/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
klumme/ ?
Fra : vicc2000
Vist : 642 gange
53 point
Dato : 06-07-09 02:29

Siger lidt om dig + din MO`AR
og meget lidt om andre__Øhhh hvem.

Den ligger som ZIP_ indholdet er mp4 video

Kode
KUN FOR KLUMME
KAN OG VIL BLIVE BRUGT SOM *amme

for STÆRKE nerver_ I_M BADDDDDDD

http://peecee.dk/upload/view/179296
Kodet LINK oss
Citat
http://peecee.dk/upload/view/179296

Så´n i tilfælde af MISBRUG

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 02:31

Den er sgi-da langsom 2 DAY / 8 kb ned

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 02:32

Under 4kb__ hent i KØ/ KO

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 06-07-09 02:53

VIC2000/ PÅ NU PÅ_igen.
29-06-09 03:49 : vic2000
29-06-09 05:11 : klumme_k-rumme
29-06-09 05:16 : klumme_k-rumme
29-06-09 05:21 : klumme_k-rumme
29-06-09 05:22 : klumme_k-rumme
29-06-09 05:26 : klumme_k-rumme
29-06-09 08:12 : Eyvind
29-06-09 08:25 : bentjuul
29-06-09 09:02 : Line99
29-06-09 17:00 : izhi
29-06-09 17:23 : piaskov
29-06-09 18:54 : Klaudi
29-06-09 18:59 : Klaudi
02-07-09 18:34 : piaskov

VIC2000/ PÅ NU PÅ_igen.
Fra : klumme_k-rumme Vist : 181 gange
70 point
Dato : 28-06-09 22:56

--------------------------------------------------------------------------------
Håber alt R= er med/ - minus sidste indlæg = TXT.)(/%#"

Eller var det vel DAGEN´s burn ` kando
Take it or LIVE IT/ DONT BLAME_ it on the bellboy...

http://peecee.dk/upload/view/178246/full
http://peecee.dk/upload/view/178245/full
angående TIP
http://www.kandu.dk/tip19828.aspx
se det HÆR___
http://peecee.dk/upload/view/178256/full

IKKE RET MEGET AT tænke over_ H_A_D_E_T

M_I_G

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-06-09 03:49

--------------------------------------------------------------------------------
Klumme -- klumme jeg synes virklig det er syn for dig at du slet ikke får et enneste indlæg eller kommentar, og at dit spørgsmål, glider mod bunden
tomt for interresse, har du fortrut at du har valgt fil navn klumme.klumme
i stedet for vic2ooo, og at der, så også nu er kommet en storbror,
VICC2ooo, som en overraskkelse for dig, næsten med samme fil navn, det er måske fejt gjort klumme-klumme, at han så ikke, har spurt dig først,
håber du får dit gode humør igen snart klumme-klumme. og ikke fyre sådan
en gang brække fy af dig, uden at have set dig for.

[CITAT) IKKE RET MEGET AT tænke over_ H_A_D_E_T

M_I_G ( citat) fra klumme- klumme

klumme - klumme hvad mener du ærligtalt med det du skriver i citat ?? vil du ikke, gøre den rigtige vic2ooo glad, og fortælle det, måske skære det ud i pap, hvis du har besvær med at udtrykke dig på normal vis,
men ellers kommer der her en hilsen fra ""alias"" vic2ooo storbror,s vicc2ooo venner fra et tip, læs selv hvad de skriver, ??

Fon mange ikoner på diskdutten
vicc2000 har modtaget -25 point for dette tip
Fra : vicc2000 Vist : 63 gange

Dato : 28-06-09 21:22

--------------------------------------------------------------------------------
gratis progs,

lav din ikoner om til en scrollmenu
http://www.stardock.com/products/fences/

lav dit lokale harddusk ikon om til hvad det paser dig = ico/iso?

http://bryanlb.us/
--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar

Fra : vicc2000

Dato : 28-06-09 21:24

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Download Now (425.7K)
Tested spyware free

Bedømmelse

Fra : Krummen

Dato : 28-06-09 21:43

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar

Fra : vicc2000

Dato : 28-06-09 21:46

--------------------------------------------------------------------------------
Krummen
bat image. iso, ifø at giv sig sæl negati`viteter

Kommentar

Fra : vicc2000

Dato : 28-06-09 21:47

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
du er smid ud

Bedømmelse

Fra : piaskov

Dato : 28-06-09 21:48

--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL

Bedømmelse

Fra : Reset

Dato : 28-06-09 22:05

--------------------------------------------------------------------------------
Tippet er ubrugeligt

Bedømmelse

Fra : ans

Dato : 28-06-09 22:09

--------------------------------------------------------------------------------
!

Bedømmelse

Fra : IBM760

Dato : 28-06-09 22:21
--------------------------------------------------------------------------------
mvh
alias vic2ooo / kjeld

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:11

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:16

--------------------------------------------------------------------------------
C DU mig rØR_r dr ik mang dr tagr alvoligt________???????????
MEN SOM JEG HAR SKREVET FØR /////////////////
fuck klumme / krumme OG HANS = DIN MÅDE

Samt alle andre ________!! der vil være BEDRE END ANDRE.

PIS KAN MAN TAGE PÅ ALLE MENNESKER,

MEN OM DET SKAL ligges til offentlig? SKUE

kommer op til*profilen* du har NAKKET.

At afsløre dig_som en anden HÆMORIDE________fucker
kan KUN GØRE _ andre ?????????????

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:21

--------------------------------------------------------------------------------
MEN________'

jeg håber du/ DINE profiler kan være med til
at enten kando/ eller denne side bliver LUKKET?
Grundet misbrug af !!!!!!! samme.

Selv har jeg forsøgt, men uden svar fra ??????????????????????

B__________________________________AAAbbi_Road_ræceeeeer

C ja in HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:22

--------------------------------------------------------------------------------
Stadigt noget at

??????????????????

TÆNKE PÅ

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:26

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
klumme - klumme hvad mener du ærligtalt med det du skriver i citat ??

Og HVEM er NU DET_??????????????

Jeg kan rimeligt DK indti A_jacobsen eller lignende_?????????
lovede at HJÆLPE____?
l

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-09 08:12

--------------------------------------------------------------------------------
Hjææææææææææææææææææææææælp - der er invasion fra rummet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-06-09 08:25

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
der er invasion fra rummet

og det lyder til at disken og vic2000 kommer fra samme galaxe

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 29-06-09 09:02

--------------------------------------------------------------------------------
Vi kan saktens se forskel !!

Bl.a. har vic2000 ikke fattet, at vi faktisk er en håndfuld personer der er meget glade for at hjælpe hinanden

''lav din ikoner om til en scrollmenu''
http://www.stardock.com/products/fences/
herfra: http://www.kandu.dk/tip19828.aspx

,,,,,,,,,, glæder mig til at prøve den !! TAK

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 29-06-09 17:00

--------------------------------------------------------------------------------
hvad mæ ham der ---------> klamme klummen <-------

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-06-09 17:23

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
hvad mæ ham der

Det er disken....han er helt uskadelig og skal være her

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-06-09 18:54

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Det er disken....han er helt uskadelig og skal være her

Og nu hedder han så os vicc2000, bemærk vicc med 2 c'er

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-06-09 18:59

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg så det lidt for sent her:
http://www.kandu.dk/Spg137526.aspx#1573166

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-07-09 18:34

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Og nu hedder han så os vicc2000, bemærk vicc med 2 c'er

Kært barn har mange navne eller

vic2000, du har følgende muligheder

Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
Kvalitet af kommentar
Bemærk, hvis din kommentar bliver accepteret som et svar og bedømmelsen er 2 stjerner eller derunder, vil du kun modtage halvdelen af de point som er afsat til svaret på dette spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmål.

Indlægget må ikke være tomt

Meget forvirret

Snabel a

Glad

Hahahahaha

Surmuler

Ked af det

Blink

Rækker Tunge

Sur

Glad

Hahahahaha

Waaauw

Tak for hjælpen

Djævel

Jeg har ikke en kinamands chance !!!

Aii, er det rigtigt?

Selvsikker Nørd!

Nørd, i tvivl!

Hmmmm, ikk` godt!

Du er sørme skæg, hva?

Blink

Rækker Tunge

Sur

Ked af det

Surmuler

Sover allerede

Roterende fis i kasketten

Yaaark

Klovn

Av

Stikker snotten i alting

Roliig, hjælpen er på vej!

Flov

Mundlam

Engel

Hihihihihi

Pinnochio

Kedeligt

Ikke helt vågen

Hør engang

Sorteper

Snakker

Rasende

Misfornøjet

Meget Glad

Snakker

Rasende

Misfornøjet

Meget Glad

Sol

Tømmermænd

Glædelig Jul

Tyveknægt

Cry Baby

Mooney

Love

Fin dame

Fnat

No way

Svært hmm

Godt Nytår

Love

Hjælp

Punker

Vampyr

Cowboy

Tillykke

--------------------------------------------------------------------------------

Søg

Alle emner Karriere Uddannelse Fjernundervisning
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet

Månedens præmie
500 danske kroner

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens lodtrækning

Statistik
Spørgsmål : 132802
Tips : 25972
Nyheder : 681741
Indlæg : 5659526
Brugere : 211189

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste

Copyright © 2000-2009 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 06-07-09 03:03

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-06-09 08:16

--------------------------------------------------------------------------------
hvad mere er der at sige ja!!!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 08:28

--------------------------------------------------------------------------------
Det er da sørgeligt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 08:29

--------------------------------------------------------------------------------
vic2000 TOTALIDIOT....hvad med at vise MJ lidt solidaritet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-09 08:43

--------------------------------------------------------------------------------

Hold da helt op, det vidste jeg ikke før jeg så denne tråd

Jeg syntes det er meget meget sørgeligt, han har lavet rigtigt meget godt musik

Jeg tror ikke han har haft et særlig godt liv, til trods for mange penge... hva ka vi lære af det??

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 08:54

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
til trods for mange penge... hva ka vi lære af det??

læs bogen om Simon S, hans ord sprog var) man behøver ikke mere end at kunne spise sig mæt tre gange i døgnet, alt andet er luksus,

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 26-06-09 09:00

--------------------------------------------------------------------------------
Nordsted jeg synes også det er sørgerligt. Michael har lavet meget god musik.

Citat
Jeg tror ikke han har haft et særlig godt liv, til trods for mange penge... hva ka vi lære af det??

,,,,,, måske noget med, til at begynde med, at vælge vores forældre med omhu

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 09:39

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
måske noget med, til at begynde med, at vælge vores forældre med omhu

fra line99

Teil du er en slafen mand efter line99 skrivelse dog undtaget hvis du er medlem hos sædbanken, hvis ikke medlem teil, hvad vil du så få tiden til at gå med fremover. u -- ha o ha

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 26-06-09 09:50

--------------------------------------------------------------------------------
Teil har helt ret. Vi har fred.
Iøvrigt har "kongen" været død i næsten 32 år!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 09:58

--------------------------------------------------------------------------------
Dygtig artist ..ja, men han har nu længe set død ud:

http://doctortongue.com/images/wacko_jacko.jpg

Jeg ku' bedre li' ham (..og musikken), da han endnu var 'nogenlunde' naturlig i Jakson 5:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 10:03

--------------------------------------------------------------------------------

Ja jeg læste det i nat da jeg ikke kunne sove.
Nå fred være med ham.
Men han har gjort det godt da han var på toppen.
Lidt synd han ødelagde sit eget liv , men sådan går det når man lider af storhedsvandvid.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 10:20

--------------------------------------------------------------------------------
Og TOTALIDIOTEN kværner der ud af LOOOL

Citat
Teil du er en slafen mand efter line99 skrivelse dog undtaget hvis du er medlem hos sædbanken, hvis ikke medlem teil, hvad vil du så få tiden til at gå med fremover. u -- ha o ha

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 10:24

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Iøvrigt har "kongen" været død i næsten 32 år!!

Elvis LEVER !!!!!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 10:37

--------------------------------------------------------------------------------

Krummen nu skal du være artig: der bliver skrevet om en som har været død i over 35 år, og som skal have en værdig begravelse nu, så ingen fejl på det krummen, men at det så skal gi sig udslag i at line99 selv vil vælge sine forældre fremover, det er en hår, nød at knække, bare for sådan en gut,s skyld.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 11:16

--------------------------------------------------------------------------------
Nu er det jo i kategorien smalltalk.

Flere dødsfald, som fandt sted, den 25.06 09 er omtalt i medierne.

At en lille pige på bare 1 år mistede livet, fordi faderen havde glemt at aflevere hende hos sin dagplejer. Hun sad fastspændt i en bil hele dagen, mens faderen var på arbejde

http://www.bt.dk/krimi/et-aarig-doede-i-glohed-bil

Det tænker jeg mere på.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 11:23

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Det tænker jeg mere på.

- jeg prøver at fortrænge det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 11:30

--------------------------------------------------------------------------------
ans -> Glemte du ik' også Charlies Angel?

http://politiken.dk/kultur/article740343.ece

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 26-06-09 11:36

--------------------------------------------------------------------------------
Til pve

Undskyld du har helt ret. Han er jo bare taget hjem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 11:39

--------------------------------------------------------------------------------
Nej det gjorde jeg ikke. Jeg skrev

Citat
Flere dødsfald, som fandt sted, den 25.06 09 er omtalt i medierne.
At en lille pige på bare 1 år mistede livet, fordi faderen havde glemt at aflevere hende hos sin dagplejer. Hun sad fastspændt i en bil hele dagen, mens faderen var på arbejde
Det tænker jeg mere på.

Jeg kan ikke forstå at man kan glemme sit lille barn i en bil.

Jeg tænker også på familien. Vil det igen blive en familie ? Vil pigens mor kunne glemme at faderen lod pigen sidde i bilen? Han er jo skyld i barnets død.

Det dødsfald overskygger for mig alle andre dødsfald den 25.06.09.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 12:05

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jeg tænker også på familien. Vil det igen blive en familie ? Vil pigens mor kunne glemme at faderen lod pigen sidde i bilen?

Næeh... men jeg har flere gange oplevet, at mor'en har glemt såvel barn som mand i bilen på P-pladsen ...medens der sku' shoppes i centret !!!

Citat
"Jeg smutter liiiige ind og henter en liter mælk ...vent hér; jeg er staks tilbage".

..og så gik der liiiige et par timer, for der var jo også både smagsprøver, tilbud på kosmetik, en lækker sommerhat, billige sko, tasker, negerpynt og luderkrudt på TILBUD, gamle skoleveninder og 'flammer', samt kø ved kassen.

Kvinder i shopping-humør her intet at bebrejde partneren, når det kommer til 'glemsomhed'.

Måske ikke med dødelig udgang? .... for andet end par-forholdet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 12:21

--------------------------------------------------------------------------------
molo

Et dårligt eksempel.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 12:46

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Vil pigens mor kunne glemme at faderen lod pigen sidde i bilen? Han er jo skyld i barnets død.

Ja det er simpelthen så forfærdeligt.

Men hvordan tror i den stakkels far har det . Han er da godt nok skyld i den forfærdelige hændelse men skal også leve resten af sit liv med tanken om at være skyld i sit egets barns død.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-06-09 13:14

--------------------------------------------------------------------------------
Man må sku være enormt stresset for at kunne glemme sådan noget :|

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-06-09 13:44

--------------------------------------------------------------------------------
Hej i tråden.

Den lille piges far er tiltalt for 'uagtsomt manddrab' og ja...det kan vel ikke være anderledes? Jeg tror nu han, med dette, både har fået son straf OG har fået smadret sit - plus sin families, liv - så 'uagtsomt manddrab' tror jeg såmænd er det mindste i dette her.
Stakkels stakkels alle dem, hvor er det synd. Nu står der oven i købet at den lille pige havde fået kæmpet sig løs og ud af selen men kunne selvfølgelig ikke komme ud af bilen. Der er mennesker der har set hende i live ved middagstid.... Du fredsens altså, hvor har hun dog kæmpet den lille stakkel...

Mine tanker går til den lille piges efterladte! Mit hjerte græder med Jeres!

I dyb respekt
Æret være den lille piges Minde!

****************************

M.h.t. Michael Jackson - min mening er at han var den største, hans musik vil nydes i mange mange år fremover og jeg er stolt af at være en af dem som oplevede denne, dengang levende, legende. Han har betydet ufatteligt meget for musikken og kunstnerne verden over og dette kan man da også læse om, lige nu, på Internettet, hvor mange af verdenskunstnerne har skrevet mindeord over deres døde ven.
Så - om I kan lide MJ eller ej - I får sgu svært ved at benægte hans musik og Jeres modvilje mod denne fantastiske kunstner er, for lille mig, ganske uforståelig fordi flere af Jer som udtaler Jer negativt, er brugere som ynder god musik, dette har jeg lagt mærke til fordi I engang imellem 'snakker' musik herinde og lægger links, youtube osv osv, derfor forstår jeg ikke de ting I skriver - men jeg kan jo også være helt ligeglad, jeg har Michaels musik og vil lytte til den og nyde den, resten af mine dage!....
- imens jeg næsten kan høre salig Michael synge....You are not alone....

Hvil i fred Michael!
Æret være Michael Jacksons Minde.

**************************

Farrah Fawcett afgik også ved døden i går. Hun tabte sin lange kamp mod cancer og døde, så vidt vides, afklaret omkring at livet var til ende.
Farrah Fawcett levede et hårdt liv og rygterne var mange. Hendes livs kærlighed Ryan O'Neal, var ved hendes side, som han har været gennem denne ulige kamp. Deres søn var ikke ved sin mors sygeseng, han sidder i fængsel.
Farrah F. blev ikke mere end lige først i 60erne, så sluttede hendes liv. Hendes karriere var up and down men hun har modtaget adskillige priser gennem livet.
Der er lavet en dokumentar om Fawcett's liv, den hedder 'Farrah's Story'.
Jeg her ikke så meget mere at sige om FF, jeg kendte ikke rigtigt til hendes karriere men har dog set hende i Charlies Angels. Jeg skriver blot om hende for ikke at få at vide at der er andre end MJ som afgik ved døden i går.

I øvrigt var der rigtig mange andre mennesker som døde i går, jeg mistede f.eks. også! Min sidste faster døde, efter et langt og slemt sygdomsforløb. Hun var ikke den eneste, ud over de tre ovenstående! - der var helt sikkert mange mange andre men jeg kan ikke skrive om dem, for jeg kender dem ikke og har heller ikke læst om dem - dette bør være en 'legal grund' til ikke at nævne dem her!? Men ok, jeg har intet imod at ære dem, slet ikke, så det vil jeg gøre, ved at skrive...

Æret være alle vore elskede og savnede medmenneskers smukke minder!

******************************

- fortsæt bare med at svine MJ til! Han kan tage det, han klarede det i livet og han vil klare det i døden! Han har så mange menneskers respekt at han sagtens kan undvære Jeres

Venlige hilsner fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-09 14:33

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jeg kan ikke forstå at man kan glemme sit lille barn i en bil.

Jeg tænker også på familien. Vil det igen blive en familie ? Vil pigens mor kunne glemme at faderen lod pigen sidde i bilen? Han er jo skyld i barnets død.

Det dødsfald overskygger for mig alle andre dødsfald den 25.06.09.

Fuldstændig enig ans.SLIGT MÅ BARE IKKE SKE.
Ikke desto mindre,har vi hørt om to eksempler fra Begien,og et par stykker fra Frankrig.Der er endt på samme vis.

Op i r..... med MJ.Han har begået selvmord i rater,de sidste 25 år.
Men inderst inde,kan jeg da godt ha`lidt ondt af manden.Jeg tror ikke han har haft et nemt liv.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-06-09 14:56

--------------------------------------------------------------------------------
Det går sms vittigheder om hans dødsfald allerede.Det var bedemanden der skal brænde ham kan ikke brænde han, fordi han er lavet af så meget plastik, men Lego ville gerne have han ,for så kunde de smelte ham om til legoklodser ,så får børnene tage ham i munden en sidste gang......
alimak

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-09 15:26

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Æret være alle vore elskede og savnede medmenneskers smukke minder!

Jamen,dette kan jeg helt tilslutte mig,vil.du

Med hensyn til MJ,har jeg altid syntes hans musik lød som en vejtromle,der kører på grusvej.
Men musikken er jo forunderligt på den måde,at vi alle kan vælge vores forskellige favoritter.
Snakker vi ikoner,vil jeg jo vælge (nok på grund af alder) Roy Orbison. Hans stemmeføring,finder ikke sin lige.Desværre også død.Jeg ved godt,det er to vidt forskellige stilarter.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 15:40

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Der er mennesker der har set hende i live ved middagstid...

Og de har ikke reageret !!!!!!!!!!!!

Jeg forstår det slet ikke. Jeg ville have handlet på en helt anden måde.

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 26-06-09 16:04

--------------------------------------------------------------------------------
Teil det turde du ikke, give udtryk for, forand det kardaver anstalt, han blev

kørt hend til, undtagen du havde alle dine dobbelt filer med dig.

Citat
Citat fra tidligere til vic 2000:
gætter på du er ordblind

Citat
Svar fra vic 2000 tidligere:
nej det er han ikke,

han er også udlært skilte maler,
med en sølv plade bemærkning i hans svende brev, så der behøves ingen undskyldninger af nogen art,

UHA UHA vic2000 ikke nok med du ikke er for klog at høre på, du staver da også som en brækket arm...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 16:07

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Krummen nu skal du være artig: der bliver skrevet om en som har været død i over 35 år, og som skal have en værdig begravelse nu, så ingen fejl på det krummen, men at det så skal gi sig udslag i at line99 selv vil vælge sine forældre fremover, det er en hår, nød at knække, bare for sådan en gut,s skyld.

Hvis klaphatten ikke var så stor en tragedie, så ville man brække sig af grin. Men det er dælme foruroligende at den render løst omkring.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 16:09

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Men det er dælme foruroligende at den render løst omkring.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 16:12

--------------------------------------------------------------------------------
For fanden hvor jeg ville gerne vide hvor
Citat
TOTALIDIOTEN

bor. Så ville jeg leje en bus og tage venner og bekendte på en tur til hans bopæl og vise dem en virkelig ægte landsbytosse og klaphat, som samtidig er et dumt svin.

Det kunne blive en god forretning, at vise ham offentligt frem, og måske se den spise med kniv og gaffel oma. andre simple motoriske færdigheder....... live, for slet ikke at tale om at se ham stave og måske læse højt LOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 16:15

--------------------------------------------------------------------------------
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jeg har helt ondt i maven af grin. Bare billedet af klovnen på nethinden, så ruller jeg rundt på gulvet i latterkramper

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 16:42

--------------------------------------------------------------------------------

I sønderjylland søde i sønderjylland.
Har han selv fortalt.
Det indskrænker det jo lidt såååå gå du bare i gang og ta' så liiiiige mig med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 17:51

--------------------------------------------------------------------------------
Billeder på nethinden ...ondt af grin?

Tjoeh... se bare tossen hér http://www.cssboxing.com/temp/klumme.jpg

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : Teil

Dato : 26-06-09 17:57

--------------------------------------------------------------------------------
Det skal ikke handle om en pige der dør i faderens bil,
derfor annulleres spørgsmålet, basta.

vic2000, du har følgende muligheder

Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 06-07-09 03:28

VIC2000/ PÅ NU PÅ_igen.
29-06-09 03:49 : vic2000
29-06-09 05:11 : klumme_k-rumme
29-06-09 05:16 : klumme_k-rumme
29-06-09 05:21 : klumme_k-rumme
29-06-09 05:22 : klumme_k-rumme
29-06-09 05:26 : klumme_k-rumme
29-06-09 08:12 : Eyvind
29-06-09 08:25 : bentjuul
29-06-09 09:02 : Line99
29-06-09 17:00 : izhi
29-06-09 17:23 : piaskov
29-06-09 18:54 : Klaudi
29-06-09 18:59 : Klaudi
02-07-09 18:34 : piaskov

VIC2000/ PÅ NU PÅ_igen.
Fra : klumme_k-rumme Vist : 183 gange
70 point
Dato : 28-06-09 22:56

--------------------------------------------------------------------------------
Håber alt R= er med/ - minus sidste indlæg = TXT.)(/%#"

Eller var det vel DAGEN´s burn ` kando
Take it or LIVE IT/ DONT BLAME_ it on the bellboy...

http://peecee.dk/upload/view/178246/full
http://peecee.dk/upload/view/178245/full
angående TIP
http://www.kandu.dk/tip19828.aspx
se det HÆR___
http://peecee.dk/upload/view/178256/full

IKKE RET MEGET AT tænke over_ H_A_D_E_T

M_I_G

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-06-09 03:49

--------------------------------------------------------------------------------
Klumme -- klumme jeg synes virklig det er syn for dig at du slet ikke får et enneste indlæg eller kommentar, og at dit spørgsmål, glider mod bunden
tomt for interresse, har du fortrut at du har valgt fil navn klumme.klumme
i stedet for vic2ooo, og at der, så også nu er kommet en storbror,
VICC2ooo, som en overraskkelse for dig, næsten med samme fil navn, det er måske fejt gjort klumme-klumme, at han så ikke, har spurt dig først,
håber du får dit gode humør igen snart klumme-klumme. og ikke fyre sådan
en gang brække fy af dig, uden at have set dig for.

[CITAT) IKKE RET MEGET AT tænke over_ H_A_D_E_T

M_I_G ( citat) fra klumme- klumme

klumme - klumme hvad mener du ærligtalt med det du skriver i citat ?? vil du ikke, gøre den rigtige vic2ooo glad, og fortælle det, måske skære det ud i pap, hvis du har besvær med at udtrykke dig på normal vis,
men ellers kommer der her en hilsen fra ""alias"" vic2ooo storbror,s vicc2ooo venner fra et tip, læs selv hvad de skriver, ??

Fon mange ikoner på diskdutten
vicc2000 har modtaget -25 point for dette tip
Fra : vicc2000 Vist : 63 gange

Dato : 28-06-09 21:22

--------------------------------------------------------------------------------
gratis progs,

lav din ikoner om til en scrollmenu
http://www.stardock.com/products/fences/

lav dit lokale harddusk ikon om til hvad det paser dig = ico/iso?

http://bryanlb.us/
--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar

Fra : vicc2000

Dato : 28-06-09 21:24

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Download Now (425.7K)
Tested spyware free

Bedømmelse

Fra : Krummen

Dato : 28-06-09 21:43

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar

Fra : vicc2000

Dato : 28-06-09 21:46

--------------------------------------------------------------------------------
Krummen
bat image. iso, ifø at giv sig sæl negati`viteter

Kommentar

Fra : vicc2000

Dato : 28-06-09 21:47

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
du er smid ud

Bedømmelse

Fra : piaskov

Dato : 28-06-09 21:48

--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL

Bedømmelse

Fra : Reset

Dato : 28-06-09 22:05

--------------------------------------------------------------------------------
Tippet er ubrugeligt

Bedømmelse

Fra : ans

Dato : 28-06-09 22:09

--------------------------------------------------------------------------------
!

Bedømmelse

Fra : IBM760

Dato : 28-06-09 22:21
--------------------------------------------------------------------------------
mvh
alias vic2ooo / kjeld

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:11

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:16

--------------------------------------------------------------------------------
C DU mig rØR_r dr ik mang dr tagr alvoligt________???????????
MEN SOM JEG HAR SKREVET FØR /////////////////
fuck klumme / krumme OG HANS = DIN MÅDE

Samt alle andre ________!! der vil være BEDRE END ANDRE.

PIS KAN MAN TAGE PÅ ALLE MENNESKER,

MEN OM DET SKAL ligges til offentlig? SKUE

kommer op til*profilen* du har NAKKET.

At afsløre dig_som en anden HÆMORIDE________fucker
kan KUN GØRE _ andre ?????????????

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:21

--------------------------------------------------------------------------------
MEN________'

jeg håber du/ DINE profiler kan være med til
at enten kando/ eller denne side bliver LUKKET?
Grundet misbrug af !!!!!!! samme.

Selv har jeg forsøgt, men uden svar fra ??????????????????????

B__________________________________AAAbbi_Road_ræceeeeer

C ja in HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:22

--------------------------------------------------------------------------------
Stadigt noget at

??????????????????

TÆNKE PÅ

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 29-06-09 05:26

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
klumme - klumme hvad mener du ærligtalt med det du skriver i citat ??

Og HVEM er NU DET_??????????????

Jeg kan rimeligt DK indti A_jacobsen eller lignende_?????????
lovede at HJÆLPE____?
l

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-09 08:12

--------------------------------------------------------------------------------
Hjææææææææææææææææææææææælp - der er invasion fra rummet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-06-09 08:25

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
der er invasion fra rummet

og det lyder til at disken og vic2000 kommer fra samme galaxe

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 29-06-09 09:02

--------------------------------------------------------------------------------
Vi kan saktens se forskel !!

Bl.a. har vic2000 ikke fattet, at vi faktisk er en håndfuld personer der er meget glade for at hjælpe hinanden

''lav din ikoner om til en scrollmenu''
http://www.stardock.com/products/fences/
herfra: http://www.kandu.dk/tip19828.aspx

,,,,,,,,,, glæder mig til at prøve den !! TAK

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 29-06-09 17:00

--------------------------------------------------------------------------------
hvad mæ ham der ---------> klamme klummen <-------

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-06-09 17:23

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
hvad mæ ham der

Det er disken....han er helt uskadelig og skal være her

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-06-09 18:54

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Det er disken....han er helt uskadelig og skal være her

Og nu hedder han så os vicc2000, bemærk vicc med 2 c'er

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-06-09 18:59

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg så det lidt for sent her:
http://www.kandu.dk/Spg137526.aspx#1573166

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-07-09 18:34

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Og nu hedder han så os vicc2000, bemærk vicc med 2 c'er

Kært barn har mange navne eller

vic2000, du har følgende muligheder

Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
Kvalitet af kommentar
Bemærk, hvis din kommentar bliver accepteret som et svar og bedømmelsen er 2 stjerner eller derunder, vil du kun modtage halvdelen af de point som er afsat til svaret på dette spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmål.

Indlægget må ikke være tomt

Meget forvirret

Snabel a

Glad

Hahahahaha

Surmuler

Ked af det

Blink

Rækker Tunge

Sur

Glad

Hahahahaha

Waaauw

Tak for hjælpen

Djævel

Jeg har ikke en kinamands chance !!!

Aii, er det rigtigt?

Selvsikker Nørd!

Nørd, i tvivl!

Hmmmm, ikk` godt!

Du er sørme skæg, hva?

Blink

Rækker Tunge

Sur

Ked af det

Surmuler

Sover allerede

Roterende fis i kasketten

Yaaark

Klovn

Av

Stikker snotten i alting

Roliig, hjælpen er på vej!

Flov

Mundlam

Engel

Hihihihihi

Pinnochio

Kedeligt

Ikke helt vågen

Hør engang

Sorteper

Snakker

Rasende

Misfornøjet

Meget Glad

Snakker

Rasende

Misfornøjet

Meget Glad

Sol

Tømmermænd

Glædelig Jul

Tyveknægt

Cry Baby

Mooney

Love

Fin dame

Fnat

No way

Svært hmm

Godt Nytår

Love

Hjælp

Punker

Vampyr

Cowboy

Tillykke

--------------------------------------------------------------------------------

Søg

Alle emner Karriere Uddannelse Fjernundervisning
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet

Månedens præmie
500 danske kroner

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens lodtrækning

Statistik
Spørgsmål : 132802
Tips : 25972
Nyheder : 681741
Indlæg : 5659528
Brugere : 211189

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste

Copyright © 2000-2009 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 04:37

Citat
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-06-09 17:23

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
hvad mæ ham der

[B]Det er disken....han er helt uskadelig og skal være her [/B]

men ellers TAK for hjemme_hjælpen

OG JEG BEHØVER IKKE ? være HÆR///
jeg har fundet min LILLE/ ______bede-tæppe.
MED AFGANG KL: ????? men ikke mange ? af samme igen-
HYGGE _TRA LA-DA DAM_ GAMMEL TRAVER?????????

OG HVOR FAND__ ER/ er det mennekske der LOVEDE mig et par SVAMPE
UPS ______________//eller hedder det OBS = oplysningger til MIG/ dig

SS_____tiden er NÆR

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 05:01

HÆJ_________du dder VIC_
jeg har ALDRIG VÆRET HÆR UNDER EN (krumme) SÅ
FINFD EN ALKAN-KASSE DER GIVER BRØD + KATTEMAD
Men som alle skal

have at vide, Øhhhhhhhh WHATS down PUTTY? CAT

Jeg lever mit LIV_ tror du vikeligt! at JEG vil pisse på lille DIG/
eller for den CAT´s andre__
SÅ kender du IKKE mig

___

MEN

PISSER DU DU MIG/ katten´s hale/ eller bare MIG.

Så må du tage skidtet SOM DET KOMMER.

C´er DU ikke tv_MF = MOTHER_FUCKER
Men HVOR FANDEN? = er ali_ben_Nixon ???????? henne.

Hader at blive ????????? op-passet af BLAKKI_
og om jeg er medlem af ?????????????????????

C/ SER DU
DET FIK lille MIG, TIL AT KØRE MED EN 49,
OM DET ER en lille oprtapning af

HVAD FANDEN/ allllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
rager det dog mig.

Jeg var her gør DEM/ DIG
BTW: lad være med at anmelde mig:
JEG HAR VÅBEN-YILLADELSEN I.ORDEN

Også grundet trussler FRA DETTE lille for?rum

Og er der RET MANGE DER husker den___________________tvivler

PAS PÅ___klamme/ klumme ?????????????????+++

trusler på mig/ mine omgivelser

TAGER JEG MEGET HØJT
Men _____________PRØV DIG FREM.

Jeg skal kun hjem og fodre en XCAT::::: hvor skal DU hen

BAD MF ´r andre gør mig til

Be______akket__ salami_________kum

+

SKÅL til

TLF_____regningerne

og er allerede OVER THERE______

og det er IKKE gas.

DONT_ call _ ??
jeg kommer JO ALTID BACK

G_nat

og ikke forstyr min CAT_s et eller andet.

sieg hiel-------mf o dk
SS

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 05:04

Citat
gratis progs,

lav din ikoner om til en scrollmenu
http://www.stardock.com/products/fences/

Fuvk en klamme ruumme___
men VED du / at det virkeligt virker_ eller var det for bare at VI SKULLE PISSE VIDERE

bare fordi man KAN / behøves: man ikke være OND________mir

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 05:10

For at / Citere DIG SELV
/////
Citat
Copyright © 2000-2009 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

SÅ PEE OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
eller lad andre pisse PÅ DIG + andre.

TRor DU at klamme, og hvem er _ nå
HAR ENERET_COPYCAT________---
s¨å er der FANDME NOGET ALLE BRUGERE HERINDE DER HAR___

SE MIT LILLE clic__ misset<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>> 10 meter
ved siden af? ????????????
kv2 /

pis OUT OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF MY live/ NOT MY LIFE

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 05:41

har du ikke hacket mig (SOM **berpox** GJORDE_engang jeg IKKE snakked e om MND_s præmie)__SÅ GØR DET DOG NU

men HUSK ???????????????
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Gælder ALLE der hacker? med eller uden konto ¤####### re
Så ALT står ÅBENT__stakkels JER.

Men vad fanden skal man nmed NODER, andre kan PIeee på som__??
Denne går til ejeren af Forum/met_ og han vandt SGU ? hvad
en AIR_____vic 2000 + andre

klumme du VANDT ENDELIGT__
uden at give dig til kende______

prøv og kando bliver PISTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTtttttttttttttttttttt
VÆK

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 05:50

123" find selv TRASH mail serveren

og hvor kom den fra. jeg sover GODT _ alla svinene.
og frygter ikke ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLA _ trlala vrede.

PAS PÅ JER _ HA ør det sgu ikke

husk_____allle / ALLA former for indbrud og overtagelser
anmeldes_ med der til ret sager_ så???

Jeg får vist nok dig/ andre at se CCCCCCC

eller en

IP

server

der er værre end COPY & PASTE

Iám appy_va r do___
you

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 06-07-09 15:51

Klamme krumme og hans dobbeltprofil 3773 er en nar uden sidestykke. Han er som et skvalderkål i haven, uønsket som ind i helvede.

Annuller spørgsmålet
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 16:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål