/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Vandvarmer
Fra : Ekspress105
Vist : 1108 gange
100 point
Dato : 19-07-09 20:58

Hej sider lige og kigger efter vandvarmere, combi....
Falder over denne
Kode
http://vvs-eksperten.dk/index/wgj-c-combi-vvb-vandret-140l-p3231
Er der noget til hindre for at man montere den lodret? ka ikke lige finde uderoplysninger om den.... Men prisen er jo attraktiv.... Og behøver ikke et fint hvidt kabinet...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 21:07

Formenlig er der tale om en kappevandvarmer og så er den nogenlunde ligeglad. Er den med spiral er det ikke heldigt at stille den på højkant. Den er billig (BILLIG). Jeg ville nu ikke bryde mig om sådan noget i mit hus. Visse af de der lavprisprodukter er grusomt for ringe. Men ved leverandøren bare lidt (hvilket de sansynligvis gør - ved lidt) kan de svare dig.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 19-07-09 21:12

Den er jo med spiral.... Hvad vil der ske ved det?
Ved godt at det ikke er en super kvalitet... Men det er ikke noget der skal holde langt ud i fremtiden så skulle jeg skifte en gang ekstra ka jeg overleve det... men gider ikke vende noget og så det bliver noget bøvl... Så spøger lige om nogen ka fortælle hvad der ville ske ved det?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-09 21:15

Hvis spiralen vender "forkert" får du dårlig afkøling/ringe effekt når den anvender kedelvand. Afhængig af elspiralens udformning risikerer du manglende varmtvandsmængde/tendens til kogning/skoldning ved elpatron.

Godkendelse af svar
Fra : Ekspress105

Dato : 19-07-09 21:17

Tak for svaret 3773. Lige det jeg ville vide.... Eller måske ikke Men takker...