/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Fjern hår på ryggen
Fra : PrivateDK
Vist : 1306 gange
100 point
Dato : 06-07-09 13:23

Er der nogen der kender til hvilke metoder der er til at fjerne hår på ryggen.
Den skal ikke barberes!!
Kunne også være godt hvis der er nogen der har erfaringer.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-09 13:32

Hvis du ikke vil ha' en proff. til at gøre det med varm voks , som gør nas .
Så en engangsskraber og baberskum...hjælp fra kone , kæreste eller en ven

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-09 13:33

Er du ked af at have hår på ryg, bryst, arme og skuldre – eller er din kone eller kæreste? Så er du ikke alene.

- Antallet af mænd, der får fjernet hår på kroppen med voks, er eksploderet. Det er især hår på ryggen, de fleste gerne vil slippe af med, fortæller kosmetolog Sanne Søfeldt, indehaver af Hudplejegruppen i Odense, der har haft separat herreafdeling i 13 år. I dag er hver 3. kunde hos Hudplejegruppen en mand, og de fleste mænd på Søfeldts briks er 20-40 år.

- Her er både sælgere, mekanikere, folkeskolelærere, håndværkere og selvstændige. Jeg fornemmer, at de fleste gør det for deres egen skyld, men mange af mine kvindelige kunder lægger dog ikke skjul på, at de i hvert fald ikke er vilde med behårede mænd, siger Sanne Søfeldt.

Fordelen ved en voksbehandling er, at den ’holder’ en til halvanden måned og hårene vokser bløde ud igen modsat en barbering, der giver stive stubbe.

- Vokser man hår jævnligt – uanset hvor på kroppen det er - så bliver hårsækkene ’dovne’, og efterhånden vokser der færre og færre hår ud igen. Modsat en barbering, hvor hårene bliver ’skåret over’. Her vil man ofte få mere hår, fordi der tit efter en barbering begynder at vokse to hår ud af én hårsæk, forklarer den odenseanske kosmetolog.

En voksbehandling af ryg og skuldre koster cirka 300-400 kr. og lidt mere, hvis hårene på brystet også skal væk.

Taget her fra
http://www.sygeforsikring.dk/Default.aspx?ID=894&Printerfriendly=1

Så du må en tur på skønhedsklinik

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-07-09 15:52

Hvis du har lange hår kan du bruge fnugrulle klisterbånd

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-07-09 17:24

Citat
- Her er både sælgere, mekanikere, folkeskolelærere, håndværkere og selvstændige.

Jeg tvivler på at det er mekanikere.
Jeg ville fjerne det med en lighter.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 06-07-09 18:39

Tak for svaret HelleBirgitte.

Prøver denne:
http://www.artofstyle.dk/behandlinger.aspx?id=kosmetologbehandlinger&subid=aarhus
De rykker det af for 175,-, så må jeg se om det kan bruges.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-07-09 18:54

Tak skal du ha´ Av, av hvor bliver du flot

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 06-07-09 22:38

Man har da lov at håbe