/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hjælp
Fra : jacobbischoff
Vist : 446 gange
40 point
Dato : 16-07-09 00:26

hej læsere

min penis er lidt skæv, hvad kan jeg gøre?

er det normalt at penisen er skæv?

er det en god ide at brække i den?

kan den rettes ud?

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 16-07-09 00:32

Tror de fleste er skæve, kan ikke forestille mig det gør noget, tag i byen og find en sød pige og afprøv det.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 16-07-09 00:37

Citat
tag i byen og find en sød pige og afprøv det.

"" anbefaling ""

Tegn en produktansvars forsikring først, så e,v,t opstående skade er dækket ind.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-09 00:38

Lad være at trække eller brække i den, det virker sikkert ikke og ja det er meget normal at fyren ikke er lige som en lineal, den rettes auomatisk op under "arbejdet"

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 16-07-09 01:00

Vær god ved ham,

Giv ham først inden arbejdes påbegyndelse, kunstig ånde dræt i form,

af mund til næse metoden,

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 16-07-09 07:02

Altså hvis den kun er skæv til den ene side,så er det slet ikke noget problem,og husk så at selv en skæv kan også pisse lige.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-07-09 07:12

"Kend den på knækket" som reklamen siger om pølsen.

Man har jo ikke undgået at se porno, hvori nogle fyre har en mærkelig sjover, de er tilsyneladende ligeglade, ellers ville de ikke have medvirket.
Hvis Du prøver at rette den ved vold gør det nas, og svulmelegemerne tager sandsynligvis skade.

Læger kan rette den i ekstreme tilfælde, jeg læste om en der fik ordnet en skarp vinkel på 30 grader der var lige under hovedet, den var dermed næsten ubrugelig.

vic2000. Du har sgu aldrig fået lov, i givet fald er hun både blind og døv.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 16-07-09 08:10

De fås tykke og tynde runde og skæve Prøv at kan dig selv i spejlet Hvordan ser du ud?

Kommentar
Fra : dova