/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Gemme mails inden formatering
Fra : ceg63
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 13-07-09 18:54

Hej

Jeg skal have formateret min pc, men jeg vil godt kunne hente de mails ind, jeg allerede har modtaget, når jeg har formateret den. Hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-07-09 19:03
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 13-07-09 19:07

Jeg syntes det er nemt, at sende dem til f.eks en hotmail adr, og så returnerer dem igen, når pc er
oppe at køre igen

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 13-07-09 19:40

Hvilket mailprogram bruger du ??

Kommentar
Fra : ceg63

Dato : 13-07-09 19:43

Der er en del at sende, så det synes jeg ikke, jeg gider. Jeg bruger Outlook Express.

Jeg troede de lagde sig i en seperat mappe i Outlook Éxpress. Jeg kan jo godt tage backup af mit adressekartotek, men mails´ne kan jeg ikke se nogen steder.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-07-09 20:03

Du gemmer hele mappen med alle mails, find den her:

C:\Documents and Settings\DIT BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\Dette ser nok anderledes ud {DA58DCCD-F832-4FB6-A9D3-B9276EE89CF2}\Microsoft\Outlook Express

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-07-09 20:33

Du skal gøre som klaudi beskriver, men kan du ikke finde mappen er det fordi du ikke kan se skjulte filer, men så følger du blot dette http://tips.bsjh.dk/skjulte/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-07-09 20:35

Det havde jeg liiige glemt, det med skjulte mapper

Godkendelse af svar
Fra : ceg63

Dato : 13-07-09 21:15

Tak for svaret Nordsted1. Jeg har nu sendt mine mails til en hotmail. Det var ikke så slemt, som jeg troede.
Til "ferik": En af grundene til at jeg skal have formateret min PC er, at jeg ikke kan bruge et link, så jeg kan ikke se, hvad ´du har sendt mig.