/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Godnat lille dengse - Anden
Fra : Mut707
Vist : 1370 gange
100 point
Dato : 06-07-09 16:55

Hej folkens.
Jeg leder efter den sang fra julekalenderen 'Jul på Vesterbro' af Anders Matthesen, hvor Danny og Arne synger en vuggevise til et lille mørkhåret barn.
Altså: det er ikke den fra albummet 'Hvad snakker du om', men sangen hedder vist det samme.
Jeg er både interesseret i at købe den på nettet, høre den på youtube eller lign.

Håber at i kan hjælpe.

Mvh Julie.

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 06-07-09 17:11

Det er også til hjælp, hvis nogen ved hvilket afsnit sangen kan findes i (Afsnittet hvor Randi kommer med den ægte baby)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-09 17:27

Er du sikker på, at den er fra Jul på Vesterbro ?

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 06-07-09 17:28

Ja det er jeg :)
Jeg tror, at det er fra afsnit 16, som hedder Baby til låns

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-09 18:51

Husker du noget af teksten ?

Jeg kan kun finde en Go'nat lille dengse, og den er fra "Hvad snakker du om"

Men her står også at den synges i afsnit 16

Citat
Musik:
Numre: "Jul på Vesterbro" af Anders Matthesen (Bossy Bo / Anders Matthesen) & "Luk drømmene ind" af Anders Matthesen (Anders Matthesen) ; "Go'nat lille dengse" af Anders Matthesen (Anders Matthesen)
Musikarrangement: Nikolaj Peyk & Bossy Bo

http://danskfilmogtv.dk/content.php?page=media&value=16978

Men hvis du kunne huske noget af teksten, så ville det måske hjælpe på søgningen.

Godkendelse af svar
Fra : Mut707

Dato : 06-07-09 19:12

Tak for svaret ans.
Købte bare afsnit 16 seperat så Skulle bare lige være sikker på, at det var det rigtige.
Tak for hjælpen.