/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Refresh
Fra : prisme
Vist : 316 gange
40 point
Dato : 13-04-03 09:49

Hej Alle.

Jeg har lavet en side med en Flash intro, nu er der bare det ved det, at jeg vil gerne have siden til at vidrestille til en anden side, efter flash introen er vist. Det vil sige at en refresh meta tag, dur ikke. Det skal være præcis efter flash introen.

Erder nogle der lige ved hvordan man laver sådanne et script?

Kommentar
Fra : Random

Dato : 13-04-03 13:55

Hej prisme

Du kan prøve noget i den her retning:
<script>
function forward()
{document.location.href="http://www.dinhost.dk/index2.html";}
</script>
<body OnLoad='setTimeout("forward()",10000)'>

Her er de 10000 milisekunder afspilningstiden for din flash introduction.

Er ikke sikker på om OnLoad bliver kaldt når siden er loadet, med Flash Objectet eller uden. Så hvis det ikke funker, prøv at flytte OnLoad ind i <OBJECT> taggen...
Pøj pøj.
Random

Kommentar
Fra : prisme

Dato : 13-04-03 14:41

Hmm, nope! Det script loader fra starten af. Altså inden siden er loaded færdig! Det skal først nedtælle efter flash filmen er kørt!

Kommentar
Fra : Random

Dato : 13-04-03 15:00

Har du prøvet at teste om det var muligt at starte timeren fra Object taggen?