/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Motel i København?
Fra : BilalKinali
Vist : 1835 gange
50 point
Dato : 07-07-09 23:30

Heey

Jeg leder efter motel/overnatningssted for 1 nat. Kender i nogen hjemmesider? Har prøvet at kigge, men har kun brug for at sove en nat og ikke mere. Billigst så muligt :)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-07-09 23:33

Der er jo masser af hoteller i København, og lur mig om de ikke allesammen er gearet til at du kun skal sove der en nat, har du andre krav?

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 07-07-09 23:36

jeg siger motel, ikk hotel. Et væresle, en seng, en nat.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-07-09 23:44

cabin er billigt, det ligger midt i kbh.http://www.cabinn.com/kbh/city/city.html

Så er der hotel wittrup: http://www.wittrupmotel.dk/rooms.htm

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 07-07-09 23:46

skal være meget billigere, hvem gider betale 5-600 kr for en nat :S

Kommentar
Fra : boelha

Dato : 08-07-09 00:03

Tag ind på et vandrehjem, det er billigt og godt.

http://danhostel.dk/content/dk/om_danhostel/vandrerhjemsoversigt/kobenhavn

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-07-09 00:10
Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 08-07-09 00:38

Jeg kan godt følge dig BilalKinali. Jeg skal selv til København i weekenden, og har heller ikke den store lyst til at smide 1200 - 1400 kroner ud på 2 overnatninger. Men det ser ud til at være prisen derovre - så man ender nok med at må gribe til lommerne.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 08-07-09 00:51

Vi er knap så griske her i det jyske. Jeg skal til Bruce Springsteen koncerten i Herning i morgen, og havde jeg gidet at sove i telt i Herning i nat, så ville det ikke have kostet mig en krone.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-07-09 06:35

Prøv evt. http://www.hotels.dk/ - bemærk, priserne vises i EUR - så du skal gange med ca. 7,6.

Listen kan sorteres på mange måder, f.eks. med mindste pris først.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-07-09 07:41

Det bliver jo ikke billigere af at hedde motel i stedet for hotel, men vandrehjem er nok det billigste, eller drik dig rigtig fuld og sats på en nat i detentionen, det er helt gratis

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-09 09:21

Absalon Camping i rødovre har små hytter..................men hvad de koster ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-07-09 11:56

Kender du slet ingen derovre, som du evt. kunne overnatte ved?

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 08-07-09 12:25
Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 08-07-09 15:56

jeg dropper det nok :D ellers tak for jeres forslag.

Det meningen jeg skal besoege en. Det er lidt kompliceret :D

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 08-07-09 22:01

Her får du en seng for 125 pr. nat

http://www.sleep-in-green.dk/index.html