/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Våbenhandler.
Fra : bb1
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 14-07-09 19:24

Endnu en Københavnsk eller nord Sjællandsk våbenhandler er efter længere tids overvågning kommet i politiet søgelys og sigtet for ulovligt våbensalg...

Boer alle de uærlige derovre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-09 19:34

Citat
Boer alle de uærlige derovre?

De bor over hele jordkloden

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-09 20:08

Han påstår stadig at han kun solgte softguns

De er mest uærlige i Jylland da tyvekosterne fylder mere, hva` fa`en skal de ellers bruge alle de trailere til ?

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 14-07-09 20:26

Trailerne bliver fyldt med billige bajere i tyskland

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 14-07-09 22:56

Citat
Boer alle de uærlige derovre?

Spørger tom luft montøren, kom med beviserne, er det ikke sådan B K skriver:

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-07-09 23:12

beviser på hvad? Læser du ikke aviser - det kniber måske også med dit syn....

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-07-09 23:26

Citat
og sigtet for ulovligt våbensalg...

bb1 har du igen, været så fej og fået en af dine ansatte, i en af dine bøsseforeninger, til at sælge ud af alt dit gammelt jernlager, og så meldt ham til politiet, fordi han ikke kunne sælge nok, (feje hund)

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-07-09 23:50

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 31-07-09 03:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål