/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HJÆLP HURTIGT! lørdags åbent værksted År~
Fra : kpm10
Vist : 3167 gange
100 point
Dato : 11-04-03 22:34

Hej allesammen

Jeg har brug for rigtig hurtig hjælp!

Venstre forfjeder er gået på min Peugeot 206, jeg har akut brug for at få det lavet, jeg har fundet ud af at super dæk service har åbent lørdag og de har døgnåbent tlf, men de havde ikke en sådan fjeder hjemme!

Bilen er sænket, så det skal være en sænkningsfjeder!

Håber i kan hjælpe rigtig hurtigt......jeg har desværre ikke flere point at sætte på højkant end det jeg har gjort.

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 11-04-03 22:35

Jeg kan sagtens komme til både Ebeltoft, Grenå eller Randers hvis det er nødvendigt!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-04-03 07:14

Puh ha' sænkningsfjedder i weekenden... og op til påske - uha

Prøv at søge på Autoatlas, måske du kan finde noget her http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232

God jagt
Søren