/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan konvertere til PDF?
Fra : cristian2
Vist : 413 gange
40 point
Dato : 09-07-09 15:50

Jeg har tidligere benyttet at konvertere små Word-filer (hvor jeg har lagt billeder ind og ikke over 1 mb) til PDF. Det har været via hjemmesiden "convert.neevia.com". For nylig prøvede jeg igen, men den blev bare stående på siden og "hakkede" uden at gøre det færdigt. Jeg har prøvet flere andre sider ved at Google på "convert ms" og lignende søgeord, men det har ikke kunne lade sig gøre. Det har intet med min egen pc at gøre, da den fungerer fint i alle andre sammenhænge.

Er der nogle der kan hjælpe mig. Måske nogen kender et site, som de har tjekket fungerer?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 09-07-09 15:53
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-07-09 15:54

Måske var det en idé at arbejde med OpenOffice ( kan åbne word-filer) og så bare gemme det i PDF

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-07-09 16:59

Jeg gemmer som pdf fil direkte fra word2008 udgaven.
Der findes en del gratis programmer du kan hente på nettet.
Der er visse ting de ikke kan klare.
Skal du have det perfekte så skaf dig Adobe Destiller fra Acrobat pakken.

hawaii7

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-09 18:12

Eller kan du hente dette lille program (et af mange) CutePDF. Det ligger sig ind som en printer og når du vil konvertere en hvilken som helts type fil til PDF siger du bare Udskriv, vælger CutePDF som printer og klikker Udskriv. Der åbner sig nu en Gem Som side hvor du kan navngive filen og vælge destination til at gemme

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 40 point
Dato : 09-07-09 18:13
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 10-07-09 13:27

Tak for svaret Fijala.

Det er jo helt fantastisk!!!