/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fortsæt her BentJuul
Fra : 3773
Vist : 708 gange
300 point
Dato : 19-07-09 17:33

...idioten har opgivet http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=138158

Hader at benytte dette Teil-trick, men et eller andet kom åbenbart for tæt på!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 17:35

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 17:38

...og som udgangspunkt har jeg fra start valgt blacklistning af samme (men han har noke ne profil der kan blande sig). Dette er sket udelukkende som et angreb på ytringsfriheden (og fordi jeg KAN udnytte muligheden for at udelukke skvadderhoveder). Se bare min blackliste. Udførlig forklaring til hvorfor gives gerne på forlangende!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 17:39

MERE

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 17:42

Nix, vipper af her. Gider ikke det her bavl. Kommer tilbage senere når jeg har tid. Men at give fornuftige svar på dette site er håbløst, når spørgerne ikke gider reagere. Samtidig gider jeg ikke slåsse med ævlehoveder og fuskere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 17:42

Der er da ikke meget ved ar fortsætte, hvis multiprofilen ikke er med, det er meget bedre at spamme hans/hendes tråde, sådan som Bentjuul og Klaudi er begyndt på måske bliver fjolset så træt af de mange profiler vic2000 fatter ikke en brik så ham kan vi ikke spamme ud desværre

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 310 point
Dato : 19-07-09 17:43

Ja desværre, og jeg er ellers fuldkommen ligeglad med hvor mange profiler de har, men når de så spammer senest 25 spørgsmål ved at lave spørgsmål til de forskellige profiler, så er det ødelæggende for andre brugere og for ideen bag kandu.dk.

Fjolset har jævnligt brug for at stille spørgsmål, så jeg fatter ikke hans indstilling.

vi må hellere gentage profilerne som på et tidspunkt vil spamme senest 25 spørgsmål

JatR
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
spørger
gasovn
aa11aa
Bladbud

Han vil sikkert bruge argumentet "jeg vil slettes"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 17:51

Nej undskyld 3773.
Det var ikke meningen.
Men manden er sq da den største joke der har været her til dato.
Det var det jeg grinte af....ikke dig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 17:51

Hvorfor ikke spamme kandu.dk og be om en ordentlig oprydning? Det har de truet med, men intet er sket. Indtil videre er der bare sket tilfældige sletninger, uden mønster.

Men skal vi vædde på: "At det vil man ikke"! Annoncegrundlaget ville forsvinde, hvis der istedet for tusindvis af brugere "kun" var to hundrede.

En opfordring iøvrigt: Slip for reklamerne og anvend Ad-Blocker. Ganske fint anvist af o.v.n ved en tidlige lejlighed. Gør opmærksom på dette og ryst det såkaldte "tiiiim..." Sig: "Ryd op", eller vi skrider.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 17:52

Lad os alle lave en tråd eller 10, værdi 100 P med budskabet: Ryd op!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 17:53

....eller bedre: Boycot annoncørerne (og så underrette dem om dette)! Det virker åbenbart bedre at gå efter pengepungen.

Kommentar
Fra : JatR

Dato : 19-07-09 17:54

Nej Jeg vil IKKE slettes

For så bliver jeg det måske ?

Har I det ikke dejligt?

Nu har I da noget at snakke om

J@R

Klart Idioten annullerer, når der ingen ordenrlige svar kommer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 17:55

..ok Pia..........opfattede den heller ikke som en jagt på mig. Det overlader jeg til "vennerne" (behøver ikke nævne dem).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 17:56

...en mere db-profil er nu udelukket.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 17:56

Citat
Klart Idioten annullerer, når der ingen ordenrlige svar kommer
se det er selverkendelse der vil noget

Kommentar
Fra : JatR

Dato : 19-07-09 17:57

Helt seriøst ...

Hvad pokker gør jeg for at blive slettet ??????????????????????????????

Jeg vil ud !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Der må bestemt være mere spændende i ARTO...

Tror jeg da ...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 17:58

Tjae jeg har ingen reklamer, bruger HostsMan, det virker fint:
http://www.abelhadigital.com/2008/07/hostsman-3157-released.html

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 17:59

Ahhhh en gammel garvet bruger, der kender omvejene! Gad vide hvem du var før???

Kommentar
Fra : spørger

Dato : 19-07-09 17:59

Nej hvor Demokratisk - Udelukke JR af spørgsmålet - som handler om ham

Nu bliver jeg vel også udelukket ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:00

Netop Klaudi, oprør, anarki, ballade.......

Her "får" man heller ikke noget..... ABP (efter kyndig instruktion fra o.v.n)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:01

... en mere!

Kommentar
Fra : spørger

Dato : 19-07-09 18:03

Hvad er nummeret og en rigtig e-mail adresse til "Teamet" ?

(Hvor man kan få et svar)

IKKE den, hvor de Aldrig giver svar !

Jeg vil slettes - gør det dog - hvorfor samle på Idioter ?

Kommentar
Fra : aa11aa

Dato : 19-07-09 18:09

Citat
Men manden er sq da den største joke der har været her til dato

Er du så ikke glad for, at du har haft noget morsomt at grine af ???

Altid dejligt at sparke til en, som ligger ned

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:12

....en mere!

Sig mig er du BjarneD ?????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 18:16

Du får en lang blackliste 3773, fjolset opretter nye profiler hurtigere end du kan blackliste dem, han/hun føler sig sikkert provokeret til det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 18:17

Citat
opfattede den heller ikke som en jagt på mig. Det overlader jeg til "vennerne"

Den ku' jeg så ta' som jeg ville ..................men det gør jeg ikke .
Ved hvad du mener

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:23

Tjaaa o.v.n.

Så må "vi" jo more os så længe!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:24

http://kandu.dk/spg138178.aspx#1582711 dette kunne være en mulighed!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 18:28

Det ku' det da ..................den er jeg med på

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 18:35

Citat
Sig mig er du BjarneD ?????
Nej det tror jeg ikke, BjarneD er squ da intelligent

Kommentar
Fra : mylykole

Dato : 19-07-09 18:37

Hvad ville I dog gøre uden en særlig?

Kede jer ?

Der sker jo ikke en disse ...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 18:49

Som du kan se 3773, så nærmer vi os niveauet hvor kandu bliver spammet - du kan se i dit spørgsmål her at alle profilerne er på vej på banen. Han har ikke taget sin medicin så alle frustationerne er på vej ud

Vi gentager lige profilerne der er virksomme pt.

JatR
hvadså
mylykole
vic2000
guf1giver
pointguffer
spørger
gasovn
aa11aa
Bladbud

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:51

...ordner dem efterhånden Bent. Det understreger jo også et eller andet! Men nogen var ude på forhånd. Deriblandt Vic2000.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:56

...iøvrigt Bent, den med Bjarne. Muligvis er manden intelligent, men ikke ligefrem ligevægtigt. Søg og du skal finde tråde, hvor han sidder og parlamenterer med hans egne DB profiler. Selv efter at han blev nuppet på fersk gerning havde han slemt ondt ved at erkende noget. Rigtig morsomt var det, at han på bedste Teil'ske facon brugte masser af tid og indlæg på at forbande blacklist'ningen. Men anvendte den flittigt selv.

Kommentar
Fra : pointguffer

Dato : 19-07-09 18:57

Fin Liste - Du er dygtig bentjuul !

Hvorfor kan man ikke sende dig et personligt Fan-Brev i den Kandu.dk postkasse ?

Jeg har ikke tænkt mig at være grov - bare rose dig for den storartede indsats for et rent Kandu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:58

...en mere!

Kommentar
Fra : pointguffer

Dato : 19-07-09 19:01

Det er lige som i det Vilde Westen "Ti mest eftersøgte forbrydere"

(Som ikke har gjort en pind, andet end at være lidt fjollede - Ja det var dumt - Kandu skal man ikke spøge med)

Kommentar
Fra : gasovn

Dato : 19-07-09 19:04

Du er da fiks på fingrene, 3773 ...

Hvor har du dog lært sådanne fine tryllekunstner?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 19:05

Fordelen ved dette her, er at det jo er langt nemmere at pippe de enkelte log'ins og blackliste dem.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 19:07

Spørg ude i byen du! Du kender jo svaret!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 19:10

Citat
Hvorfor kan man ikke sende dig et personligt Fan-Brev i den Kandu.dk postkasse ?
Alle der vil kan skrive så det forstår jeg ik' det nok fordi du ikke er en rigtig ægte profil.........

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 19:12

Jeg kan, så det må være alle de søde brugere!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 19:27

Men jeg kan ikke sende til dig jeg er sød

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 19:30

Se sådan noget kan jo fikses. Min mailbox blev lukket for længe siden pga bimlende skøre idioter her på sitet. Men kan altid åbnes for de seriøse (og bliver det også når jeg bliver bedt om det, eller selv ønsker at vedkommende må maile PM)!

Kommentar
Fra : guf1giver

Dato : 19-07-09 19:31

Jeg er da sød - giver guf !

Kan jeg blive sletter + bentjuuls "Ønskeseddel" uden at jeg skal til at oprette en lang række Guf2giver, guf3giver o.s.v profiler og give til pointguffer ?????

Det er sq så besværligt - men hvis det er det der skal til - så OK

vic2000 er STADIG IKKE mig

Kommentar
Fra : guf1giver

Dato : 19-07-09 19:34

Jeg tror helt oprigtig at man er mere opfindsomme ovre på ARTO end her.

Men jeg er jo, trods alt, mere på jeres alder ...

Ja det skulle man jo ikke tro var muligt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 19:35

...en mere.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 19:35

Citat
vic2000 er STADIG IKKE mig
Selvfølgelig er du det, der er kun dig og dine profiler på det niveau.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 19:36

Citat
Men jeg er jo, trods alt, mere på jeres alder ...
Nej

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 19:48

Tak for svaret bentjuul. Vender tilbage senere og laver en flok SPAM-tråde attesteret til tiiimet (hvis jeg gider).

PS Få nu kylet de idioter ud! Og med det mener jeg at der er flere end vic der er "en byld i røven".

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 20:23

Undskyld men jeg er lidt nysgerrig ??
Hvordan kan det være du IKKE har BL ham ???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 20:25

Hvem har jeg ikke blacklistet?