/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Agurketid for bb1
Fra : HFranzen
Vist : 904 gange
100 point
Dato : 17-07-09 14:50

Jeg vil hellere stille spørgsmålet sådan, om det ikke er argurketid for bb1, savner han nogen at debattere med?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-09 15:02

Gør du ????

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 17-07-09 15:44

Nej

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-07-09 16:04

Appropoa agurketid, eller det der er værre......

Jeg læste med stor fornøjelse DLS bladet, april/maj. side 10 - artiklen vedr. Kronvildt
I den artikel fandt jeg et par forkerte oplysninger....????
Jo, DLS vil åbenbart gerne have at øen Fyn skulle være mindre end øen Lolland.
DLS vil åbenbart også gerne have, at godset Krengerup, samt Søllested gård til at ligge på Fyn...????

Det havde være smartere, liiiiige at undersøge sin geografiske kunnen inden man bringer disse oplysninger til torvs.

Så er der liiiiige side 24 "Våbenteknik" Eller spørg Berthelsen.........
Nej, det vil jeg spare læserne for, dels fordi Berthelsen/Tonganeseren ikke logger sig ind mere.....så er der ikke rigtig nogen grund til at rode op i det...........meeeeeen ellers interessante betragtninger

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-09 16:56

Jo da HFranzen er sat til at varetage D.L.S. interesserne her i ferien. Ellers var spørgsmålet jo slet ikke blive stillet.......

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 17-07-09 17:00

Citat
Appropoa agurketid, eller det der er værre......

Bænkebidderne æder mine agurker

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 17-07-09 18:08

Til Franzen.

Det er i hvert fald ikke et agurktid for Ballegaard Knudsen han er meget ihærdig, ufatteligt han kan få så meget tid til at komme ud i naturen, og blive befængt med så mange skovflåter, han har ellers ikke meget at frygte, hvad angår hjerne lammelse, det kan nok ikke blive meget værre. Hvis det da ikke helt andre husdyr der er tale om, at han bliver angrebet af, det skulle også være noget væmmeligt krapyl. Skovflåten får man ikke ved sidde foran tastaturet og inde i sengen.
Bare vent og se Tonganeseren vender nok tilbage efter ferien, så har B K få en mere at blackliste, hvis dette er sket for evigt, det har B K fået til vane når nogle kommer tæt på hans forfænglighed med sandheder.
At du Frazen skulle vær bestilt af DLS til at skrive, viser med alt tydelihed der er noget der spøger inde B K lille hjerne, jeg tror stadig B K har mareridt om natten fra dengang han fik et los i røven, nok derfor han sidder oppe og skriver så meget om natten.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-07-09 18:49

Citat
Bare vent og se Tonganeseren vender nok tilbage efter ferien, så har B K få en mere at blackliste, hvis dette er sket for evigt, det har B K fået til vane når nogle kommer tæt på hans forfænglighed med sandheder
Skrev HabbibiPro.......Uha, uha, vi ryster allerede i bukserne over den store Tongakineser, alias Æ. BÆ.BÆ. Bæ'rthelsen tilbagevenden på den store scene.
Det vil passe mig fint..... øhh... hvis han da tør kommer tilbage...... jeg har masser at spørge ham om.
Bl.a. om hans tese, den med at blive skudt med h.h.v. slappe tarme og fyldte tarme.
OOOOOOOOHHHHHHH, jeg glæder mig allerede.

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 17-07-09 19:57

Til ham Heidi gå du nu ud og gril dine sønderjyske ringriderpølser

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-09 20:21

Der ser man hvor meget D.L.S. hyleren Franzen ved.. Ringriderfesten er afsluttet for i år...

Den gamle kælling hibsomhab er blaklistet: Jeg gider ikke diskuterer med hende, dertil er hun alt for fyldt med løgn og hun vil ikke svare på det hun selv bliver spurgt om, så altså kære D.L.S. Hylere I har fat i den forkerte tråd. Denne her er min og her bestemmer jeg heldigvis selv....

Jeres agurketid sluttede lige så brat, som den begyndte og Bæ`en Tompeneseren/Berthelsen skal jeg nok også tage mig af- hvis han logger ind efter ferie, hvem siger for øvrigt, at han er på ferie???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-07-09 21:03

Hej Heidi-ho, godt at se du er på banen igen.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-07-09 22:12

Kære granner01, du er et af de sødeste mennesker jeg kender......altså næst efter min mor.

Til HFrandzen; Hvaeeeee, har du svært ved at fatte en besked.???
Jeg kommer ikke fra sønder jylland - og forøvrigt har jeg heller aldrig deltaget i en ringridderfest.
Meeen, jeg går udfra, at du har deltaget i masser af ringridderfester med "ringridderpølser" ad libitum.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 17-07-09 22:21

Franzen du må ikke tage Ballegaard Knudsens tråd op, og lave det til dit spørgsmål, han bliver så ked af det, når folk svarer dig Franzsen, og ikke ham, samme spørgsmål har B K rejst ved jægerforbundet, heller ingen svarer der.
Det kan blive en grudefuld nat med rusk og rengn, og mareridt med disse D L S. og skovflåter eller andre former for snyltere, ingen vil B K noget godt, kun hunden Trold, den eneste der ser op til ham og vil give ham et kys, nok ikke mange kællinger kan få disse lyster.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-07-09 14:56

Bendt Ballegård

Du har fuldstændig ret i, at ring-ridder festen er slut for i år - men derfor kan man da godt stadig købe og spise ringridderpølser !!

Dit sprogvalg er derimod helt til tg- - hvad ligner det at kalde en person for "en gammel kælling" -
har du ikke lært i søndagsskolen, at man skal tale pænt og behandle andre som man gerne selv vil behandles ?? Jeg har ellers forstået på andre tråde, at du var blevet helt fornuftig - men det synes jeg nu ikke det helt tyder på !!

"Denne tråd er min og her bestemmer jeg heldigvis selv...." - deeet er nu en sandhed med modifikationer - så vidt jeg kan læse er det HFrandsen der er bestyrer af denne tråd???

Ørentvisten12

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-09 15:30

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 18-07-09 16:07

Nok ikke lige søndadsskolen der har præget denne opførsel, med egoisme og og selvhævdelse og trangen til at bære nag.
Nok nærmere et svigt i opdragelse, måske et hjem med et primitivt sprog, eventuelt evner der aldig har slået til.
Opførsel sammenlignlig med børn i børhaveklasse, der afprøver grænser.
Nok en opgave for en psykiater at finde ud af, desværre nok alt for sent.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-09 21:13

-

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 19-07-09 07:54

Ballegaard Knudsen viser når han ikke kan finde på flere argumenter, så laver han grimasser.

Nok lært af børnene ude i skovbørnehave klassen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-07-09 09:36

Nåh Frandsen

Jeg har forstået du er bosat i det sønderjyske. Er du sønderjyde af fødsel ligesom Lasse Heidi-Ho ? Eller har I blot spisning af ringridder-pølser tilfælles ?
Kan du iøvrigt skaffe nogle af de gode sønderjyske/tyske Thüringer pølser - det er næsten umuligt i den øvrige del af DK!
A propos agurketid: Kan det passe du er leveringsdygtig i hjemmelavet Agurkesalat ???

Ørenfigen8

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-07-09 09:53

Til de to sidste indlæg:

Hvis I to børn ikke kan skrive bedre. Så får I altså ingen julegaver i år....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-07-09 10:01

Ja kært barn har mange navne. Lad mig i flæng nævne; Sandhedsvidnet alias øjenvidnet alias Steen Johansen......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-07-09 10:49

Heidi-Ho

Din "opdagelse" om, at jeg skulle være en af dig navngiven person, er desværre ikke rigtig - du har endnu engang skudt vildt forbi, men det er jo ikke første gang - er du en lige så dårlig skytte med haglbøsse/riffel, ja så ville jeg nok overveje at lægge våbnene på hylden !!
Hvad synes du om syntaksen ?? Er den let genkendelig ??

Ak ja, det skrevne ord er en formastelig størrelse og så lige midt i sommerferien !

Til julemandenKandu

Pas nu på du ikke smelter i varmen

De "varmeste" hilsner

Øjeæblet1

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-07-09 11:25

Sten Johansen ikke helt ved siden af Heidi-Ho. Han er bestemt en af dem.Øjeæblet1 ved du ikke engang at Julemanden boer på Grønland?? Du har da hvis ikke mange brikker at flytte med?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-07-09 12:05

Citat
Hvad synes du om syntaksen ?? Er den let genkendelig

Skrev steen'ermand.

Næ, egentlig ikke. Men det er din formuleringsmåde, samt indsættelse af div. smiley til gengæld.

Vdr. skydeevner; Deeeeeer tror jeg nok, din og HFranzens evner er under nulpunktet.
Såeee, Steenermand, mon ikke, at dig og HFranzen skulle hænge jeres våben på kaminhylden.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 19-07-09 13:08

Nå er BB 1 Ballegaard Knudsen er nok blevet til julemand, behold du bare gaverne til skovbørnehavens juletræsfest det ser godt ud når formanden viser sig som den glade giver.

( Julemanden boer på Grønland) her har du afsløret dig BB 1Ballegaard Knudsen.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-07-09 13:30

JulemandenKandu (bb1)

Det er sandelig et besværligt navn du har lavet, men du må jo kunne lide det !
Vi er igen vidne til, at en riffelinstruktør ikke kan ramme, men det har han jo også indrømmet ved en tidligere lejlighed ! M.h.t. adressen på julemanden er jeg skam klar over, at hans bopæl er Grønland, men denne JulemandKandu er jo bosiddende i bibelbæltet ved Løsning i Østjylland - så nu har denne hyggelige nisse fået en ny identitet, iøvrigt ikke første gang, men det har han pure nægtet ved flere lejligheder. Denne retskafne person synes nemlig at alle vi andre er nogle lusepustere p.g.a. vor anonymitet !

Heidi-Ho

Egentlig har jeg for det meste anset dig for at være nogenlunde intelligent, hvad hedder smiley i flertal ??
Ligegyldigt hvor ofte jeg benægter ethvert kendskab til den sagesløse "Steen Johansen", tror du mig jo ikke, så fortsæt du blot med dine fejltagelser - det er ikke første gang du er på gyngende grund.
Har du virkelig ikke bedre forsvar for dit ringe menneskekendskab end at du er nødt til at gentage smøren om skydeevner som jeg fremsagde ? Og du kalder dig forfatter til revy-tekster ?? Ikke sært at revyen har trange kår i Danmark.

Øjendråben3

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-07-09 15:15

Citat
Egentlig har jeg for det meste anset dig for at være nogenlunde intelligent, hvad hedder smiley i flertal ??

Guuuud Ja..... for søren da osse. Okay, okay, jeg tilstår under tårer, at jeg er heller ikke god til engelsk.

Citat
Ligegyldigt hvor ofte jeg benægter ethvert kendskab til den sagesløse "Steen Johansen", tror du mig jo ikke, så fortsæt du blot med dine fejltagelser - det er ikke første gang du er på gyngende grund.

Her må jeg så sige; i lige måde. Jeg er ikke, bliver aldrig Lasse/Lars.
Bor ikke - og har aldrig boet i sønder jylland - og kommer sandsynligvis heller aldrig til det.

Citat
Har du virkelig ikke bedre forsvar for dit ringe menneskekendskab end at du er nødt til at gentage smøren om skydeevner som jeg fremsagde ? Og du kalder dig forfatter til revy-tekster ?? Ikke sært at revyen har trange kår i Danmark

Steen...?? Kender du ordsproget som lyder; Man skal synge som de fugle man er i blandt..??

Men du har ret, der er trange kår for revyerne rundt om i Danmark...... men dog ikke for Revykøbing (Nyk.F revyen) Og Cirkusrevyen, de vader i succes - og det forstår man da så udmærket når man har set deres repertoire. Virkelig kvalitetstekster.......

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-07-09 19:26

Sanhedsvidnet og øjebæen gør sig virkelig mange tanker!

Jeg har lige skrevet en mail til bb1 for selvfølgelig taler vi da sammen. Lige som du gør det med Tombaneseren E.B.Bæ. og andre af medlemmerne af Dansk Land og Strandjagtforening.

Men jeg kan forsikre dig for, at bb1 nok skal komme tilbage til dig, så græd ikke. Han er en af dem,der altid har brugt det samme navn..
Måske holder han en lille ferie.Jeg ved det ikke,for det er jo ikke nemt,at følge med i alt, når man boer helt her oppe på Grønland. Desuden er jeg ikke skrifttyder og det det er 1222 år siden jeg gik i skole.

Selv din våbensagkyndige Tonganeser har tidligere på jagtdebat skabt sig over,at andre ikke ville holde sig til et navn og helst deres eget, men det har han glemt..

Det er en folkesygdom iblandt nogle af medlemmerne i D.L.S. pas på at den ikke breder sig den smitter tilsyneladende så hvad med at holde lav profil til i bliver raske. Nåeee Neej det er jo det i har gjort i mange år holdt lav profil fra 3000 til 600 medlemmer.

Nå,nu er jeg jo stor og rund og jeg griner virkelig over Jer i mit lange hvide skæg. Ho.Ho.Ho.Ho....
Straks en anden end bb1 svare jer skriger i op om at vedkomne er den samme. Er det ikke lige hvad bb1 så ofte har gjort her på KanDu og hvad sker der så. Så får i pludselig travlt med at skrive at det er en og samme person. Hvordan føles det venner? Det er min for julegave til jer,men i får altså heller ikke andre,hvis ikke i snart kan opføre jer ordentlig.

Heidie-Ho tager jeg blot med i kanen - forstod i den? Nåe, det vil jeg nu alligevel ikke forlange for habibipro har jo gennemgået et kønsskifte,hvilket i jo da må være klar over ellers er det med at få set efter..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-07-09 13:07

Min gode JulemandenKandu

Når julen nærmer sig, og det varer jo ikke ret længe, skal du passe på med ikke at skræmme børnene: Stor, rund og glad med stort hvidt skæg og HORN I PANDEN !! Samtidig taler du ligesom en kendt politiker: "JEG VED DET IKKE". Jo lille Ballegård, du er unique. Ho Ho Ho

Er det virkelig 1222 år siden du gik i skole - ja der er en forklaring på alt her i livet !

Du er skam da i din gode ret til at svare igen når du synes nogen går for tæt på - men husk at du selv har tordnet mod alle os andre, når vi optræder anonymt ! Og det er kritisabelt - moral er godt - dobbeltmoral er ........!!

Den med Heidie-Ho forstod jeg ikke - kan du ikke forklare os undrende hvad du mener ?

Øjenlægen8

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 20-07-09 14:06

Øjebæ.

Du er hermed slettet af listes over de gode børn, som får gaver til jul,som enhver god fader må der jo gives en begrundelse: Du er misundelig på Heidi-Ho fordi hun får en tur i kanen ned til Afrika,så hun kan besøge sin gode ven der i julen.

Du skriver om en lille dreng du kalder: Kaller lille Ballegård hvem er det? jeg har ingen små drenge med det navn på min julegave liste. Kunne du ikke lige oplyse mig om, hvem han er, det ville da være synd, hvis jeg havde glemt en.

Her på kandu er der en, der kalder sig: bb1 i hans profil står der: Bent Ballegaard. Det er vel ikke ham du mener? Han er bestemt ikke nogen lille dreng..
Nej, pas du nu på min gode Øjebæ Julemanden skal man ikke sådan forsøge at lyve for..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-07-09 16:18

JulemandenKandu

Jeg er forfærdelig bedrøvet over at være blevet slettet af gavelisten, men det er jo livets gang - vi kan ikke få det hele, men må så være glade for det vi kan få !
Specielt er jeg ked af at gå glip af Afrika-turen - har du fået et godt tilbud hos Safari-Jensen i Sydafrika ? Det kunne jeg godt have tænkt mig - han har jo ry for de bedste safari-ture, både med og uden nedlæggelse af vildt.

Ham Heidi-Ho - er der ikke noget om, at han bon-kammerat med Holger Jensen ?

Die Augenzeuge

Godkendelse af svar
Fra : HFranzen

Dato : 20-07-09 16:35

Tak for svaret piaskov. det var det svar jeg savnede

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 20-07-09 16:40

Det er skam ikke alt julemanden ved - hvem er nu ham Holger Jensen du nævner. Han står heller ikke på min liste, måske på min fars- jeg spørger lige: Jo, der er noget med at han har frasagt sig sit statsborgerskab eller sådan noget i mange år kunne han slet ikke få lov til, at komme hjem til Danmark i julen. Det var noget med at hvis han kom, så puttede de Danske myndigheder ham i fængsel. Det er sandelig nogle fine bekendte du har ØjeBæ.... Nu er jeg slet ikke spor ked af at jeg slettede dig fra listen. Jeg er ellers meget ked af at skuffe børn ved du...

Ham Ballegård du nævnte er det ham der skrive andre steder på KanDu lige nu?

Hvordan kan han det????

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 20-07-09 17:38

H. Franzen har virkelig taget røven på jer med denne tråd - han vælger det femte svar og er tre dage om at svare...

Hvilken forening er ham mon medlem af? Det tror jeg lige jeg vil undersøge lidt..

Hans spørgsmål var om bb1 dyrker agurker og det skrev han ikke om han gjorde - jeg tror jeg lige vil spørge bb1 med en PB - Det kunne du også havde gjort Franzen så havde du spart dig selv for alt besværet og også at alle dine venner skulle bruge tid på sådan noget pjat, men godt du fik lukket inden nogen fik skovlen under jer....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-07-09 00:26

Jo min kone dyrker agurker i drivhuset og der er ingen skade dyr.

Så hvem blevigen. Julemand er der lyst hele døgnet på Grønland lige nu?

Undskyld Kandu jeg sender lige en pb til Julemanden