/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
browser kan ikke vises
Fra : 234
Vist : 666 gange
80 point
Dato : 12-07-09 10:18

Hej!
Jeg er kommet ud for en mærkelig situation, og det er at , min internet forbindelse den virker udemærket + min internet radio den virker men , explorer kommer ikke frem.

Er der nogle som kan hjælpe mig med mit problem?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-09 10:27

Hvilken computer og hvilken styresystem bruger du ? Er problemt kommet for nylig og måske efter at du har opdateret et eller andet ?

Kommentar
Fra : 234

Dato : 12-07-09 10:45

Det er en Acer Extensa 5420 og kører med Windows vista home premium , og fejlen er kommet efter jeg fik den opdateret til IE 8

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-09 10:55

Jeg har nøjagtig samme problem på 1 gammel computer, så jeg vil nøjes med følge med her, jeg bruger Firefox til det meste, og med IE Tab er det faktisk slet ikke nødvendig med Internet Explorer.
Men selvom jeg ikke savner den langsomme Internet Explorer, så kan det da være godt at vide om der findes en løsning, mit gæt er at computeren simpelhen ikke har kræfter til åbne den tunge browser

Accepteret svar
Fra : pilgrimmen

Modtaget 80 point
Dato : 12-07-09 11:52

Hej

Jeg ville nok forsøge at få afinstalleret IE8, og hjælp til det finder du her. http://support.microsoft.com/kb/957700

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 18-07-09 09:50

Tak for svaret pilgrimmen.

Kommentar
Fra : pilgrimmen

Dato : 19-07-09 03:26

Det var så lidt.