/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Baggrundsbillede på 3510i - hvordan?
Fra : clembourn
Vist : 338 gange
50 point
Dato : 12-04-03 13:21

Jeg har en jpg-fil på min harddisk. Hvordan får jeg det ind i min Nokia 3510i? Jeg kan ikke finde noget på www.clubnokia.com der understøtter dette (fx upload på webpage og download via wap til telefonen). Jeg kan heller ikke sende en mms fra sonofons hjemmeside med jpg-filen. Hvad gør jeg så??????? Telefonen er sat op til wap og mms.

Hilsen Christian

P.s. Min Ericsson T68i har ingen problemer med den slags. Men Nokia er åbenbart noget l*rt...

Accepteret svar
Fra : kummel

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-03 14:11

Hej clembourn

jeg bruger denne side til at uploade ting til min tlf, det virker fint. Du vælger hvad du vil have op og så wapper du dig ind på den side du får oplyst. Det kunne ikke være nemmere

http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload

Godkendelse af svar
Fra : clembourn

Dato : 12-04-03 16:24

Tak for svaret kummel. PERFEKT!!! Det var lige sådan en website jeg manglede. Tusind tak for hjælpen.

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 12-04-03 17:58

Det var så lidt :)
Jeg er glad for at kunne hjælpe