/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke læse PDA
Fra : pop3
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 07-07-09 19:50

Jeg har et problem med pda, kan ikke læse dem, det er noget volapyk. Har prøvet alle typer af akrobat reader, Køre windows7, er der andre der har samme problem og måske har en løsning?
Må lige tilføje når jeg køre XP/Vista er der ingen problemer

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-07-09 19:55

Du skal bruge et nyt opgraderingsprogram. Læs lidt om det her:
http://www.laptopworld.dk/nyheder/2104-msi-klar-med-windows-7-opraderingsprogram.html

Mvh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-09 19:59

Er det ikke PDF filer du mener, prøv Foxit Reader, er gratis, ved ikke om den virker med W7:
http://www.filehippo.com/download_foxit/

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 07-07-09 20:16

Til heller22 - Det opgarderings program kommer først til september.

Til Klaudi - Foxit reader virker heller ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-09 20:17

Surt

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-09 20:38

Her kan du hente Adobe Reader til windows 7
http://get.adobe.com/dk/reader/otherversions/

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-07-09 20:40

Shit og så videre . Må indrømme, at jeg ikke læste hele romanen .

MVH

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-07-09 20:48

Hej igen.

Prøv at stille dit spørgsmål her: http://www.eksperten.dk/spm/850204 . Måske du kan få hjælp der .

Held med det

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-07-09 21:00

jeg sider lige nu på en computer der kører win7, jeg bruger pdfxchange og har absolut ingen problemer. (det var da PDF du mente ikke sandt)

da du har problemer med alle pdf filer gætter jeg på at du måske har et problem med dine fonte

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 09-07-09 01:00

Kører med foxit reader på Win 7 uden problemer !

Højre klik på indstall filen, og kør som admin.

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 09-07-09 11:15

Hej oscardino
Har prøvet foxit reader. Det må være win7 det er galt med. så det vil jeg kikke nærmere på.

Godkendelse af svar
Fra : pop3

Dato : 09-07-09 11:16

Tak for svaret Klaudi. Du gjorde den største indsat

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-07-09 16:24

Velbekommen, fandt du så noget der virkede?