/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Nintendo wii mario kart bane
Fra : allanni
Vist : 3605 gange
300 point
Dato : 09-07-09 17:29

Vi har lige købt Nintendo Wii Mario Kart.
Der er 8 forskellige baner med 4 i hver, men halvdelen, altså de 4 af dem, har kun et spørgsmålstegn.
Vi har været alle de andre 16 baner, 4 x 4, igennem, men der er stadig kun spørgsmålstegn.
Hvordan får man adgang til disse andre 16 baner.
PS!. Det er simpelt hen hylende skægt at spille !!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-07-09 21:28

Dette Mario spil kender jeg ikke

I dette link, er der en side hvor man kan efterlyse snydekoder, men man kan også stille spørgsmål i deres tips og tricks forum

http://www.gamers-globe.dk/snydekoder/nintendo-wii/mario-kart-wii.html

Håber du får hjælp... og fortsat god fornøjelse med spillet

Accepteret svar
Fra : Mut707

Modtaget 300 point
Dato : 10-07-09 13:20

Du skal have guld på en bane. [Senere får du stjerner], for at låse nye baner og figurer op. Så skulle det passe med de 32 baner.
Man kan også godt åbne nye baner, ved at få en bronze eller sølvpokal, - men man får kun unlocket nye ting, hvis man får en guldpokal.

*** Mini spoiler ***
Og man åbner først op for at kunne køre med sin Mii, når man har scoret guld i hele 50cc plus de 4 øverste i 100cc

Håber det kan bruges - og held og lykke med spillet
Mvh. Julie

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 10-07-09 13:25

Jeg har et link som afslører hvodan man vinder alt (tror jeg) i spillet.. - hvis folk ikke vil have det afsløret, så lad være at læse det!!

******************SPOILER LINK: ************************

http://forums.mapwii.com/viewtopic.php?f=71&t=1764

*****************************************************

Linket er godt nok på engelsk, så det ved jeg jo ikke hvordan du har det med Allanni, men ellers så sig til

Godkendelse af svar
Fra : allanni

Dato : 13-07-09 20:00

Tak for svaret Mut707.