/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Henriette Valentine Haastrup
Fra : Påsse
Vist : 807 gange
300 point
Dato : 12-07-09 15:57

Jeg leder efter Henriette Valentine Smidt Haastrup, hun bliver viet til Chr. Ernst Johs. Eilhelm Arreboe Theill d. 2-10-1874 i Frederiksberg Kirke. Da boede hun Allegade 4.

Ved vielsen i 1874 er hun 21 år, så hun må være født ca. 1853.

ddd.dk har en FT 1860 Svendborg, hvor familien er, der står hun er født i Liselund, jeg har forsøgt at lede alle steder hvor Liselund er, men finder ingen Henriette.

De bosætter sig i Maribo, og får 10 børn, som jeg har styr på.

Men hvor er Henriette Født ????

Hilsen Påsse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-09 16:41

Nu ved jeg ikke om dettte er din side, så jeg undskylder, hvis du i forvejen har kendskab til den

http://www.evtheill.dk/Text.htm

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-07-09 17:00

>alle steder hvor Liselund er

Liselund findes jo på Møn og Nord Falster, men også som stedbetegnelse flere steder i Jylland,
og så på Fyn ved Nyborg / Vindinge...

Ud fra folketællingen i Svendborg kunne det være den sidstnævnte?
Har du den??

Kommentar
Fra : Påsse

Dato : 12-07-09 17:12

Hej ans

Det er ikke min side, og jeg kan ikke se nogen sammenhæng, men tak alligevel.
----------------------------------------------------------------------------------------
Hej Svend

Jeg har prøvet dem allesammen, uden resultat.

Hilsen Påsse

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 300 point
Dato : 12-07-09 17:15

Kullerup 1853 nr 5 side 33 i AO

Der er hun
hilsen Svend

Godkendelse af svar
Fra : Påsse

Dato : 12-07-09 17:20

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-09 17:28

Citat
I nærværende er der valgt at tage udgangspunktet i ægteskabet mellem:

Christian Ernst Johannes Vilhelm Theill

og hans hustru

Henriette Valentine Schmith Haastrup.

"Contact us at:

Tlph: +45 4640 8592 Ernst and Jane Theill

Fax: +45 4640 8592 Jernbanevej 4a, 4330 Hvalso,

HP: +45 40469581, DK-DENMARK, Europe "

Undskyld .... men jeg troede, der var en sammenhæng, da det er de samme navne, der bliver nævnt