/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så kom det endelig ....
Fra : Fnollerpige
Vist : 383 gange
25 point
Dato : 12-04-03 11:43

- nu er spørgsmålet så : er der noget at smalltalk`e om

( måtte bare være den første - til et eller andet )

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 35 point
Dato : 12-04-03 12:08

Jammen pænt g'middag
Her er lige en hilsen ude fra Nordsøen (er på arbejde). Sidder faktisk med en del blandede følelser omkring, om det nu er godt eller skidt, at være væk hjemme fra i påsken... tror jeg tager hjemme, hvis det var muligt.

Vi er ved at gøre klar til at flytte til en ny lokation, så forbindelsen smutter nok på et tidspunkt.

Jamen der burde da være en frygtelig stak til 'small-talk', vi kan jo starte op med et spørgsmål, og se hvordan det udvikler sig der fra: Hvad farve skal påskeæg ha' i 2003 ??
Ellers er der jo al'tid:
- Vejret.
- Elendighederne i Irak.
- Opskriften på farmors flæskesteg.
listen er uendelig... bolden skal bare i gang med at rulle, så kommer resten af sig selv
OK! 77 brugere on-line... det bliver nok ikke det helt store 'hold' vi kan stille op med.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-04-03 12:36

Hej Søren

Smalltalk er vel netop et forum hvori der IKKE stilles spørgsmål, det har vi jo de respektive grupper til, såsom madlavning, politik o.s.v.

Det her er vel kommet for at brugerne kan diskutere forskellige emner som man ikke kan være bekendt at gøre inde i folks spørgsmål, og så alt muligt andet "pjat"

Det er da rart der kommet sådan en gruppe, så man slipper for alt det ligegyldige andre steder.

Det lyder da til at være spændende at arbejde i Nordsøen, så har du vel en masse samlede fridage på andre tidspunkter, men det er selvfølgelig altid rarest at være hjemme jul, påske og pinse, men når nu du er der må du herfra have en rigtig god påske.

PS. Påskeæg skal have den farve de altid har haft RIGTIG GULE (hos os ihvertfald)

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-03 12:49

Hej - det må da være smalltalk.
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-04-03 12:54

Tilslutter mig 100% med at kandu burde ha' en chat, jeg søgte også bare at 'prikke hul' på ægget, da Fnoller jo startede kl. 11:43 og nu er den 12:36 da du kom ind. Lad os se hvad det udvikler sig til.

1000-tak for din påskehilsen og ja der er en dejlig masse frihed efter en tur herude - det er en af mange årsager til at vælge den form for arbejde.

Jep! Gul (påskens farve)

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-04-03 14:02

Så går vi på vandet... snakkes om 10-20 timer (mister forbindelsen til satelit)

Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-03 14:46

Fantastisk bare fordi det er påske, så kan Clan "gå på vandet".
Nå men go' tur.
Emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-04-03 16:16

hvor er det der smalltalk..?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-04-03 17:41

det er liiige her, vi smalltalker big time - du skal blot skrive dine mindre seriøse indlæg i gruppen "Smalltalk" og ingen kan længere komme med bemærkninger om, at man er useriøs

Glæder mig til mange hyggestunder herinde .... Fortsat go weekend

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-04-03 19:01

nåååh okay

jeg troede at det var blevet lavet som et chat-program...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-04-03 21:49

Fedt..nok..må altså lige fyre de 2 her af

En mand er lige død og står udenfor helvedes dør, og venter på at fanden lukker op. Døren bliver åbnet og fanden ønsker ham velkommen og byder ham indenfor til en introduktion om helvede. "Ryger du smøger?" spørger fanden. "ja!" siger manden. "Fint, så kommer du til at elske mandage, for om mandagen ryger
vi smøger hele dagen!. "Drikker du en lille en?" spørger fanden. "Ja! " siger manden. "Fint, så kommer til at elske tirsdage, for om tirsdagen drikker vi os pisse fulde!. "Kan du li' damer?" spørger fanden. "Ja, for fanden!!" siger manden. "Fint, så kommer du til at elske onsdage, for om onsdagen boller vi damer hele dagen lang!". "kan du li' junk?" spørger fanden. "Nej, det har jeg ikke prøvet før, men når jeg nu er hernede kan jeg lige så godt!" siger manden. "Fint, så kommer du at elske torsdage, for om torsdagen junker vi os hele dagen lang!". "Er du BØSSE?" spørger fanden.
"Nej, for fanden!" siger manden. Så siger fanden "Well, Så kommer til at hade fredage!!!".

En hvid og en sort møder hinanden i et damp bad i Kenya. Den sorte sidder og kigger lidt, så spøger han: Hvorfor står der "WY" på din pik? Den hvide: "Jo, nogle gange så bliver den jo længere, også står der "WENDY", det hedder min kæreste. Så sidder de lidt og kikker, også siger den hvide "men der står jo også "WY" på din pik. Den sorte: Ja, nogle gange så bliver den jo længere, også står der "WELCOME TO KENYA AND HAVE A NICE HOLIDAY"

Hvor er det dejligt med sådan et sted, hvor man bare kan småsludre om alt mellem himmel og jord.
I må alle have en fantastisk påske
Knuser fra
Mango

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-03 22:37

Så må vi også have en Århushistorie:

To århusianere havde lejet en båd og var ude at fiske.
De var heldige og fangede rigtigt mange fisk.
Da de kom på land igen spurgte den ene:
- "Huskede du at afmærke den gode fiskeplads?"
- "Ja, jeg skar et mærke i rælingen lige ud for stedet."
- "I rælingen? Hvad nu hvis vi ikke får den samme båd næste gang?"

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-04-03 22:38

Ja nu må vi pjatte og være skide - useriøse, uden at en eller anden lapper os over fingrene.....

og at man jo egentligt retmæssigt sidder og drejer en brugers spørgsmål over i noget ganske uvedkommende, så er man hermed osse fremtidigt fri for, at føle dårlig samvittighed over det. Skøøøøønt......

Ja ha`en knippelskøn Påske allesammen

Hilsen Fnoller

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-04-03 22:40

*waaaah* mente jo selvfølgelig Uretmæssigt !!

*GGGG* - Rellom.... den var sød !!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-04-03 22:43

JUBIIII Jeg og en studieveninde har nu skrevet 20 sider om pædagogik og intelligens.. og er så godt som FÆRDIGE!!!
Nu skal vi bare have bællet en masse rødvin, så er den hjemme!!!!
God påske!!!
Christina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 12-04-03 22:45

hehe, det lyder som en fed plan

Skal ikke have noget alko indenbors.....fik vist lidt for meget i går

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 12-04-03 22:47

men det er da rart at de har oprettet det her smalltalk, efter vores hendvendelse. Men måske det ville være nemmere hvis de, som andre også nævner, havde lavet det som en slags chat, så man ikek skulle opdatere hele tiden

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-04-03 22:47

Hm, men det gjorde vi ikke, for da var vi afsindigt flittige!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-03 22:49

Rellom - Jeg er ked af at måtte sige det, men det er altså en molbo historie.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-04-03 22:49

Guuud, det har jeg ikkengang opdaget... erden her som en selvstændig smalltalk? JUBIII, jeg har haft indflydelse på kandu!!!!! De har oz skrevet til mig ang. alle de problemer, der har været!
kh chritina, der er den sejeste net-haj (og fuldeste, muligvis pt!!!)

Logger af nu, "ses" imorgen....

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 12-04-03 22:51

tja, man kan jo ikke have det lige skægt hver dag, men nu er det påske, så kommer der jo et par frokoster med dertil hørende våde varer. Nu går det jo ike kun ud på at drikke, men også hygge sig i andres selskab. Men man kommer bare til at drikke for meget snaps + øl, og så siger man godnat efetr en del af hvert.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-03 22:54

Hvilken del af Århus kommer du fra, emesen?

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 12-04-03 22:59

- Hvorfor går århusianerne altid med fingerene i lommen??
- De skammer sig over at de ikke er lige lange

/Over and out

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 12-04-03 23:00

hmmm, forkert smily

:P

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-03 23:00

Tja - nu skal du bare høre. Min faders familie er fra i nærheden af Aarhus, min moders er fra vensyssel, jeg selv er fra Kbh.-Brh. men født på nørrebro.
2. generations og mørklægnings Københavner.
Emesen.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 12-04-03 23:01

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-03 23:07

Men jeg ved hvorfor Aarhusianerne går udenfor når det tordner og lyner.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-03 23:08

De tror de skal fotograferes

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-03 23:14

Jeg kan ikke lige komme på flere århushistorier. Men her er der en om et lægebesøg:

En gammelt par er hos lægen så manden kan få sit årlige
gennemcheck.
Lægen kigger lidt på manden og siger så:
"Ok, jeg skal bruge en urinprøve, en afføringsprøve og en
sædprøve."
Manden, der hører dårligt, kikker på sin kone og råber:
- "HVAD? Hvad siger han? Hvad vil han have?"
Konen råber tilbage: "Han siger han skal bruge dine
underbukser."

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-03 23:21

Nå, men her ovre bliver det jo tidligere mørkt.
Hej.
Emesen.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-04-03 23:47

Mægtigt
er lige logget på d.d.........Herligt med lidt legeplads blandt det seriøse

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-04-03 01:32

Hejsa Yearhouse - velkommen til - kan jo kun give dig ret, herligt med lidt spøg og skæmt i et ellers seriøst forum.

Håber du bliver glad for at være "Kandu`er"

Hilsen Karina / Fnoller

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 13-04-03 01:39

hey, endelig lidt liv herinde, men det er også ved at blive sent

ville lige spørge om der er nogen som ved hvad der er sket med sadam, efter at jeg kort i nyhederne så en overskrift der hed "efter Sadam". Er han mon død, eller flygtet. I så fald håber jeg at de snart for det hele på ret kurs igen, så de for et demokratisk styre, og noget ud af alle deres oliepenge. Det ville jo også være rart hvis de kunne få alt det hospitalsudstyr, som de aldrig har måtte få, pga. det har kunne bruges til fremstilling af våben.
Håber der er nogen som vil diskutere det lidt, selvom det er sent på dagen

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 13-04-03 21:37

ok jeg forstod en hentydning til mit indlæg, men jeg ville bare undgå at skulle læse 100 sider om det, hvis der måske var nogen der vidste det. Men det var ikke ment på nogen dårlig måde.
Jeg er ked af, hvis jeg har stødt nogen....sorry.

Med venlig hilsen - ZeroXP

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-04-03 21:45

tør øjnene zero, krig er bare ikke et smalltalkområde!
Jeg er iøvrigt træt idag... det var en voldsom intellektuel udladning at skrive en stor pædagogikopgave på halvandet døgn! imorgen ska jeg hjem til studieveninden og sktive en tilsvarende i psykologi...suk. Man bliver fed af at skrive opgaver...cola, sllik, småkager og sære madder!!!
Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-03 21:53

Det er ikke fordi jeg er sippet, men krig er for mig, alt for alvorligt til et "pludrehjørne". Men jeg er da ikke stødt.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-04-03 21:56

Jeg er bestemt heller ikke stødt!
Jeg har haft travlt med at rydde op i alle mine mails fra kandu....utroligt så meget panik der kan gå i ens in-box bare fordi man har haft travlt et par dage!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-04-03 22:17

altså smalltalk kan vel være om hvadsomhelst - måske krig og ødelæggelse ikke lige er det helt store trækplaster, men småpludre om det kan man da godt - måske det ville være rart med et sted hvor man netop kan sige ting om den slags som ellers ikke er så smart.

F. eks som at Saddam Hussein har tilmeldt sig Eurovisionens Melodi Grand Prix med sangen " I´rakker mig hele tiden ned " .... aaaaiii den var dårlig ..... sorry.

Fnoller

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-04-03 22:21

nææææeh... den var lidt sjov!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-04-03 22:25

Jammen det er jeg da glad for du synes - måske lidt en skam at du skjuler din begejstring så godt

- men pyt nu osse med .... man kan ramme plet hver gang, vel !!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-04-03 22:25

Efter min mening kan man smalltalke om alt - inklusive om krig.
Det gør man jo også ude i det virkelige liv.

Meningen med denne kategori er jo netop, at man skal kunne snakke om ALT.
Og så er det da lidt spøjst, at der allerede fra starten skal lægges restriktioner på.

Så jeg er enig med Fnollerpige - altså hvis det er det, hun mener.
Ellers er jeg ikke. Medmindre jeg skifter mening. Eller hun gør det.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-04-03 22:33

Rellom, det er det jeg mener - nøjagtig det du siger : at kunne snakke om stort, og småt - osse om de mere alvorlige ting men uden at de antager klang af at være et skænderi.

De eneste restriktioner der skal være her er de restriktioner som er gældende andre steder : tale ordentligt til hinanden!!

så om folk "hyggepludrer" om krig, religion, eller whatever kan jeg ikke se som værende noget problem.

Så jo vi er enige .......

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-03 22:41

Sæ'følig ka' man det i et "pludrehjørne". Det var bare en slags forklaring på, hvorfor måske ingen deltog i ZeroXP's indlæg. Det var ikke for, på nogen måde at øve censur eller noget i den retning.
Emesen.
Citat fra en Israesk hjemmeside:
Indformationsministeren har indkaldt alle 40 "Saddam kloner" til møde.
"Jeg har en god nyhed og en dårlig nyhed - Saddam overlevede det sidste bombardement - men han mistede en arm.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-04-03 22:44

Hej med jer
Denne gruppe er vel oprettet med det formål at man kan snakke om alt IKK?
Vi har længe herinde efterlyst en brokkekasse,og den har vi nu fået,bare under navnet Smalltalk
Se her
http://www.kandu.dk/dk/tip/2851
Læs hvad Kandu skriver under punkt 7
” Lave en brokke gruppe (snak om hvad som helst)”
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-04-03 00:01

Ja, briani - både du og jeg og en masse andre ved jo at dette ønske om en brokkasse har været længe undervejs, det er vel det der imødekommes her - netop med henvisning til et "løfte" Kandu kom med for længe siden ( 12. januar 2003 ).

Det er så hermed opfyldt.

Det udsprang af at mange jo synes man skulle have et sted at "lufte" sine meninger, og det er jeg enig i ikke KUN skal være "sødsuppe" pludren, men osse om ting man gerne vil brokke sig over m.v.

Kort sagt et sted hvor man kan skrive de ting man ikke rigtig kan tillade sig andre steder.

Så jo dette er en brokkekasse, en chit-chat, et sted for alle - og så er det så jeg mener at så længe man overholder almindelig net-etikette, bør der ikke være restriktioner på HVAD man må snakke om herinde.

Fnoller

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-04-03 00:04

Det kan du da have ret i Karina! Bare det ikke ender med at blive en ny mudderkastningsplads...
jeg burde gå i seng, men jeg sov vist for længe til middag...

Er der egentlig nogen af Jer, der er fra nordjylland eller deromktring ca?

Christina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-04-03 00:10

Mudderkastning - ja det må man jo håbe det ikke bliver.
Nå jeg siger brokkasse mener jeg et sted hvor man osse må have andre meninger end de "lette".

Skulle det ende i ,at to eller flere bare sidder og generer sig selv og hinanden, står det os andre frit for at oprette et nyt indlæg og fortsætte der - hvis nogen skulle mene de har ret til, at sidde og stor-svine hinanden til med eder og forbandelser.

Det behøver vi jo ikke deltage i..... og lige en lille morsom syrlighed til sidst : Naaaaahh selvfølgelig skal "Smalltalk" ikke ende i mudderkastning, det har vi jo det øvrige Kandu til

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-04-03 00:13

Nå, men nu vil jeg gå i seng med min sure influenza eller hvad det er, har i hvert fald ikke været på toppen hele weekenden *suk*
- og så ellers håbe jeg er rask til imorgen.

Vi snakkes ved ......

P.S Christina - nej jeg er i hvert fald ikke fra Nordjylland, men er fra Sydsjælland
Godnat og sov godt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-04-03 00:14

he he.. ja, bare tjek heste og hunde..der sidder godtnok et par stykker, der ikke har de helt store evner ud i pæne formuleringer! Men okay..jo mere noget ligger en på sinde, jo højere går bølgerne i en diskussion!
Hvad laver du egentlig til daglig Karina? Jeg er lærerstuderende på Ålborg Seminarum. Tog første år i Århus.
Christina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-04-03 00:19

Lige i øjeblikket er jeg ansat ( igen ) i en vuggestue og børnehave - i sommers afsluttede jeg en IT uddannelse indenfor webkonstruktion, laver p.t hjemmesider for folk og mindre virksomheder ( gennem min mands firma ) - og overvejer om jeg kan overleve på en SU, for så kunne jeg godt tænke mig at læse videre indenfor IT - og når jeg rigtig er forvirret har jeg overvejet måske at blive ejendomsmægler, men det er KUN når jeg er rigtig forvirret

-----------------------------------------------------------------------------

Ja det er ikke særligt pænt det folk herinde nogen gange har at sige hinanden ....

Karina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 14-04-03 01:18

hmmmm holdte lige en pause fra smalltalken, men ud over at mit indlæg måske var lidt dårligt formuleret, så fik det da sat gang i lidt smalltalk alligevel. Hvilket jeg synes på en måde var heldigt, så vi kunne få afklaret hvad man synes der er passende for dette forum, og hvad man burde bræge om andre steder.

Fnollerpige, det er pudsigt med den linie du har valgt, for jeg har også selv tænkt på at tage en uddannelse inden for IT, og hvis ikke så ville jeg gerne blive ejendommægler, men det sidste kræver en hel del har jeg fundet ud af, men vil man opnå noget, må man også gi noget for at nå sit mål. Men jeg er ikke forvirret den dag jeg vælger at blive ejendomsmægler, jeg er allerede forvirret mht., hvad det skulle være af f.eks. de to uddannelser.

hilsen ZeroXP - der har lært en lektie idag

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 14-04-03 02:31

glemte lige at tilføje at jeg kender en del, der vil samme vej, hht. uddannelse. Det tyder måske på at flere og flere har valgt at vælge IT fra, og satse på noget mere sikekrt. Er da også selv i tvivl om det med IT (datafagteknikker), ikke er overbefolket af både gode og dårlige arbejdere. Det tager trods alt fem år at blive datafagtekniker, og om de fem år, så er der jo sikkert mange som har sat sig på de bedste og mest udfordrene jobs, så mon ikek ejendomsmægler ville være et sikkert valg når man er i tvivl.

Nå men god nat....eller skulle man sige god mor'n, herfra

/Over and........out....

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 14-04-03 02:46

Gratulerer med at det endelig lykkedes

http://www.kandu.dk/dk/spg/9973

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-04-03 08:36

Fnollerpige:
Tak for den varme velkomst. Jeg hentyder til det behagelige i dénne smalltalk at, her handler det ikke om at være en solbrillebærende caféræser der skriver "Heeyyyyaaa smukke".....men et sted hvor man kan dele meninger på godt og ondt, UDEN at være en panikaldrende gammel gris som er på udkig efter markedsværdien på et par dekorative høns........pu-ha....sorry udtryksmåden *flov*

Mange Hilsner
YEARHOUSE (År-hus)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-04-03 10:42

hej Søren
Det må være dejligt at have så gode net-muligheder, som I har derude på platformen! Jeg kan huske, at gemalen på et tidspunkt sejlede med et lortefirma, hvor det kostede godt 100 kroner at maile fem linier...
Hvad med telefonforbindelse, har du mulighed for at ringe til fruen ind i mellem?
Det er da dejligt at komme hjem i starten af maj...der er skønt i dk!

he he...har lige flyttet dette indlæg fra "healing" her til smalltalk.. godt vi fik denne plads!
påskehilsner fra en tidligere sømandskone!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-04-03 11:00

Hej ZeroXp - lige præcis disse overvejelser har jeg også gjort mig - det handler også for mig om hvad der måske er mest sikkerhed i fremover.
Jeg er sikker på hvis jeg endelig skulle vælge det med at læse til ejendomsmægler, vil det være fordi at al forvirring så endelig er væk. Vi får se......

___________________________________________________

Rudolf ( rfou )
Ja, det er dejligt når ting endelig lykkes....

____________________________________________________

Fnoller

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-04-03 12:03

Holey smoke!... bare fordi man har været ude 'og gå på vandet' så er der sket 1000 ting og sager

Emmesen Nice touch... den med vandet Benene er nu plantet solidt i undergrunden, og vi går i gang med at udbore Cecilie... hwa' kan du så ikke få ud af det?

Chris (kært barn ((quinde)) med mange navne) Takker så meget for din påskehilsen, jeg kan se der er gang i dig igen... smalltalk - hvornår opretter Kandu mon et chat-forum? Hvis det er sket, så er jeg både blind og døv... jeg kan nemlig ikke finde det. Ska' sku' det være der, så skriv lige linket til mig på EST@danop.dk
Pas nu på med de der 'rødvinsopgaver'

Rigtig mange påskehilsner herfra
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-04-03 12:15

*griner* - det er lige det der med at se det for sig ikk`.....Yearhouse, År-hus *hellooooo*.... nu er det mig der bliver flov. En anelse langsomtopfattende.

- ja er sikker på vi får en masse godt ud af det her..... eller det må da ihvertfald være vores udgangspunkt.

Påskehilsner til dig ( og jer allesammen )

fra Fnoller/ Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-04-03 12:20

Hej Christina

Oorrghhh! Vi har alt det nymodens pjat som hjertet kan begære... og det koster ikke en krone, det betaler I nemlig alle sammen for... via DONG (staten).

Nå det var middag

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-04-03 12:21

Velbekomme!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-04-03 13:04

Sig mig, søde Søren, arbejder du virkelig eller sidder du ved computeren hele tiden ? Synes du er mægtig hurtig på aftrækkeren!!!

jeg skal snart til at tage mig sammen og komme til Ålborg.. den der skide psyk. opgave, suk!

I det indste kommer jeg lidt "til byen" så... der sker ikke så meget i min lille landsby her!

Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-04-03 14:44

For resten, med al den influenza der er her på kandu - har i husket at opdater jeres virusprogram.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-04-03 14:46

Ja det har jeg faktisk gjort, emesen - men den fandt ikke noget - så en virus er det ikke, måske en epidemi....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-04-03 16:40

Ja, forhåbentlig. Jeg prøvede at koble Norton Antivirus direkte til hjernen
- men fik at vide, at der ikke var plads nok.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-04-03 05:42

Hej Rellom.

Så er det altså nok.... Du skal ikke medvirke til, at vores kulturarv forvrænges, så derfor lige denne korrektion. Den suveræne stat Danmark vil jo fuldstændig bryde sammen, hvis denne historieforfalskning fortsætter.

Din Århushistorie er en omskrevet Molbohistorie, som oprindelig handlede om, at der var krig i landet. Molboerne var bange for at fjenden ville stjæle deres kirkeklokke, og sejlede den derfor ud på søen for at sænke den. Resten af historien er den samme.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-04-03 05:56

Til ZeroXP, som spurgte til Saddam.

Det forlyder, at han lige har fået ny bil - Han har smadret Golfen

Fra absolut pålidelig kilde ved man i samme forbindelse, at Iraks meget muntre Infominister, har mailet rundt til Saddams 400 dobbeltgængere med den glædelige nyhed, at han er i live, men desværre har fået amputeret den ene arm.

Mvh.
Ram2

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-04-03 09:11

RamII se op ad siden.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-04-03 09:23

Hej emesen.

Da jeg læste Relloms historie, svarede jeg på den uden at læse videre. Det tror jeg vil ske ofte, i hvert tilfælde for mig. Det er for uoverskueligt at læse et indlæg man ønsker at kommentere, og først derfra skulle læse alle andre indlæg, eller kunne huske dem, før man svarer. Sådan har jeg det i hvertilfælde, men jeg har altså også begrænsede Ram til at huske alle disse indlæg med.

Iøvrigt bidrog jeg med oplysningen om kirkeklokken, så jeg jokkede ikke bare rundt i dit bed, jeg udvidede det.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-04-03 10:16

Gider du lige, Ram2 - dig og dine kirkeklokker.
Du må føre din religiøse propaganda et andet sted.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-04-03 10:20

Nu var jeg lige ved at lade mig omskære fra afverden..... men så kan det også være lige meget.

Ram2

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-04-03 10:54

Akja. i dag skal vi så kæmpe om parkeringspladser med resten af nordjyllands befolkning.. handle til påsken!
Min mormor kommer på besøg i nogle dage...det bliver rigtig hyggeligt! Min mor og jeg har fordelt hende mellem os, så ingen af os når at få stress!!!
Hvad skal I lave?
Christina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-04-03 11:22

Vi skal være alene i Påsken dvs uden børn- og manden skal liige have en ny motor i bilen imorgen, derefter er slaget frit..problemet er bare, at vi har haft så travlt at vi endnu ikke har fundet ud af hvad vi skal lave...så er der nogen der har nogle goe ideer??
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-04-03 11:26

oohh, den der med motor i bilen... ! "jamen det tager kun et par timer skat" ...yeah right!!!!! Vi har heldigvis fået "ny" gammel bil..der ikke er HELT så tidskrævende som den anden, der var opkaldt efter en uhyggelig bil i en Stephen King bog... Christine!

Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-04-03 16:21

Se hvad jeg har modtaget fra kandu..... ;.)

Tak for hjælpen Christina Schmidt

Hansandersen22 er hermed fjernet, og Zonkers ip er blacklistet i den nye firewall, så nu har han ikke en chance for at komme ind på kandu.dk mere, ihvertilfælde ikke hjemme fra.

Med venlig hilsen

Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-05-03 08:52

okiii- jamen det er jo fint nok, øøh hvad er det du har gjort...ja undskyld mig, jeg har vist ikke fulgt helt med
Knuser Sus
PS: er du kommet dig over din influenza??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 14:26

Hej Christina - ja det må jeg nok sige .... lad os så håbe på, at det forbliver Zonkerfrit område. Vi får se.....
men ros skal du have anyway.... for at tage et initiativ *S

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 15:14

Ja, det har han selvfølgelig selv været ude om.
Men jeg synes nu alligevel, det er lidt ærgerligt.
Et kandu uden Zonker er ikke helt det samme som et kandu med.
Der mangler ligesom noget.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 15:37

Ja, på en måde - og på en måde ikk`.....
men det står da en frit for at maile til ham eller tage en saglig debat med ham på ICQ .... og Rellom, desuden er jeg ret sikker på at vi ikke har set det sidste til Zonker.

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 20:08

Tak for svaret CLAN - tjekkede lige uafsluttede indlæg - og synes lige jeg ville lukke den her - der sker jo ikke mere.

Tastes ved ...