/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Copy Regist.key
Fra : marcussen1
Vist : 571 gange
200 point
Dato : 11-07-09 22:33

Jeg har downloaded et program og får så en mail med "Registation key" som jeg så skal:
Just copy and paste it in the registration window to activate the product".
Det kan jeg ikke finde ud af. Hjælp udbedes.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 11-07-09 22:34

Jeg er på vej ud af døren, men kommer tilbage senere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-07-09 22:35

Du skal bare kopiere koden der står i mailen, installere programmet og så når den beder om et nummer så højreklikker du og vælger sæt ind. Så står registreringsnummeret det rigtige sted og installationen kan fortsætte.

Paste betyder sæt ind.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 11-07-09 23:00

"Registation key"

Er ikke en LICENS, men en__ key/nøgle man (klikker på)
og håber det BEDSTE__?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
åBEN '''''REGKYE''''' MED notepad, =
højreklik på filen / = regbase-filen

vælg ÅBEN MED OG du får mange muligheder.
VÆLG ÅBEN MED notepad == lad være med at sætte XX ved ALTID!!!!!!!!

der skulle gerne stå HVEM LICENSE TILHØRER OG HVILKE KODER DER SKAL
BRUGES FOR AT aktivere ? programmet.

Dette skal du dog ikke ALTID regne med.
Men har du besvær, skal jeg gerne lave en * bærbar* løsning til dig.

Skal dog lige vide hvad program? vi skriver OM.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-07-09 23:24

Klumme, se hvad han skriver han skal copy and paste, og det gøres inden han installerer.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 11-07-09 23:48

marcussen1

Hvis du ikke lige ved, hvordan du skal markere og kopiere, kan du bare manuelt skrive registrerings-nøglen i registrerings-vinduet

Mvh og god søndag

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 00:49

Citat
Jeg har downloaded et program og får så en mail med "Registation key" som jeg så skal:
Just copy and paste it in the registration window to activate the product".

hvorfor FA-------- står der SÅ IKKE BARE EN
??????

licens + alt andet?

SOM JEG KAN LÆSE = nothing?

STÅR DER ALTSÅ EN (REGKEY)__= noget man tilføjer en DATABASE,
enten ved at klikke på den (GOD LUCK) eller bare åbne den _ med Notepad eller andet,
OG DERFRA HENTE EN ??? gyldig licens.

BTW:
Fatter ikke /! dagens tilbud,,, har retten til dette_ MEN WHAT 69%
Går ud fra det er HENTET her:
http://www.giveawayoftheday.com./
Plejer at lave dem til et portable program, da licensen, JO___? som regel? kun er gyldig 1/ døgn
Men på denne måde, kan man beholde licensen + alt ANDET / sikkert et funktionelt program...

Og hvor vidt dette er lovligt::::::
RAGER MIG LANGSOMT__ DA PROGRAMMET ER REGISTRERET 1/ GANG.
Hos mig__

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 01:08

Citat
Hvis du ikke lige ved, hvordan du skal markere og kopiere, kan du bare manuelt skrive registrerings-nøglen i registrerings-vinduet

Det er DER__katten ligger begravet: da du har 24 timer til at registere programmet/ ne
PLUS__ de key´s/ PATCH du skal (KLIKKE PÅ) for at få selv koden.
fører dig af HELV___og videre, hvis du ikke har en bare rimeklig FIREWALL.
+
DE sikriver ingen OPLYSNINGER bliver hentet/ forsøgt hentet ===== værste LØGN
Det første den såkaldte PATCHS siger / PÅ MIN PC_ vil du videre = NOPE
Når programmet er installeret_ begynder det hele forfra..

Og det kalder mennesker IKKE at insamle oplysninger eller andet.
Jeg har endda været ude for at programmet IKKE kunne installeres, p.ga min sikkerhed/
hader de tager en LYTTER/ på mine VANER på nettet.

AVG, har jeg været ude for at den LUKKER min pc, da den gik i OWERFLOAD
af skide indsamlinger, fra udbyder AF.

PAS PÅ__der R noget u (DIT PC STIK/ usb)
der siger

ALT ER GRATIS.

Selv har jeg afprøvet deres_ såkaldte KEY´s og der kommer som regelt INTET bedre ud af det, end
(kom det hemmelige IT_ politi) så KOM DU TIL AT BETALE DYRE PENGE for det
**giv gratis_ dagens tilbud**
Så fatter ikke at den side er offentligt_
MEN DET ER jo også en COM adresse, med diverse tilbehør på samme side, som ikke skal klikke for lang_t på,
Men prøv DET SELV__!

jEG KAN BARE IKKE FORSTÅ, AT andre reskepterede! sider / ikke af mig.
IKKE ADVARER, mod den side, eller andet.

Hop på den/ og bagefter ind på SPYWARE.dk __lidt af en mod_sigelse

Nå_ den får nok et par brugere NED af stolen OG ?? HVAD

ADWARE/ _ advarer mennesker mod brugen af den sides_ programmer..

LOL_ og h ad

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-09 04:42

Se helt bort fra de sindsyge indlæg !

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 07:48

Citat
Se helt bort fra de sindsyge indlæg !

+++++++
hvad ville du SELV GØRE

PISSE PÅ KNA_di / du selv

men du er VEL også en dreven BRUGER, der tør installere 1/ en regbase fil
DER IKKE ER KENDT AF

spyvarefrit fuck lokum__pas på DERUDE_ selve linket spy-fluer
er SGU heller ikke HELT COSCHER__ de VED det (DESVÆRRE) bare IKKE SELV_____

de sælger bare videre/ TIL ANDRE_ uden at vide vad de henviser TIL.

Siden kan IKKE tages ALVORLIGT, da de selv har sam_arbejde _ MED DE VÆRSTE.../

Læs videre andre steder, som ikke har med cando + forum at gøre.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 07:51

kan_do ejer retten til at pisse på andre__??
+ mig
den ret ophører når du klik______ker på XXXXXXXXXXXXXXXXX

her hopper jeg + mange andre UD FRA DETTE + OG MANGE ANDRE /
såkaldte hjælpe-forums

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-07-09 10:10

Kære LuffeA

Det er vel ikke alle indlæg, du mener er sindsyge ?

klumme_k-rumme

Citat
her hopper jeg + mange andre UD FRA DETTE + OG MANGE ANDRE / såkaldte hjælpe-forums
Gør du da endelig det. For det er alligevel ikke til at forstå en skid af, hvad du mener .

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-09 10:22

Selvfølgelig ikke, Cathcart.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-07-09 10:42

Tak skal du have . Og god søndag til dig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-07-09 11:34

Daws til marcussen1

Du skal ikke lade dig slå ud af, at der er nogen, der bavler lidt på din side . Du kan roligt gøre, som Cathcart skriver til dig. Skriv du blot den der "Registation key" på et stykke papir og tast den så ind i "the registration window". Så skal programmet nok momme til at virke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-09 12:13

Selvfølgelig kan du bare skrive det af, og sætte ind

Citat
Just copy and paste

Gøres følgende måde... (bare så du ved det til en anden gang)

Find mailen, og det hvor der står -- Registation key -- holder du musens venstre knap nede så teksten/tallene bliver blå

Når det så er blåt, trykker du på - ctrl og c samtidig--- nu kan du sige til dig selv, at det er inde i musen

Så finder du det sted, hvor - Registation key - skal sættes ind, klikker en enkelt gang med musken, så du kan se markøren er på sin plads

Så trykker du - ctrl og v samtidig --- så kommer det ud af musen,og placerer sig hvor du har sat markøren

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 200 point
Dato : 12-07-09 12:23

Du kan i mailen også markere - Hold venstre musetast nede medens du trækker pilen hen over reg.nøglen - så bliver baggrunden sort. Højreklik på reg.nøglen. der kommer så en firkant med tekst. Find Kopier og venstreklik på det. Gå til det sted, hvor reg.nøglen skal skrives. Højreklik der og firkanten kommer frem igen. Klik på Sæt ind og vupti, så står reg.nøglen, hvor den skal være Så er du fri for at bruge tasterne . Det er rent muse-arbejde .

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 12-07-09 14:36

Tak for svaret Cathcart
Tak til Cathcart, det lykkedes på de måde, rigtig mange tak for hjælpen
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-07-09 14:46

Det var dejligt, at det lykkedes, for det var sørme svært at formulere

Ha det godt .

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 12-07-09 14:56

Jeg glemte lige at fortælle, at re.key bestod af, hold nu godt fast 120 tegn store og små bogstaver samt tal.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-07-09 16:28

Sådan en børge har jeg også til et program . Så var det da også på tide, at du fik lært den der med marker og kopier og indsæt .

VH