/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6500
Fra : bublebee
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 06-07-09 10:27

Jeg står med en nokia 6300 som skaber sig. Lyden virker ikke ordentlig, så når jeg taler i telefon med nogle, kan jeg stort set ikke høre hvad de siger fordi min mobil skratter, støjer og larmer helt vildt.

Så nu kigger jeg lidt på en 6500 classic....
Nogle der har gode/dårlige erfaringer med den ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-09 10:30

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 113
- Annullerede 57
- Slettede 2
Ialt 175

- ha' en god sommer...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-07-09 10:31

årh er der virkelig nogle der ikke har et liv da ?
Har du ikke andet at gå op i ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-09 10:32

- det er lige det jeg har, så hvorfor spilde tiden på dig?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-07-09 10:53

Das izt kaputt...........

Slidt op eller skruet for højt op, alment defekt, det er sket for ALLE højttalere samt tilhørende elektronik siden den første brølede for hundrede år siden og er ikke bestemt af hverken fabrikat eller modelnummer.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-07-09 10:58

Jamen hvad så med 6500 - nogle gode/dårlige erfaringer med den ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-09 11:08

Hej med dig.
Jeg har altid sværget til Nokia.
Men men men. Da min også var kaput fik jeg et godt råd.
Jeg købte en Sony Ericsson for første gang i mit liv.....og det er gammelt efterhånden

Jeg indvesterede i en Sony Erisson W350.
Det har jeg ALDRIG fortrudt.
Prøv at tjekke den ud
http://images.google.com/images?q=sony+ericsson+w350&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GFRC&um=1&ie=UTF-8&ei=osNRSoLgFsLt-AbByJHjAQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-07-09 11:13

Stik hovedet ind i en butik og bed om at lytte.

6500, 6500 GTX, 6500 7/8, 3105, 4800, 710C
Alle kan blive defekte

Jeg har haft 8-10 stk, flere mærker og indbefattet arbejdstelefoner, højttaleren på dem alle har aldrig fejlet, eneste skrat har været dårlig forbindelse eller manglende tænder hos den jeg lytter til.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-07-09 11:22

Ja har godt nok haft en sony erricson engang, hvilket var en super telefon. Måske man egentlig bare skulle overveje det igen.....

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-09 11:41

Citat
. Måske man egentlig bare skulle overveje det igen.....

Nemlig

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 25-07-09 23:23

Tak for svaret piaskov.
Det er da det jeg gør