/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
skrivebeskyttet disk .____.
Fra : noddie
Vist : 1678 gange
20 point
Dato : 14-07-09 13:13

okay, så jeg har den her disk, med nogle gamle sange, som jeg meget gerne vil have slettet, men når jeg trykker formater står der at den ikke kan, fordi at den er skrivebeskyttet.. Jeg har prøvet at kopier den over i en anden mappe, og så slette sangene, men det hjælper altså ikke .__. er der en anden måde jeg kan slette indholdet på disken på? eller gør jeg noget forkert?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-07-09 13:33

lidt mere info ønskelig:

hvilken type disk er der tale om, er det en HD eller en CD eller en DVD eller en FLASH disk eller ....

hvordan er den tilsluttet til maskinen, SATA/PATA eller USB eller FIREWIRE eller ....

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 14-07-09 13:44

det er en CD, og øhm jeg ved ikke lige hvad den er tilsluttet? jeg har slet ikke nogen forstand på det med computere :S er der nogen mulighed for at du kan forklare mig, hvor man kan se det? eller noget?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-07-09 13:52

gætter på at drevet sidder i dit kabinet.

den cd du vil slette, er den af typen CD-RW ellers er det ikke muligt at slette den igen

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 14-07-09 14:30

ja, det tror jeg hvertfald... der står CD-R på CDen... hmm, lad os bare sige at det er sådan en ihvertfald! hvad skal jeg så gøre?

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 14-07-09 14:30

iøvrigt.. tak indtil videre!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-09 14:38

Du kan INTET gøre....

En CDr kan du ikke pille ved andet end at smide den væk.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-07-09 14:40

- smid lortet ud, hvis du ikke gider høre på det...
-----------------------------
- nu var der ellers lige ryddet op.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-09 14:40

Citat
er der en anden måde jeg kan slette indholdet på disken på?
nej du kan ikke slette sangene, smid den cd væk og køb en ny, de er ikke så dyre, hvis du vil være sikker på at ingen får fat i sangene, så tag en ganske almindelig køkkensaks og klik CDen i stykker

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 14-07-09 14:42

ihhh... okay så... tak for svarene alle sammen! 8D

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-07-09 16:19

Hvis filerne ligger på din harddisk kan du med fordel bruge http://www.revouninstaller.com/ den er god til at slette genstridige filer med...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-07-09 16:22

øhhhhh iah: CD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-09 16:28

Citat
øhhhhh iah: CD

Det er måske en STOR cd

Godkendelse af svar
Fra : noddie

Dato : 15-07-09 09:06

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-09 10:11

Selv tak - og velkommen på Kandu, jeg håber du får fornøjelse af siden