen fanclub!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 09:25

Citat
Jeg kunne måske godt slippe godt fra at kalde Piaskov for bredrøvet.....AV AV AV AV

Ja LuffeA det kan du og nogle stykker andre ....men så sætter jeg også grænsen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 09:27

Synes der stod bedrøvet.....Er du da ked af det Pia?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 09:51

Citat
Er du da ked af det Pia?

Niks det et jeg ikke .

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 20-07-09 11:55

Citat
Kollektiv blacklistning af ham og hans dp'er

Der er ikke andet at gøre - manden er totalt idiot! Man kan overhovedet ikke kommunikere med ham, for han fatter ikke en sk..!

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 20-07-09 12:47

Tak for svaret vic2000. Jeg regner med du kommer med en undskyldning for at kalde mig løgner på et andet tidspunkt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 13:11

Citat
Jeg regner med du kommer med en undskyldning for at kalde mig løgner på et andet tidspunkt.

OPTIMIST Granner