/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows vista
Fra : jangchr
Vist : 1174 gange
100 point
Dato : 08-07-09 21:13

Denne her meddelse dukker op hver gang jeg starter computeren "filen eller assemblyen eller en af dens afhængigheder kunne ikke indlæses.Den angivende sti blev ikke fundet", tror det har noget mit grafikkortet at gøre da vinduet hedder ATI
Det begyndte da jeg ville opdater mit grafikkort og ville fjerne den gammel med Driver Sweeper http://www.guru3d.com/category/driversweeper/
og installer den nye

Hvad er der gået galt ?

Det er ikke sådan at jeg har problemer med at spille et spil eller sådan, kan nemt spille de nye uden problemer,det er bare træls at den dukker op hver gang

Køre med Windows Vista Home Premium 32 bit

Accepteret svar
Fra : lassethorsted

Modtaget 110 point
Dato : 08-07-09 21:21

At svare på HVAD der er gået galt kan være lidt svært, men det ser ud til at du mangler en del af driveren. Du har muligvis fjernet den manuelt ved en fejl. Prøv at geninstallere driveren, så burde problemet være løst!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 21:24

Hjælper ikke, har prøvet at geninstallere driveren

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-07-09 21:25

Eller gå i enhedshåndtering og find dit grafikkort og vælg så opdater driver

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 21:32

Citat
Eller gå i enhedshåndtering og find dit grafikkort og vælg så opdater driver

Den fortæller bare at den bedste driversoftware er instaleret til enheden

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-07-09 21:36

Det lyder godt nok som om at Driver Sweeper har fjernet for meget.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 21:39

Jeg har noget der hedder genoprettelsestyring, så hvis jeg køre de forskelige ting ind fra en ende af, så kunne det være at det gik i sig selv igen eller hvad?

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 08-07-09 21:41

Ja prøv at lave en systemgendannelse til punktet inden ud fjernede drivere med DriverSweeper

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 21:47

Har prøvet at lave en systemgendannelse(virkede ikke), det jeg mente med genoprettelsestyring var at man kunne geninstaller alle de forskelige driver der fuglte med computeren, det er noget HP Total care

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-07-09 21:51

Jeg syntes at du skulle geninstallere driverne fra HP, og så ellers lade det være ved det, hvis det virker. Der er ingen grund til at opdatere drivere der virker.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 21:52

Citat
Jeg har noget der hedder genoprettelsestyring, så hvis jeg køre de forskelige ting ind fra en ende af, så kunne det være at det gik i sig selv igen eller hvad?
Det lyder rigtig fornuftigt

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 21:54

stl_s

Du har sikkert ret, nu vare det jo heller ikke så længe førend Windows 7 kommer og så skal man jo nok til at installer det hele fra bunden

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-07-09 21:58

jangchr

Ja, hvis man er Vistabruger, vil det nok være sagen at hoppe på Win 7. Jeg bliver nok hængende ved XP lidt endnu.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 22:03

stl_s

Jeg er jo en af dem der kan få Windows 7 næsten gratis da jeg købte computeren efter den 26 juni 2009

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-07-09 22:05

Det var da heldigt. Jeg troede nu at man fik den helt gratis.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 22:07

Nej, man skal lige betale et mindre beløb til forsendelsen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-07-09 22:09

Ah okay, der går jo nok med det.

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 22:11

Tak for svaret lassethorsted.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 22:11

Citat
så skal man jo nok til at installer det hele fra bunden
Jeg mener, at Windows 7 kan installeres som en form for opgradering af Vista, så man ikke skal begynde fra bunden igen .

Men bortset fra det, må du da kunne finde drivere til dit grafikkort på nettet.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 22:16

Citat
Men bortset fra det, må du da kunne finde drivere til dit grafikkort på nettet

Jeg fandt også den nyeste på HP`s hjemmeside og så skete alt det jeg har beskrevet da jeg ville/havde installet den

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 22:22

Jamen for hulen da, kan man nu ikke stole på, at det er de rigtige drivere, der bliver lagt til download, eller måske har du hentet til XP i stedet for til Vista (Jeg driller ). Men fik du i grunden løst problemet?

Mvh

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-07-09 22:33

Citat
Jamen for hulen da, kan man nu ikke stole på, at det er de rigtige drivere, der bliver lagt til download, eller måske har du hentet til XP i stedet for til Vista (Jeg driller ). Men fik du i grunden løst problemet?

Mvh

He he, naaar, det var nu til vista 32 bit jeg hentede driveren til, jeg er igang med at bruge HP Total care til at installer alle driverne, men computeren skal genstartes hver gang og man kan kun installer en af gangen og jeg skal også lige spille en poker.turneringen kl 23, så resten venter nok til imorgen

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 22:41

Og du har garanteret Vista 64 bit . Pøj, pøj med poker-spillet .