/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
endeligt ferie
Fra : dos-man
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 03-07-09 18:26

ja så kom det da også til mig, nu er der ferie i 4 uger og de 3 uger går til USA hvor jeg skal bo hos technet i Silly Con Valley

grille og hygge måske lige forbi microsoft og ellers bare slappe fulstændigt af

hvad ska i lave i jeres ferie ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-09 18:34

Bill kommer her - så han er ikke hjemme i den periode

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 110 point
Dato : 03-07-09 18:35

Jeg skal "Hjem til Århus" til jazzfestival.

Glæder mig meget.
Skal proppe mig med Samsøkartofler og friske ærter (det kan man nemlig ikke få i udlandet) fra den gode bondemand i Beder.

Skal gå ture langs vandet (bor inde midt i Europa og savner havet).

Drikke en fadøl ved Åen.

Høre jazz på alle gader og stræder sammen med gode venner, jeg ser for sjældent.
Tilbringe tid med min vidunderlige 90-årige mor, der stadig bor i sit lille hus og har det strålende.

Køre hende en tur i skoven og spise rigtig dansk frokost.

Og alt sammen med min udenlandske mand, der også elsker vores ture "hjem".

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 03-07-09 18:44

jeg personligt har mødt Bill et par gange , men han siger ikke mig noget . snobbet og vil KUN sit eget lille ego

jeg er selv stor tilhænger af jazz men det er mest new orleans jazz

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-07-09 19:13

New Orleans.....

Husk de lange røjsere.

Godkendelse af svar
Fra : dos-man

Dato : 04-07-09 04:42

godmorgen Tak for svaret frieda.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 04-07-09 06:07

god morgen

og ha en rigtig go tur