/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Italien ved byen Bibione.
Fra : McBobo
Vist : 4841 gange
100 point
Dato : 09-07-09 23:08

Hej Kandu Bruger... Har lige bestilt ferieopholdt i Italien ved byen Bibione.
Nogen som har kenskab til området og kan anbefale steder man skal opleve.
Det oplagte er en dagtur til Venedig, men er der andre steder du syntes man skal opleve/se?
Det må godt være et mix for børn og voksen og skal ligge ende for en radius af ca. 100.km

http://maps.google.dk/maps?hl=da&q=bibione&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-07-09 23:27

Der er nogle flotte drypstenshuler ikke så langt derfra, søg på "Cave Vilenica"

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-07-09 01:18

du må ikke tage hjem igen, uden du har besøgt, fristaten Sankt Marino,

det er for hele familien, og ligger ikke langt fra Rimini, som også er et besøg vær ved stranden, Rimini stranden er nok italiens flotteste strand,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 10-07-09 01:26

Hold nu din dumme kæft vic2000. Du har aldrig været uden for Augustenborgs lukkede afdeling. TOTALIDIOT

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 10-07-09 01:33

Det hedder btw ikke Sankt Marino, men det er klart du tænker på en institution, som minder om den du bor på som hedder Sankt Hans LOOOL...... TOTALIDIOT. Den heder San Marino og er ikke en fristat, men en republik, men det aner du jo ikke hvad er. Sankt Hans er ikke en republik, men en tosseanstalt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 10-07-09 01:37

Smut ned under stenen igen og snak med nogle artsfæller syge stodder

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 10-07-09 07:17

Hvis det er varmt når i besøger Venedig, så tag et par flasker vand med hjemmefra, og hvis i skal spise der, så gå lidt væk fra centrum - Markuspladsen - ellers bliver i flået

Fra Venedig er der en båd, der sejler mellem de tre øer Murano, Burano og Torcello, en rigtig hyggelig tur

Du kan læse mere om øerne og turen her

http://www.city-discovery.com/da/ID3539_Murano_Burano_og_Torcello_O-Tur

http://www.cpt.dk/destinationer.htm?destination=812

Kommentar
Fra : nemthva

Dato : 10-07-09 08:56

Krummen Nu har jeg bemærket flere af dine udfald på dette sted.
Hvad er årsagen til al den vrede og indestængt raseri ?
Hvorfor fører du et sprog så vederstyggeligt mod visse brugere ?
Jeg må sige, at du ikke virker som en person i balance med dig selv.
Jeg synes, du skulle stoppe dine ubehageligheder her på kandu, og det gerne straks.

Mvh
En forvirret bruger

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-07-09 10:26

@nemthva

Hvis Du læser andre tråde er det ikke Krummen der bedriver chikane og spammer, men vic2000 som er totalt hjernelam og overhovedet ikke tager kritik til efterretning.

KANDU-teamet er passive, så det eneste vi andre brugere kan gøre er at blackliste den idiot efterhånden som han dukker op i nye tråde.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-07-09 12:10

Bibione er en dejlig ferieby,men med meget få aktiviteter. Udover strandlivet og shopping er der Marked og Tivoli “Luna Park”,,,,,, Vil man køre efter det,så er der Zoologisk have og vandland I LIGNANO (15 minutters kørsel fra Bibione) og Papegøjeparken i LATISANA

Når I skal til Venedig anbefaler jeg at i enten selv kører eller tager bussen til Punta Sabbioni og derfra sejler gennem lagunen til Venedig. I Venedig skal I se Markuskirken, Doge-paladset og Rialtobroen.

God ferie,,,

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-07-09 12:11

Citat
Mvh
En forvirret bruger

Du er en forvirret DOBBELTPROFIL, der ikke tør stå ved dit oprindelige nick,,, Tøsedreng.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-07-09 12:38

Wake up nemthva Prøv at forbinde Kanduverden med din egen så vil spørgsmålet være besvaret

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-07-09 22:59

Til dig italiens fare, jeg går ud fra i skal der ned i " ole lå campingsvugn""

så tag den med ned til Sankt Marino for spørger du der nede hvor San marino ligger aner de det ikke, og vil stå med åben mund med polypper,
parker vognen neden for foden af fristaden, og husk hvor du sætter den,
du kan gå der op af vejen, men du kan også tage svævebanen, så kan du
ellers gå fra den ene pop/cafe til den anden, og få gratis smagsprøver på alle
deres specialiteter af vine og likøre. og hvis ikke du er herre over dig selv,
og kan sige fra i tide, så får du en "" gratis ski på"", og kan ikke køre derfra,
lovligt, så derfor ta dynen med, og det går så nedad, når du skal der fra igen, i stedet for, du skal til at kravle op af med en lille / stor skid på , når du så føler du er ved at være klar til at køre igen ,
så tag en tur ud til Rimini,s skønne strand, og blive helt frisk der,
"" en meget billig heldags familie udflugt, med skønne minder tilovers""

du kan spørge dem oppe på sankt marino om de kan huske lillekjeld der havde pa tu kort, alle 360 dage om året ,
god tur
kjeld

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 12-07-09 09:44

Mange Tak for svarene, men kan i ikke ligge et par links ind i google maps hvor de forskellige forlyster ligger... Eller et direkte links
Det vil være en stor hjælp. TAK

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-07-09 06:23

Rejseholdet i San MarinoSan Marinos flag Hjemmefra havde vi besluttet, at vi ville besøge San Marino, verdens mindste republik og den eneste af de gamle italienske bystater, ...
www.aerenlund.dk/rimini/san_marino.html - Cached - Lignende -
San Marino - momsfri mini-republik italy.dk - et webmagasin om ItalienMomsen (IVA) er normalt 20 % på forbrugsgoder i Italien, og den afgift sparer man i San Marino. Historie Titano-bjerget, som republikken ligger på, ...
www.italy.dk/turisme/emilia-romagna/san-marino.htm -

Får i smag, for deres billige produkter, på sankt marino, kan det nemt blive en tre dags udflugts tur, og så for håbenligt et minde for livet,
til næste år skulle i så vælge, og lægge turen oppe omkring como søerne,
der ligger nord for Torino og Milano, det er bare skønt der,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-09 09:35

Jeg vil anbefale at få fat på et "gammeldaws" vejkort hurtigst muligt hvor de de mange seværdigheder er nøjagtig vist med ikoner, så kan I søge på på Google for flere oplysninger.

Hos nedenstående kan i bestille et regionsbestemt kort som ikke bare er hele støvlelandet, eller ligner de lidt tamme kort man får i nakken på tankstationerne.
http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/boeger/italien_vejkort.htm

Kümmerly og Frey kender jeg som ret detaljerede, også når det gælder de små veje.

Godkendelse af svar
Fra : McBobo

Dato : 29-09-09 00:25

Tak for svaret Nordsted1.