/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Lysseller til Campingvogn
Fra : mubbur
Vist : 754 gange
100 point
Dato : 10-07-09 19:25

Hej er der noget som har et godt tips om hvor man kan finde lysseller til at bruge i en campingvogn, ikke solseller

Hilsen Óli

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-07-09 19:51

Mener du solceller???

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 10-07-09 19:53
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-07-09 19:58

Hmm, lysceller bruges vist ikke til stort set andet end lommeregnere, også brugt i nogle armbåndsure for flere år siden.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 10-07-09 20:20

Hej tak for svarene, jo jeg mener lysseller, her som jeg bor er det så stærkt lys og meget lidt sol at det kan ikke så godt være solseller, har hørt om en der havde fået det ,men kan bare ikke få fat i ham igen, og det skulle fungere godt

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 10-07-09 20:21

Hej igen det skulle være en i Odense som sælger dem

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 17-07-09 03:53

Tak for svaret piaskov.