/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor ???
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 12-07-09 00:17

Hvorfor kigger vi mænd opad når vi lader vandet ?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-07-09 00:18

så har vi en undskyldning for ikke at ramme kummen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-07-09 01:01

Gør "vi" det?

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 01:12

PIS PÅ DIG______= klumme

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 01:16

Skal jeg ude ude_PISSES fra dette ? spørgmål
?????????????????????????????????????????????

Muligt DU ser OP AF__ men hedder du en PAVE ? Benedict__??????

Eller pis på andre_ NORMALE_ dem er der MASSER AF

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 01:17

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-07-09 06:50

Citat
Desværre er ram2klumme for mig at se kommet så langt uden for emnet og er igen ved at afspore en debat, at jeg vil afslutte.
Det ligner efter min opfattelse ikke en mening i en debat men bare alm. mudderkastning.

Så jeg vil desværre annullere tråden.

En af de første jeg ville bede en moderator om at smide på porten er ram2klumme osv.

Han/hun er og har været, efter min menining, meget ødelæggende for kandu ( citat) fra Eyvind

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-07-09 07:59

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor kigger vi mænd opad når vi lader vandet ?

For ikke, og se sin gode "" Ven"" med masser af tårre i øjet,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-09 08:43

Citat
Han/hun er og har været, efter min menining, meget ødelæggende for kandu

Du er vist den allersidste der skal bedømme hvem der skal smides ud

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-07-09 11:31

Mænd kigger opad for ikke at se de tisser på skoene. Så kan de senere sige at de gik gennem en vandpyt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-09 13:43

Det var vel kun som drenge vi kiggede, for at se hvor lang strålen kunne blive........

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-09 16:40

Tjaa ...hvorfor ??

Det gør de af den simple grund at de VED hvor lille den er
De vil bare IKKE mindes om det hver gang de skal lade de gyldne dråber

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-07-09 18:11

Citat
Hvorfor kigger vi mænd opad når vi lader vandet ?

Jeg kigger altid nedad.Og alligevel,kan jeg ikke få øje på "den".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-09 20:10

Citat
Jeg kigger altid nedad.Og alligevel,kan jeg ikke få øje på "den".

Var det ikke det jeg sagde

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 25-08-09 10:51

Tak for svaret piaskov.