/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP flere konti
Fra : Doros
Vist : 495 gange
200 point
Dato : 15-07-09 14:15

Jeg har oprettet 2 stk. ekstra konti med begrænset adgang. Hvordan fjerner jeg de ikoner som der ikke skal være på de 2 nye konti, uden at de fjernes på min administrator konti. Kan jeg tilpasse de 2 ekstra konti således hvisse programmer ikke kan køres fra disse konti.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 15-07-09 17:19

Citat
Hvordan fjerner jeg de ikoner som der ikke skal være på de 2 nye konti, uden at de fjernes på min administrator konti
Det gør du sådan her:
åbn c:\documents and settings\all users\skrivebord klip de ikoner der ikke skal være der, åbn din egen konto c:\documents and settings\Doros\skrivebord og sæt dem ind der

Citat
Kan jeg tilpasse de 2 ekstra konti således hvisse programmer ikke kan køres fra disse konti
Ja det kan du godt, er din xp en home eller en pro version?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-09 17:21

Citat
Hvordan fjerner jeg de ikoner som der ikke skal være på de 2 nye konti
ikke forstået når du starter computeren vil både din egen og de nye konti blive vist i velkomst skærmen, du bestemmer hvilke programmer som de andre konti med begrænsede rettigheder må bruge, du kan bruge et hvilket som helst billede (i passende størrelse) til at vise de forskellige konti, brugeren af en konto kan vistnok selv skifte sit billede på den ene konto, billede for din konto bliver ikke ændret fordi du opretter nye konti.
Har jeg forstået spørgsmålet korrekt ? Eller svaret i vest hvor du spurgte i øst

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-07-09 18:17

jeg tror nu at spørger mente ikonerne på skrivebordet

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 16-07-09 21:14

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-07-09 21:18

skulle det være en anden gang