/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
TDC spam
Fra : michaelmoeslund
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 09-07-09 19:45

Kan jeg blive fri for TDC's efterhånden mange "service sms"

eller kan det ikke "kobles" fra?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-09 21:34

Citat
Indholdstakserede tjenester udbydes såvel af TDC selv (evt. i samarbejde med tredjemand), som af en række indholdsudbydere, der har indgået aftale med TDC om brug af TDC's net til udbud af disse tjenester. I begge tilfælde opkræves beløbet for brugen af tjenesterne over din mobilregning fra TDC.

Citat
Spærring af indholdstakserede tjenester
Vi kan tilbyde helt at spærre for adgangen til at benytte indholdstakserede tjenester, hvilket forhindrer, at du bliver faktureret for brug af disse tjenester. Du skal blot ringe til TDC Kundeservice og bede om at blive spærret for tillægstakserede tjenester. Senest 24 timer herefter vil der være lukket for din adgang til disse tjenester. Når du ønsker at blive genåbnet, ringer du igen til Kundeservice.

Citat
Alle henvendelser til TDC Kundeservice skal ske på telefonnummer 80 80 80 20.

http://erhverv.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_e_mob_mb_sms

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-07-09 06:08

Svaret er JA, du kan blive fri for deres skide reklamer.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 10-07-09 06:16

Tak for svaret Nordsted1.

kort og præcist. -helt uden vic2000 virus..