/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Hvad skrive man?
Fra : nullerbullerpige
Vist : 20280 gange
100 point
Dato : 04-07-09 09:12

Skal skrive kort til en som holder svendegilde, men hvad skriver man nornalt i sådan et kort?

Kommentar
Fra : PRO-filsen

Dato : 04-07-09 09:15

Nu er du blevet svend - Tillykke med det, du

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 04-07-09 09:24

Indenfor hvilket fag?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 04-07-09 09:25

Citat
Skal skrive kort til en som holder svendegilde, men hvad skriver man nornalt i sådan et kort?

er det til en som du kender godt / meget godt, eller bare kender, igennem andre, ??? der findes et hav af sætninger, til et sådan kort, ??

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 04-07-09 09:27

En jeg kender godt og en jeg kender lidt. Det er pædagog og kontorass.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 09:29

der findes et hav af sætninger, til et sådan kort, ?? Hvor ved du det fra...Du kan jo kun finde ud af at bruge hver andet bogstav i alfabetet TOTALIDIOT

Kommentar
Fra : zulux

Dato : 04-07-09 09:33

"Du er bare go'- pædagog"
"Du kan dét dér på kontoret"

zuluz

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 04-07-09 09:40

Det jeg er interesseret i er nogle sætninger som jeg kan skrive på kortet.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 04-07-09 10:00

Du kan f.eks skrive

Kære xx

Et stort tillykke til dig, hvor er det dejligt, du nu er færdig med din uddannelse.

Held og lykke fremover!

Mange hilsner fra
nullerbullerpigen

Kommentar
Fra : zulux

Dato : 04-07-09 10:05

Hvorfor skriver vedkommende med flaget, at vedkommende er TOTALIDIOT ?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 04-07-09 10:42

nullerbullerpige er du selv uddannet Pædagog, ??

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 04-07-09 10:44

nej...

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 04-07-09 11:02

Krummen

Jeg fatter ganske enkelt ikke at et skvadderhoved som dig, ikke kan forpeste tilværelsen et andet sted på nettet.
Du er og forbliver en satans fucking latterlig nar, som desværre gemmer sig bag skærmen, for ellers ville du sateme blive opdraget - din latterlige tegning

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 11:26

Hej izhi....Har du nu udgangstiladelse igen. Det må man sige....Vaneforbrydere har det sgu godt i Danmark

Citat
for ellers ville du sateme blive opdraget
LOOOOOL Af hvem??? Dig??? Må jeg grine min røv i laser. For det første ejer du ikke selv nogen form for opdragelse, hvad der er tydeligt på den måde du platter alle og enhver, som du kommer i nærheden af. Fyyyyy skam dig

Hvis du med opdragelse mener den mere håndgribelige slags LOOOL Så det blir da ikke dig Sylvester Stallone, som kan levere den. Du er blevet smaskfed med dårlig åndenød og den eneste muskel som du endnu har, der fungerer, er den du bruger til at styre musen med. Hvordan går det med dit fodbold forresten LOOOL Du blir vel forpustet bare du skal se en kamp. USYMPATISKE KÆMPEFJOG og PLATUGLE Har du forresten lært at skrive dit eget navn, eller bruger du stadig andres

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 11:35

Hvad laver du forresten herinde, ud over at jydeskide dine stupide platuglebemærkninger af. Kandu har iflg. din nye profil (de andre du havde er GODT kendt dit fucking fjols hi hi) ikke megen fornøjelse af dig, men på den anden side....det er der jo heller ikke andre der har i dit lokalsamfund.

Surt at skulle ud af byen for at shoppe, fordi man er blacklistet i nærforretningerne LOOOOOOL Det er surt at hedde Kurt, men det må være værre at blive kaldt for Kaj Kaj leverpostej LOOOOOL eller Tågernes Kaj

Citat
Ubesvarede spørgsmål fra izhi

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen ubesvarede spørgsmål fra izhi.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Besvarede spørgsmål fra izhi

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen besvarede spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Annullerede spørgsmål fra izhi

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen annullerede spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Tips og Tricks fra izhi

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen tips & tricks.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 11:53

zulux

Citat
Hvorfor skriver vedkommende med flaget, at vedkommende er TOTALIDIOT
Fordi vedkommende (vic2000) er TOTALIDIOT

Flaget (Ravnefanen) som du omtaler er....(af hensyn til historieinteresserede) det flag / fane, som vi Danere allerede i 1016 under Knud d 2. Store, menes at have brugt før vi fik Dannebrog. Dannebrog fik vi først i slaget ved Lyndanisse (i dag Tallinn i Estland) den 15. juni 1219, den dag som vi idag kalder Valdemarsdag (Wikipedia).

Andre historikere mener, at Dannebrog er fra 1208 i forb. med slaget ved Fallin - Estland.
Så Dannebrog er altså enten 790 eller 801 år gammel. Så ved du det. Man kan lære så meget på Kandu. Også hvem der er TOTALIDIOT og PLATUGLE

Sorry nullerbullerpige...Lige et OT sidespring

Kommentar
Fra : zulux

Dato : 04-07-09 12:17

Tak for forklaringen angående Ravnefanen.

Jo, jeg er historisk/geografisk interesseret.

Og lærer en hel del på Kandu.dk

Syntes nærmest flaget lignede noget fra Albanien.

Men nu er jeg blevet klogere.

Tak til Krummen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 13:53

Citat
Syntes nærmest flaget lignede noget fra Albanien
LOOL Ja det kan du have ret i - Stiliseringen af fuglene i deres flag er dog klart meget yngre.

http://da.wikipedia.org/wiki/Fil:Flag_of_Albania.svg

Jeg har jeg ikke kunnet finde nogle data om dette flag. Mener i øvrigt osse at vide, at Dannebrog er et af de ældste flag i verden, hvis ikke det er det ældste, hvis oprindelse kan dateres. Dette omend, der hersker nogen tvivl om den rette alder.... + - 10 - 15 år

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 04-07-09 14:11

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-07-09 14:22

Selv tak