/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Agurketid for jægerne.
Fra : bb1
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 17-07-09 12:21

Nu er bukkejagten slut og jægerne holder sommerferie er det mon årsagen?

Denne morgen udsendte vi ( Hunters Magazin )ved en fejl en forkert nyhedsmail.

Den indeholdt en henvisning til en historie om Vildtforvaltningsrådet, som ikke var korrekt.
Vi beklager fejlen og de gener den eventuelt har givet anledning til.
Nedenfor findes den nyhedsmail som skulle have været udsendt.

Er der efterhånden for mange, der skriver om det samme emne eller er det kun almindelig agurketid. Vi har oplevet det tre gange nu indenfor kort tid. Først NetNatur med en århushistorie, skrevet af den tidligere leder af Kalø, som blev forsøgt fuldt op af D.L.S. på DJ`s Hjemmeside og nu Hunters Magazin - hvis det er sommervarmen, der er årsagen, så må vi håbe, der snart kommer regn.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-07-09 15:06

Citat
så må vi håbe, der snart kommer regn.

Det kommer der vist nu her,i rigelig mængder.Godt vi bor på en bakketop.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-09 16:52

Ja, sådan er goderne så ulige fordelt. Her har vi ikke fået en dråbe....

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 31-07-09 03:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

istedet for at svare oprettede man blot en ny tråd. Ja,sådan kan det jo også gøres..