/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
camera
Fra : kj
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 06-07-09 11:18

Canon Powershot A 2000

Er der nogen der kender det, og hvor godt er det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-07-09 11:23

Det er et rigtig godt kamera, men en udgået model, hvilket så ikke betyder det store, blot at prisen så er faldet.

Men nu ved jeg ikke hvad det koster det du har kig på, men det fås til 1290,-
hos Kamerashop, og det plejer være det billigste sted

http://www.kamerashop.dk/

Kommentar
Fra : kj

Dato : 06-07-09 14:24

Jeg har lånt et, men synes det mangler detaljegengivelse, røde blomster bliver bare en stor klat uden detaljer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-07-09 15:53

Det lyder mere som manglende kendskab til korrekt indstilling af kameraet ud fra de givne lysforhold.

Rødt (især røde roser) er en svære at fotografere, såfremt der enten er for lidt eller for skarpt lys.

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 100 point
Dato : 07-07-09 06:19

BARE KØB DEN

Canon er bedste mærk ... og A2000 Er rigtigt gode kamera til normal billeder...
Good luck

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 07-08-09 10:45

Tak for svaret pk2dk99.