/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Træ kolonihave/sommer hus
Fra : lhg1
Vist : 1284 gange
40 point
Dato : 15-07-09 00:11

Hej

Jeg leder efter et lille hus at bygge på min kolonihavegrund.
Det skal være billing, og max 50 m2
Der er el og vand osv, så jeg vil helt sikker have et badeværelse.

Og jeg vil selv stå for at lave det

Er der nogle der kender nogle gode stedder hvor man kan finde billige træhuse?
Og er der noget jeg skal være opmærksom på?

Mvh
Lhg

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-07-09 00:38

Citat
Og er der noget jeg skal være opmærksom på

ja- ja for hulen, hvad vil du sige til, at få et for selv at hente det,

så kan du jo skrive nr, på i den række følge som du piller det ned,

prøv og kik under bortgives i den blå avis, eller gul og gratis, der er mange der som regel, der gerne vil af med deres gamle hus, som kan være lige så frisk, som den dag det blev sat op,
har selv hentet 2 i min tid og sat op, og de står der sq endnu,
kjeld

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-07-09 07:19
Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 15-07-09 14:34

det kunne være en samling af Kanduer ville skillinge sammen til vic2000 så han kunne få ansættelse her i firmaet http://www.sfjhytter.dk/ .

bare et forslag

per

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-07-09 16:57

Vic2000 ansættes ??

Så skal han sgu da omskoles i mindst 15 år

Annuller spørgsmålet
Fra : lhg1

Dato : 21-07-09 12:14

Jeg har modtaget nogle gode ideer, men ikke rigtigt noget der har gjort en forskel.
Måske var min ide ikke håndterbar.