/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone
Fra : bpedersen
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 14-07-09 20:58

Hej.
Jeg er ved at kigge lidt på ny telefon. Jeg overvejer meget iphon 3gs.

Hvor lang tid kan jeg regne med at sådan en telefon holder strøm?
De har opgivet den til 300 timer i stanby.

Jeg skriver ikke så mange sms'er i løbet af en dag.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-09 21:06

jeg skal oplade min hver anden dag, og jeg bruger den meget lidt, så lidt at jeg har fået abb. nedsat til 78 kr pr måned.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-09 21:07

undskyld 70.- Kr pr måned.

per

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 14-07-09 21:07

omkring 300 timer, de prøver ikke at narre dig. Den er god nok.

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 14-07-09 21:09

Okay, det var ikke langtid.
Er den nem at skrive beskeder på.

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 14-07-09 21:12

der er godt nok langtid fra 2 dager op til 12,5 (300 timer) dag

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-09 21:14

efter den seneste opdatering skal du bare vende telefonen på langs så bliver tastarturet lidt større og nemmere og indeholder æ ø å

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-09 21:18

men ellers en fantastisk telefon efter min mening.

per

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 14-07-09 21:25

men i mener at telefonen overholder de 300 timer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-09 21:32

Citat
men i mener at telefonen overholder de 300 timer

Ja - hvis du IKKE bruger den....

Ethvert tastetryk vil sætte tiden ned med 10-20 min

Standbytid kan ikke bruges til noget - ingen har vel en telefon liggende uden at bruge den

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-09 22:57

Citat
ingen har vel en telefon liggende uden at bruge den

Jo da, jeg har ferie og glemmer at slukke min arbejdsmobilos, efter et par dage hyler den i en lomme og fortæller at den er afladet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-09 07:15

Så sluk den dog

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-09 07:19

Ved lidt drift skal alle telefonrt oplades mindst en gang om ugen

Ved normal drift skal alle telefoner oplades mindst 2 gange om ugen

Ved extrem drift skal alle telefoner oplades mindst en gang om dagen

Vidunderbatteriet er desværre ikke opfundet endnu

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 16-07-09 09:36

Jeg har haft en Iphone i 1 år nu. og har netop lige smidt den væk. Det er en nogenlunde telefon men den har nogle ulemper som er ret irriterende.
1. iTunes..... = Total skodsoftware. man kan næsten intet uden at det skodsoftware skal benyttes.
2. MP3.... - man ikke "umiddelbart" kopiere musik ind fra flere computere uden at slette det eksisterende. (der findes dog workarounds, men det er besværligt)
3. SMS... - kan ikke videresende en SMS (i nyeste firmware er der vist kommet noget copy/paste gøgl.)

Det skal dog lige siges at der også er mange gode ting ved IPhonen... men ovenstående blev for irriterende for mig, så jeg købte en HTC Magic istedet. Sé - det er en fed mobilos !!

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 16-07-09 10:19

Hvor tit opladede du du din iphone.?

Godkendelse af svar
Fra : bpedersen

Dato : 21-07-09 20:40

Tak for svaret refi.