/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ubuntu
Fra : leifjskov
Vist : 948 gange
300 point
Dato : 19-07-09 13:27

Så starter vi forfra
Skal vi installere ubnutu for at kunne fjeren alt det andet ???

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 19-07-09 13:32

Det burde ikke være nødvendigt, sæt installations CDén i drevet og boot på den, så spørges der om du vil slette partionerne og installere igen.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 13:33

I skal formatere fra Ubuntu, der skal være på en cd og dermed fjerne alt det andet, inden Ubuntu kan installeres. (Dette for at få alle viraerne væk )

Mvh

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 19-07-09 13:34

HVOR GØR VI DET NÅR VI HAR SAT CD I ????

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 13:37

Genstarter pc-en og booter fra cd-en.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 19-07-09 13:38

Først ind i computerens Setop eller BIOS og sætte CD-ROM som First Boot Device, men måske har i en Boot menu, det kan i se når computeren starter, der står noget om at Press en eller anden F tast for Boot menu eller Enter setup, læg så Ubuntu cd i skuffen og start fra den, og så se lge her:
http://www.youtube.com/watch?v=GhnLk3gviWY

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 19-07-09 13:38

Citat
booter fra cd-en

Hvad betyder det ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 13:39

I må vist hellere vente til o.v.n. får "slævet" den nye sofa af ryggen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 13:39

Nå han var jo der

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 13:41

Formateringen sker automatisk når i vælger at bruge hele disken, men jeg anbefaler at køre live cd først, og så derfra dobbelt klikke på Install som ligger på skrivebordet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 13:41

Boot betyder starte

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-07-09 13:44

Hvorfor gå over åen efter vand?

Hvis du ikke er interesseret i Ubuntu, sættter du din installations CD til XP i skuffen, slukker for computeren og starten den igen (koldstart) så skulle den "boote" altså starte med komme frem med at spørge om du vil installere XP og så går du bare frem efter anvisningerne på skærmen.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 13:47

Ja, når nu ovn er på igen, kan vi andre lige så stille luske ud af spørgsmålet. . Ubuntu da også .

Citat
Install som ligger på skrivebordet
Altså på pc-en

Held med det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 13:47

Citat
sættter du din installations CD til XP i skuffen
der mangler ligesom en licens til XP, derfor Ubuntu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 13:50

Citat
Skal vi installere ubnutu for at kunne fjeren alt det andet ???
vil i forsøge med jeres pirat Windows igen ? Eller gå over til Ubuntu ? Eller købe en ny XP og bare forberede computeren nu ?
Det kunne være rart at vide

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-07-09 13:51

Citat
der mangler ligesom en licens til XP, derfor Ubuntu

C D er jo en anden sag

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 19-07-09 14:01

@o.v.n
Vi vil ha' ubuntu på den.
Men det drille lige nu .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 14:08

Ok i bruger Boot menu (en eller anden F tast de første sekunder efter start af computer) og vælger at starte fra Cd, eller vælger at gå ind og ændre start (boot) rækkefølge, også ved at trykke på en eller anden F tast i de første sekunder, hold øje med det nederste på skærmen, computeren skriver det til jeg Press F et eller andet for Boot menu - eller Press F et eller andet To enter Setup, Boot menu er den nemme hvis den er der, ellers skal i i Setup og under Advancet BIOS settings ændre boot rækkefølgen, så CD-ROM er First Boot Device, gem og afslut med F10, computeren genstarter så og i har Ubuntu i cd skuffen, vælg at installere Ubuntu og vælg at bruge hele disken, resten er barnemad

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 14:11

I skal have internet forbindelse og helst med kabel, på den computer i installerer Ubuntu på, jeg roder lidt i gemmerne, der er vist en billedguide i at installere Ubuntu, et eller andet sted

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 14:20

Fra min bærbare, dengang jeg installerede Ubuntu håber at billederne ligner lidt det i ser i Setup, Setup confirmation billedet kom dengang jeg trykkede på F10 for at gemme, i skal selvfølgelig skrive Y for ja til at gemme: http://peecee.dk/upload/view/181633

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 14:22

Nu kan i øve jer - jeg vil prøve om jeg kan nå sofaen inden kaffetid jeg nåede det ikke før

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 14:36

1. Har du en ubuntu CD
2. Har du brænt den som image / billedefil / iso fil
3. sluk computer
4. Hvad sker der når du nu lægger ubuntu CD i og starter computeren
5. starter ubuntu op og standser ved forskellige muligheder

Hvis du svarer på disse spørgsmål kan jeg hjælpe dig videre.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 14:38

Citat
jeg nåede det ikke før

Bedre sent end aldrig.
Den puter vil hverken det ene eller det andet nu.
Vi pauser den lidt så den kan skamme sig .
Vender tilbage efter kaffen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 14:41

Det er ikke så svært, men det går nok bedst hvis i lader jer guide lidt.
Det er bedst at klare et trin ad gangen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 16:09

Hvordan går det ?
1. Har i hentet nyeste Ubuntu ? En ældre kan bruges og den opdaterer selv bagefter
2. Har i brændt en ISO cd ?
3. Kan computeren starte fra cd skuffen ?
4. Er i klar til at installere, eller vil i prøve at køre live først ?
Som Eyvind siger: En ting ad gangen for ikke at øge forvirringen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 19:26

Nå nu er jeg klar.
Leif fik ikke hentet den nye dovnload med ubuntu.
Jeg prøver at gøre det nu så må vi tage den derfra.

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 19-07-09 19:32

http://www.ubuntu.com/getubuntu/download
Er det denne her jeg skal downloade ???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 19:38

Den vil så IKKE tage den ubuntu
Ved ikke hvad der er galt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 19:41

Ja og du skal lige vælge et download sted eks. Denmark klid
og klik på begin download
måske skal du lige tillade > h-klik på den grå stribe og > hent fil
du skal gemme den på skrivebordet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 19:43

jeg prøver

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 19:48

så går der lige nogel sek.
Jeg er på 2 putere på en gang derfor kan jeg skrive her også

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 19:55

1 time om dovnload ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 20:03

Ja det er en hel cd 697MB
Fortæl hvilken brænder program du har mulighed for at bruge ? Vil du have et link til en nem en ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 20:04

ØHHH jeg kører den bare ind på puteren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 20:10

Citat
ØHHH jeg kører den bare ind på puteren
HVA' BA' du skal have filen brændt på en cd, når du er færdig med at hente

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 20:25

Du har vel gemt den et sted

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 20:27

Mens den stadig henter.

Har du noget brænderprogram......................og hvad hedder det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 20:28

Du får linket til Active ISO Burner, den er så nem at jeg anbefaler den, i stedet for Nero: http://www.ntfs.com/iso-burning.htm klik på den ovre til venstre, som hedder ISO-Burner.zip gem den - pak den ud - læg den ved siden af den nyhentede Ubuntu, dobblet klik på Active ISO Burner og se om ikke Ubuntu ikke allerede er valgt til brænding, sæt eventuel brænder hastighed lidt ned og brænd cd (husk en tom skive i brænder skuffen)

Men alt det her er først efter at du er færdig med at hente Ubuntu
Jeg holder pause - der er film på TV2 klokken 21

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 20:32

Citat
Har du noget brænderprogram......................og hvad hedder det.

Nej Eyvind der er ikke brænder i den det er det der er noget L****

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 20:34

Har du en computer med CD brænder

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 20:36

ja min egen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 20:39

Ok - har du så en USB memorystick (1 GB) på den comp der har hentet ubuntu filen.
Er der USB på den der har hentet og den der skal brænde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 20:41

Vrøvl

Har du en USB memorystick på 1 GB

har den com der henter ubuntu USB
Har din comp USB

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 20:44

Citat
har den com der henter ubuntu USB

Nej den har ikke ...har lige tjekket
Citat
Har du en USB memorystick på 1 GB

Ja det er på 8 GB...men det hjælper jo ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 20:55

Jeg tør næsten ikke fortælle det.....................men den skal jo brændes og du bliver så nødt til at hente på den comp. som kan brænde.

Hvilket brænderprogram har du på din egen comp.

Jeres computere kan vel ikke dele filer over jeres eget netværk................vel

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 20:57

Citat
Hvilket brænderprogram har du på din egen comp.

Jeg har en der hedder finalburner free

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 21:11

Kære Pia & Leif.

I har dæleme da mange "småproblemer" at slås med med Jeres pc-ere . I begynder med 1 stk. problem, og under vejs støder der så flere til . Og som vanligt bliver det til en hel del frem og tilbage . Det er spændende at følge med på sidelinien, og I har da også noget "sjovt" at bruge tiden på . Derfor ville jeg lige gi jeg et lille afbræk i alt det tekniske, med dette lille intetsigende indlæg .

Held med det

Mkh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 21:17

Ok / den kender jeg ikke men den kan sikkert br;nde iso filer - det kan de fleste

Saa hent den ubuntu og gem den paa skrivebordet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:19

Citat
, og under vejs støder der så flere til

Jaaaaaaa
Citat
I har da også noget "sjovt" at bruge tiden på

Det tror jeg nok
Citat
Derfor ville jeg lige gi jeg et lille afbræk i alt det tekniske

Takker da mange gange.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:23

Citat
Saa hent den ubuntu og gem den paa skrivebordet

Den er lagt i dokumenter Eyvind.
Jeg gider sq sanrt ikke mere idag. Vi startede kl 10 i formiddags og har kun holdt få pauser

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 21:24

Den film, Ubuntu-ovn ser, slutter først kl. 23.20. Så, nu hvor han er optaget foran Husaltret, vil jeg da lige spørge om, hvorfor I vælger Ubuntu og ikke den XP i har i forvejen. U.ovn skriver godt nok:
Citat
der mangler ligesom en licens til XP, derfor Ubuntu
men når det er Jeres egen pc nr. 2 el. 3, sker der ik en ski ved at bruge den XP i har. Det er bare ovn, der altid går helt ubuntusk .

Mvh

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:26

Citat
Det er bare ovn, der altid går helt ubuntusk .

Ja jeg ved det...har spurgt om han får reklame kr. ud af det .
DET NÆGTER HAN

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 21:37

Jeg har da også en lille bagtanke med den ubuntu.

Jeg vil slette den harddisk først

Så kan i vælge om det skal være ubuntu eller XP

Men det skal gøres rigtigt, for så kan den XP nemlig godt komme ind.

Bare der ikke forsøges med at springe over det lave gærde.

Den bærbare som skal have styresystemet ind - hvad er det for en comp.

Men nu kobler jeg snart på TV.......................

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:39

Det er en IBM ...er det det du mener ??

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 21:39

Hej igen Pia.

Citat
Jeg gider sq snart ikke mere idag. Vi startede kl 10 i formiddags og har kun holdt få pauser
Pu-ha-da. Så kan jeg godt forstå, at I er trætte.

Men ski godt med en god latter at slappe af på, inden du også går helt ubuntusk og får

Ha en god nat

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:40

Citat
Ha en god nat

Takker og i lige måde.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 22:35

Citat
nu hvor han er optaget foran Husaltret
tro ikke at jeg ikke holder øje med jer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:36

Citat
tro ikke at jeg ikke holder øje med jer

DET VED VI DU GØR

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 22:43

Nu skal du så vælge om du vil følge Eyvinds råd,eller mine, at være 2 kan godt forvirre og jeg kan godt fjerne fluen og gå videre med noget andet.
Og så er filmen slut

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:45

Citat
nu hvor han er optaget foran Husaltret

@heller22
o.v.n 's husalter er IKKE tv..................det er puteren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 22:46

Forøvrig synd at Heller22 sagde god nat, profilen kom med en lodret løgn, da han skrev at flere computere kan dele den samme Windows XP licens, og han kan jo ikke uddybe nu han er faldet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:51

Han er da online ....
Leif vil ha den ubuntu ind så det er de to andre der skal slettes. Jeg har lagt det ubuntu i dokumenter så jeg ved hvor den er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 22:56

Godt nok at du ved hvor den er, men skal den flyttes til en computer med brænder drev, eller kan den her brænde ? Undersøg drevet og meld tilbage

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:58

der er ikke brænder i
Der er heller ikke et USB stik så jeg kunne indvie mit stik

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 19-07-09 23:17

Leif sætter lige tråden op ...han ved det bare ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 23:19

Citat
der er ikke brænder i
Der er heller ikke et USB stik så jeg kunne indvie mit stik
er du helt sikker på at det er en computer du sidder med der er usb stik i ALLE computere og brænder drev i de fleste (som er under 10 år)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 23:21

Citat
er du helt sikker på at det er en computer du sidder med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 23:44

Pia og Leif - Det i er ved at lave med computeren er en enkel sag. Men hvis i hopper rundt på kryds og tværs kommer i ikke videre. Det er nødvendigt at arbejde efter en plan.

Den nemmeste plan er at lægge ubuntu på på computeren.
Og her er min plan.
1. Hente ubuntu.
2. Brænde ubuntu
3. starte computeren med den brændte CD
................4. Iindstille comp. til at starte fra CD hvis 3. ikke lykkedes
5. starte uden at installere så ubuntu kan afprøves på comp.
6. evt. installere ubuntu
eller slette harddisk og hoppe ud igen
7. installere XP hvis 6. ikke er tilfredsstillende.

Der findes andre måder, men blanding af flere måder kan give rod.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 23:58

Og u.ovn er altså bare den bedste. Jeg er en stakkel, der er fuld af løgn, med den samme XP kørende på 3 puttere uden problemer med M$. Samtidig er jeg i u.ovns øjne blot en skide pointrytter:
Citat
Ja du er dælme sulten efter at få point, nu fjerner jeg fluens ben og får ikke flere mails fra dette spørgsmål
Den gode frilandslandmand har bare glemt, at han også har spurgt til en spørger (Ingelie tror jeg, hun hedder) om hun var skyllet væk i en ikke existerende flodbølge, for der var gået et par dage, uden at der var kommet point til U.ovn. Så fej lige for egen dør ovn-der-reklamerer-røven-ud-af-bukserne-for-Ubuntu. .

Og alt det "pis" (undskyld) bare fordi jeg synes, at det er tarveligt, at mange spørgere ikke gider give tilbagemeldinger til os, der bruger tid og pc-slitage på at svare dem . Og, tro det eller ej, det var ovn og jeg en gang enige om .

Citat
profilen kom med en lodret løgn, da han skrev at flere computere kan dele den samme Windows XP licens
Er der forskel på XP og XP?

Nu er jeg uheldig igen med min evne til at vende en andens spørgsmål om til mit eget Dette igen ifølge Kandu Overdommer Ovn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-09 00:04

XP findes i mange udgaver....................nogle har flerbrugerlicens.
Derfor kan den samme XP godt køre på flere computere og stadig opdateres / godkendes.
Det kan Vista også.
Og win 7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 00:06

Det går da rigtigt godt herinde hva'

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-09 00:08

Ja ikke..................... for i dag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 01:05

Nå der var så en som blev sur, men det er da kun ham selv til at blive god igen engang imellem bliver jeg lidt sur over at få mail fra forlængst glemte spørgsmål, hvem der får point eller om der bliver annulleret rager mig en papand, de point kan jo ikke bruges til noget som helst

undskyld for misbrug af tråden

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-07-09 01:06

Citat
Det går da rigtigt godt herinde hva'
Hej Pia. Der er lige det det gør . og undskyld at du bliver spammet, men jeg bliver altså bare så ski.. sur, når ovn i flere indlæg tillægger mig nogle intensioner, som jeg slet ikke har. Og det gør han endda, selv om jeg i tidens løb har bakket nogle af hans indlæg op, for derefter at liste ud af indlægget. Jow da, den største tak er utak .

I går var der et andet spørgsmål, hvor jeg var godt i gang med at hjælpe en spørger. Og vupti, gik ovn ind og overtog. Svarede noget jeg allerede havde svaret på. Påstod jeg havde glemt noget. Det noget havde han så bare overset, at jeg havde skrevet. Det gjorde jeg ham opmærksom på, men den kujon ignorerede det blot og flot. Intet - det må du pardon eller nogen reaktion . Kun beskyldninger i andre spørgsmål, hvilket jo også er nemmere . Derfor tænder jeg godt nok lige helt af, hvilket kommer helt bag på mig selv .

Så det ville være fantastisk, hvis ovn ville passe sit og holde sine stikpiller for sig selv samt holde op med at spille overdommer og fordømmer over for mig, (også selv om han er OverGud her på Kandu) så vil jeg passe mit på min måde, som er i fredsommelighed og venlig tone at prøve at hjælpe, hvor jeg kan + en gang imellem gi langsomme brugere et lille hep-hep. .

Kære Pia og Leif. Tak for lån af pladsen .

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-07-09 01:19

Citat
hvem der får point eller om der bliver annulleret rager mig en papand, de point kan jo ikke bruges til noget som helst
Citat
Ja du er dælme sulten efter at få point, nu fjerner jeg fluens ben og får ikke flere mails fra dette spørgsmål
Kan du blive enig med dig selv?
Citat
I går var der et andet spørgsmål, hvor jeg var godt i gang med at hjælpe en spørger. Og vupti, gik ovn ind og overtog. Svarede noget jeg allerede havde svaret på. Påstod jeg havde glemt noget. Det noget havde han så bare overset, at jeg havde skrevet. Det gjorde jeg ham opmærksom på, men den kujon ignorerede det blot og flot. Intet - det må du pardon eller nogen reaktion
Citat
Nå der var så en som blev sur, men det er da kun ham selv til at blive god igen
Ja, det er jo også en elegant måde at spille videre på. Smukt reageret, og typisk dansk.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 09:27

Hvorfor skændes i når der er plads nok til at række tunge

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-09 10:12

Pia og Leif - hvor langt er i kommet.
Er der stadig mod på at få ordnet den computer.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 10:25

Hej Eyvind.
Ja jeg fandt det USB stik og har fået ubuntu ned på det.
Vi skal i byen i dag og ha' gæster i morgen så det kniber meget med tiden.
Jeg vender tilbage.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-09 10:26

OK......................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 10:48

Vi skændes ikke, det er Heller22 der flipper ud, jeg holder bøtte nu, jeg er på ferietur og har ikke internet forbindelse hele tiden, men jeg har et flip-ud spørgsmål til Heller22: http://www.kandu.dk/spg138201.aspx der kan du skrive dine lange indlæg, her i spørgsmålet er der efterhånden en kilometer ned til skrivefeltet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 10:51

Hvis i kommer så langt at i vil installere Ubuntu, før jeg er tilbage, så vælg den mulighed som hedder Installer Ubuntu (bruger hele disken) vistnok anden mulighed efter at i har dobbelt klikket på Install

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 19:03

1. Ubuntu hentet og flyttet fra en computer uden brænder drev, over på en usb hukommelses stik, der stopper min opdatering
2. Ubuntu skal over på en computer med brænder drev, det har i sikkert styr på
3. Ubuntu skal brændes som en ISO fil på en cd, kræver det mere forklaring ?
4. Computeren skal kunne starte fra cd drevet, (boote som nogen siger) kan den det ?
Nu skal vi først have løst ovenstående, før vi går videre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-07-09 19:54

Hvis Pia ikke har tid de næste dage, hvorfor bestiller hun så ikke Ubuntu på CD fra firmaet?

Kunne det ikke betale sig? https://shipit.ubuntu.com/

Jeg bestilte en CD og fik den efter 4 dage.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-07-09 22:51

Hej granner01

Pia har ikke haft tid, for hun har haft med en helt ANDEN slags gøremål på grillen at tage sig af .

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-09 23:03

CDen er da ikke så svær, den er jo hentet, og ligger bare og venter på at blive brændt (hvis ikke Pia og Leif har "brændt" den på grillen sammen med anden )

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-07-09 23:47

Citat
hvis ikke Pia og Leif har "brændt" den på grillen sammen med anden
Det var dæleme en RAP bemærkning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-09 10:25

Vildand alá ubuntu med flash og Java .............................uhmmmm.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-07-09 21:45

Eyvind & ovn: Takket være deres rappe bemærkninger, er de 2 herrer hermed udnævnt til: "DE RAPPE RAPPERE"

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-07-09 21:49

Og så en helt ANDEN bemærkning. Hvis ikke Pia snart godkender et svar eller i det mindste melder tilbage, går der da helt ged i det her. Men hun har måske stadig en lille fjer på efter andepartyet

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-09 22:28

Pia er på vej til Tyskland ................. hvis vejret arter sig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-09 22:33

Granner01
Citat
Kunne det ikke betale sig? https://shipit.ubuntu.com/

Jeg har fået en hver gang den udgives , siden jeg startede med 7.04
Jeg elsker sådan en fin ny en.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-07-09 22:33

Citat
hvis vejret arter sig.
Skulle der ikke stå: Hvis vejret og Leif arter sig . Jeg håber, at de får en rigtig god tur/ferie .

Og nu stopper du hr. heller22, tak . (Jeg gav mig selv et dummeslag)

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 11:16

Har CDen fået tilpas i kugle grillen så den er passende brændt til at komme videre ? i har vel ikke snydt og købt en licens mere til Windows
Citat
Og nu stopper du hr. heller22, tak
det tør jeg godt vædde på at du IKKE gør

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 11:17

Det håber jeg da ikke at du gør Heller22

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-07-09 11:58

Citat
Og nu stopper du hr. heller22, tak . (Jeg gav mig selv et dummeslag)
Man har vist været en anelse ved siden af sig selv, siden man et øjeblik kunne tro, at man kunne lade være med .

Men set i en ANDEN forbindelse, kan det ses, at parret Pia & Leif er kommet hjem fra Tyyyskland .

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 12:38

Se bare - jeg har allerede vundet væddemålet hvad er gevinsten ? Er den lige så luftig som Kandus månedens præmie håber jeg da ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 17:41

Ingen reaktion fra spørger i meget lang tid, jeg betragter spørgsmålet som glemt og fjerner fluens ben, så får jeg ikke mails når Heller22 puffer på for en reaktion

Godkendelse af svar
Fra : leifjskov

Dato : 01-08-09 15:11

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.