/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
spisesteder i Grenå
Fra : MSSBJ
Vist : 2591 gange
50 point
Dato : 08-07-09 13:33

Hej

Er der nogle, der kender et (eller flere) gode spisesteder i Grenå ??

mvh
MSSBJ

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-07-09 13:43

Jeg har spist på Hotel Krone. Det var kanon.
Man kan også køre langs kysten nordpå til Gjerrild og gå på Restaurant Den Blå Kutter. Den ligger på Gjerrild Bygade, og er ret nem at finde. Udmærket mad her, og så kan man jo ligge vejen omkring Sostrup Slot (et nonnekloster) og ned til stranden. Skønt område med masser af skov.

Kommentar
Fra : MSSBJ

Dato : 08-07-09 13:48

Lyder godt .... jeg må hellere omformulere mit spørgsmål til at det bare skal være i nærheden a Fjellerup - det behøver ikke nødvendigvis at være i Grenå : - )

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-07-09 14:24

I Fjellerup liger der også en rigtig god restaurant. Når man kommer fra Randers siden, og kører ned mod stranden, kommer der en restaurant på din venstre hånd. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men den er også rigtig god. :)

Vil man have noget mere dyrt ligger der et slot - Mejlgård Slotsrestaurant. her er der også tit koncerter mm. Dyrt men kanon.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-07-09 17:29

når du alligevel er på nordkysten, kan du jo ligeså godt tage til bønnerup. udmærket sted at indtage et måltid.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 08-07-09 20:13

Jeg har også spist på Hotel Krone - og gør det gerne igen.

Især deres stjerneskud og wienerschnitzel kan varmt anbefales.

Accepteret svar
Fra : Hunbjoernen

Modtaget 50 point
Dato : 09-07-09 01:29

Der er flere steder.. Hotel crone* som, en anden har forslået, Huset (Steakhouse)* , Chinaspisested* (kan ikke huske hvad det hedder) Mongolsk resturant, Meineches (Vist ikke stavet rigtigt), havnens pølsevogn* + diverse pizzeriaer.
I omegnen er der Gjerrild kro, Meilgård Slotskro*, Den Blå Kutter (Bønnerup) og der er også et par andre i Bønnerup, men jeg kan ikke huske hvad de hedder..

Dem jeg har sat * bagved er dem jeg selv synes er gode, eller har hørt er gode.. Ikke at de andre ikke er, men hver sin smag..

Håber du kan bruge noget af det..

Godkendelse af svar
Fra : MSSBJ

Dato : 10-07-09 13:04

Tak for svaret Hunbjoernen.
mvh
MSSBJ

Kommentar
Fra : papmor

Dato : 01-12-09 12:54

Hej
Det bedste sted i Grenaa og spise er Huset som ligger på Østerbrogade - tæt på banegård og bio :)
Held og lykke

Mvh Papmor