/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fjern ms-toolbar ??
Fra : Line99
Vist : 468 gange
70 point
Dato : 15-07-09 10:41

Hej

Hvordan fjerner jeg ms-toolbar ??

Har prøvet...
Start > Angiv programadgang og -standarder > Rediger eller fjern programmer >

,,,,,,,,, eller også har den et navn som jeg ikke kan genkende den under.

Hvad hedder den hvis jeg skal søge ??

(Hvad mon den hed, da jeg kom til at acceptere at den blev dwl.??
,,,,, mere så det kan undgås fremover.)

,,, osv.

Aner ikke om det er svært eller let spm., men håber at I kan hjælpe.

Det er bl.a. ret surt, at ms står og indekserer

Annuller spørgsmålet
Fra : Line99

Dato : 15-07-09 10:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Forkert kategori

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-09 10:52

Er det den der søgeting, som du fik fra Windows update ? Den hedder Windows Desktop Search, og er med på listen under Tilføj og fjern programmer.
Gå bagefter ind på Windows update http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da lav en brugerdefineret søgning, og sæt den dumme søgeting til ikke at blive tilbudt igen