/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 3gs
Fra : bpedersen
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 04-07-09 16:32

HEJ.

Jeg vil bare lige høre om der er nogen som kender dette firma.
http://mac-phone.dk//product_info.php?products_id=305

Han påstår at han han snart har nogle
ULÅST iPhone 3G S som han sælger.

Vil jeg få problemer hvis jeg køber sådan en?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-07-09 17:04

virker ikke rigtigt kan kun betale med kotooverførelse eller paypal???
ville også vente med at købe denne model det er nået strort under opsejling i usa da de bliver extrem varme

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 04-07-09 17:31

Okay. Ved du om der er andre steder man kan købe den uden uden bindening. jeg kunne nemlig godt tænke mig at bruge mit telmor simkort.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 04-07-09 18:43

har checket ham på Virk og google, og han ser reel nok ud..
det ser heller ik ud som det er kinesiske kopier , for de plejer at være billigere.

den eneste ting er at hans hjemmeside siger han bor i Kbh, og Virk siger i Hobro ...
men man ka jo flytte og glemme at melde det ...

vh
D9N

Accepteret svar
Fra : hejhejdikal

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-09 19:43
Godkendelse af svar
Fra : bpedersen

Dato : 21-07-09 20:41

Tak for svaret hejhejdikal.