/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
telt i tale... ;o)
Fra : hellobal1
Vist : 656 gange
50 point
Dato : 10-07-09 07:02

Vi skal holde nonfirmation i telt på en forhåbentlig solrig og dejlig dag i august.. I den forbindelse skal vi holde en tale med tilhørende billeder.... Alle gæster skal gerne kunne se billederne tydeligt under talen.. men hvad er mon smart ?
Vi har en projekter til rådighed. Min bekrymring er at der er for lyst i teltet og ingen vil kunne se det tydeligt nok... Kan man gøre noget andet smart eller......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-07-09 07:10

Kan i ikke smide en mørk pressening over teltdelen under visningen???

Go' fest

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-07-09 07:13

Jeg har selv en projekter, og ved at man kun kan se billederne hvis der er tem´lig meget mørkt

Jeg ville nok vælge at lave et lille billedhæfte til gæsterne, så kan de selv "bladre med" under talen
Rigtig god fest

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 10-07-09 08:26

måske findes der noget der er ligeglad om solen skinder ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-07-09 08:41

Citat
måske findes der noget der er ligeglad om solen skinder ???

Jeg tror da de fleste ønsker sig sol og sommer i august

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-07-09 08:42

Man kan leje sorte telte specielt beregnet til formålet.

til særlige arrangementer, hvor der skal bruges stor-skærme eller projektorer har vi sorte telte, så man kan få det optimale udbytte af fremvisningen

http://www.festudlejning.com/product.php?group=22

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-09 11:17

Jeg har næsten lige været til 18 år's fødselsdag - med billeder af den "bette"
Men det var først da solen forsvandt, at billederne kunne ses med projektoren.

Forstørrede billeder som bliver hængt op er nok sjovere.................tror jeg.

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 10-07-09 12:26

ja i er gode....... andre gode ideer ???

kopier i stor str. er dyre.......

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 10-07-09 13:53

En mørk eller sort baggrund bag lærredet og noget større end dette, med ryggen mod solen.
Fremvisning formiddag eller eftermiddag når solen står nogenlunde lavt.

Ellers lav en aftale med Civilforsvaret, de har mørke telte og gullasch og laver også en branddemonstration...........tag ikke det pæne tøj på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-09 14:05

A4 - er da ikke så dyrt.

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 10-07-09 17:12

Tak for svaret LuffeA.

Tror vi prøver det med den sorte baggrund.....