/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad er Dansk jagt akadami
Fra : habibiPro
Vist : 437 gange
160 point
Dato : 10-07-09 20:02

Hvad er Dansk jagt akadami, og hvad kan det tilbyde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-09 20:06

Det fremgår vel af deres hjemmeside

http://www.danskjagtakademi.dk/

hvis ikke så må du jo skrive til dem, de er vist de eneste, der kan svare.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-07-09 20:07

Kender det ikke.........

Prøv med AKADEMI.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 10-07-09 20:13

Tak for det Ans.

Ja så er det klaret endnu engang tak.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-07-09 20:20

Det må da være luffeA du skal sige tak. Ans svarede jo ikke på det du spurgte om: Du skrev -
AKADAMI og det hedder som Luffe skrev Akademi....

Ellers kan du læse om det på: Danmarks Jægerforbunds debat side, hvis du er medlem!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-07-09 20:26

Nåeh...

Jeg tror Ans fik den på plads da han førte linket ind

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-07-09 20:31

luffe skal sq da ikke have noget, han kan jo ikke stave rigtigt

så selvfølgelig er det ans, der skal have et håndtryk,

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-07-09 20:36

Ja, hvad er Dansk Jagt Akedemi for en størrelse - og hvad kan det tilbyde.?

Ifølge deres egen hjemmeside beskriver de sig selv således;
Citat
Dansk Jagtakademi er et privat konsulentfirma, der yder assistance i form af rådgivning, analyse, strategier, udredning og formidling indenfor bæredygtig jagt og vildtforvaltning på alle niveauer, nationalt og internationalt. Missionen er at fremme bæredygtigheden af jagt og styrke jagtens rolle i bevarelse af vildt og natur.

Dansk Jagtakademi bygger på mere end 20 års erfaring i dansk og international naturlovgivning og forvaltningspraksis og samarbejder med et udbredt netværk af regerings- og ikke-regeringstilknyttede instanser og eksperter både i Danmark og udlandet.

Kære HabbibiPro, jeg håber det var det du efterlyste.?
Ellers står jeg klar til yderligere besvarelser.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-09 20:39

bb1

Jeg kan godt , i de fleste tilfælde, se hvad der menes med et spørgsmål.

Det er ikke altid, jeg gør opmærksom på en stavefejl. Dette spørgsmål var så et af de tilfælde, hvor jeg godt vidste/kunne se, hvad spørgeren havde brug for at vide.

habibiPro

Enten accepterer du et svar elller også annullerer spørgsmålet.

Det ender med, at der bliver skudt med skarpt, da bb1 også er deltagende i dette spørgsmål.

bb1 er nu ikke selv den bedste til at stave, men det kan han sikkert ikke selv se

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-07-09 20:51

til ans

bb1 følger skarpt, alle bøsse åbninger, her på kandu.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-07-09 20:56

Ja, selvfølgelig, når man gang på gang selv svines til - tænk på det og det var altså Hipsomhap, som ikke kunne stave og har så sent som i dag kritiseret min stave/skrive måde.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-09 21:05

bb1

Så var det da godt, at du lige kunne få renset dit afløb i dette spørgsmål

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 10-07-09 21:14

Tak Heidi Ho.

Mit spørgsmål var sådan set, for at hjælpe Ballegaard Knudsen, som søgte spørgsmålet på jægerforbundets hjemme side, og her var der ingen der gad og svare.
Tak til Ballegaard Knudsen for stave hjælpen, forøvrigt havde B K 3 stavefejl i sit stykke på jægerforbundets side, nå ja det er lettere at se andres fejler, nu var det nu ikke lige mig der i dag sagde du ikke kunne stave.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-07-09 21:18

Citat
og det var altså Hipsomhap, som ikke kunne stave og har så sent som i dag kritiseret min stave/skrive måde.....

fortæl - fortæl bb1; hvor er det foregået henne, her er da smuttet noget
som vist ikke har været, fremme i dag,,s lyset,

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-07-09 21:28

Hej habbibiPro..... Nårh okay, det anede jeg ikke en dyt om.
Men jeg er jo heller ikke medlem af DJ og derfor følger jeg heller ikke med i debatten der, af den simple grund at jeg har intet medlemsnr. og derfor heller ingen ret at logge mig ind.

Indrømmet, jeg tænkte godt nok, at det var et "kryptisk" spørgsmål, idet alle jægere burde da vide hvad Dansk Akademier - eller idet mindste havde hørt om det.

Den stavefejl som i skændes om - det behøver i ikke længere, idet Dansk Jagt Akademi staver det selv "AKADEMI" - og når de gør det, ja så hedder det AKADEMI, de må jo om nogen vide hvad de selv hedder..................sku' jeg mene.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-07-09 21:51

Heidi-Ho ..................sku' jeg mene. ( citat) du skal ikke mene noget her

på Kandu, Heidi - Ho for så er der rigtig mange kanduer der ikke forstår

en skid, ?? nejjjjj Heidi-Ho de forlanger du skal vide, hvad du foretager

dig 100%, for ellers går Jongle trommerne igang, også for et enkelt

komma, jo --jo det er tider her på kandu Heidi-Ho, men som ligger langt fra det virkelige liv, i daglig praksis,

men jeg var ikke klar over at bb1 har lyssky bisnæs butikker med andre bøsser foreninger,

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-07-09 22:06

Hej vic'ky. Du er en værre slubbert, er du.......øh........ sku' a mene

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 24-07-09 16:10

Tråden er udebateret.