/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bios opdatering
Fra : Vonna
Vist : 644 gange
200 point
Dato : 04-07-09 13:37

Håber der er en som kan give meg en forklaring .

Her kan du finde alle nuværende drivere, manualer og FAQ.

Downloads

Microstar
Bios Opdatering bio7222ofw.exe
1.2K
Dato 10.08.2007
Tidligere downloadede 8210

Bios opdatering til MS 7222 mainboard.
Denne opdatering er kompatibel med MS 7222 mainboards uden 1394IEEE interface
+++Instruktion i opdateringen af BIOS+++

1. Udpak den downloadede fil til en mappe på den sidste partition på harddisken (FAT partition D: eller E:).

2. Genstart herefter Deres computer med CD'en "Application & Support" i drevet.

3. Ved MS Windows CD-Rom Boot-menuen vælg da: "Boot from CD-Rom"

4. Tryk straks herefter, hurtigt på F8-tasten.

5. I Windows opstartsmenuen vælg da: "Safe Mode Command Prompt Only".

6. Til sidst skal De eksekvere autoexec.bat filen, som kan findes på partitionen C:\ i mappen, som angivet i pkt. 1

7. Start opdateringsproceduren ved at trykke på en given tast.

8. Efter BIOS opdatering bedes De genstarte computeren.

Information:
For at udpakke alle filer tryk på ”extract”-knappen. Filerne vil nu blive udpakket til mappen som du selv navngiver.

Vigtigt:
Ved fejl i forbindelse med denne opdatering, påtager vi os intet ansvar for skadet eller mistet data. Kunden indvilliger i dette når at opdateringen bruges.

Er der noget bestemt jeg skal gøre når jeg er kommet er kommet hertil
Til sidst skal De eksekvere autoexec.bat filen, som kan findes på partitionen C:\ i mappen, som angivet i pkt. 1 also hvordan eksekvere jeg autoexec.bat filen . Vh vonna

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-07-09 13:49

Klik på den!

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 210 point
Dato : 04-07-09 13:52

.bat + .com og .exe er alle commando-filer, hvor der skal venstre-klikkes på, og så skulle eksekveringen udføres

Mvh

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 04-07-09 13:54

Helle22 sig mig er den så ude av drift ved et klikk

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-07-09 13:55

Nej, nej - den bliver der sandelig

Godkendelse af svar
Fra : Vonna

Dato : 04-07-09 13:57

Tak for svaret heller22.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-07-09 14:06

Det var godt, at jeg kunne hjælpe .

Men du skal lige vide, at for mig var det uhyre nemt at svare på dit spørgsmål. For i de gode gamle dos-dage (før Windows tog over) var autoexec.bat + config.sys filer, som var helt styrende for, hvordan ens pc kørte. Og den gang var det en sport, at kunne flytte hukommelse fra "nedre" til "øvre" af de indbyggede 1024 MB, der var i putterne. Jeg kan huske, at det højeste i nedre (som var der pc-en køret hukommelse på) jeg kom op på, var 632 MB. . Jow, det var tider .

Men tak for pointene

God weekend og sommer og mvh fra mig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-07-09 14:29

1024 MB og 632 MB

Jeg er meget . Det var IKKE MB, men kb

Mvh

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 04-07-09 16:23

Tak skal du ha.håber også du får en god weekend samt en rigtig god sommer

Vh vonna.