/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gemme mobilnumre
Fra : timeglas
Vist : 2852 gange
300 point
Dato : 13-07-09 18:05

Er der en måde hvor på man kan gemme sine mobiltelefonnumre som både er på mobiltelefonen og på simkortet? Her tænker jeg på et program eller en online tjeneste.

Sidst var jeg ved at gå amok da jeg skiftede telefon, idet halvdelen af numrene havde jeg fået slettet.

mvh og på forhånd tak

timeglas

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 13-07-09 18:08

du kan gode gem din kotakter både på simkort og telefon hukom.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-07-09 18:08

Vi har gemt vores via en simkortlæser -gemt dem på pc og tilbage på den nye tlf. via simkortlæseren igen

Du kan også gøre det sammen, hvis du har bluetooth på tlf og pc

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 310 point
Dato : 13-07-09 18:11

Zyb.com

http://zyb.com/lang/da/

Gratis og virkelig godt backup system.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-07-09 18:12

Hvilken telefon og model ??

Til mange modeller kan man hente programmer, f.eks Nokia og via disse overføre til computeren vha kabel eller Bluetooth.

Har Du gennemlæst manualen hvorvidt Du kan gemme og kopiere hhv sim og telefonens hukommelse ??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-07-09 18:12

TDC anbefaler også Zyb !

http://zyb.tdconline.dk/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-09 18:35

En lille simkortlæser er det nemmeste.......................altså de data der ligger på kortet.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 13-07-09 18:40

Det er en SE W302 og der er både nogle på telefon og nogle på sim, da sim ikke er stort nok.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-07-09 20:05

Hmm, Sonys PC-Suite duer ikke på den model.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-07-09 15:41

Hvis du er Sonofon/Telenor kunde kan du bruge online mobil back-up via deres hjemmeside

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 30-07-09 17:01

Tak for svaret taliskoko.