/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stadig ingen e-miler ???
Fra : molokyle
Vist : 1415 gange
400 point
Dato : 03-07-09 17:53

Øeh... nu er det på 14. dag at emiler løber sparsomt og sporadisk ind i min IN-BOX.

..i en skøn u-orden ...naturligvis

Ha'r i det ligesådan?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-09 17:56

Nej ... jeg har hele tiden fået de e-mails, som jeg selv har ønsket

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-09 18:03

De få kategorier, jeg abonnerer på, der har jeg hele tiden fået mails om nyt spørgsmål i kategorien.

I de spørgsmål, som jeg deltager i, der fravælger jeg mails.

Men jeg lavede en test for nogle dage siden .... ja tak til mails .... jeg fik mails, når der var nye indlæg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-09 18:14

Skaf dig en ny udbyder - Molo.....

De beholder dine mails

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-07-09 18:22

Ingen emiler her, det virkede et par dage, har forsøgt at skrive til kandu.

Emiler er ikke blevet modtaget, er det eneste jeg har fået ud af det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-07-09 18:31

Jeg får/og har fået de emiler jeg skal ha'

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-09 18:31

Det må være jeres mailudbyder.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-07-09 18:41

Har TDC får andre emiler, bare ikke fra kandu

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 400 point
Dato : 03-07-09 19:18

Citat
Har TDC får andre emiler, bare ikke fra kandu

Ekko ekko

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-09 19:23

I er sikkert på den samme server som malerhjernen, så kan den ikke følge med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 19:25

Still : Same same...

</NOTHING>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 19:31

Måske man skulle skrive til TDC og udbede sig en forklaring ?

...en 'regning' kandu.dk ikke har betalt? ...eller noget?

Det lyder da højst 'mystisk', at det kun skulle være TDC kunder som har dette problem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-09 19:34

Citat
Det lyder da højst 'mystisk', at det kun skulle være TDC kunder som har dette problem

Jeg er TDC - kunde og har ikke/haft noget problem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 19:39

ALLE: Jeg opretter liiiige endnu en (alm. bruger) profil, altså foruden de 3 andre jeg har:

superbrugerne: molokyle og moderator,

..samt den alm. bruger: Hm...

Lad os kalde den nye mig: ALIEN

Denne opretter jeg udenom TDC

..så sér vi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 19:41

Alien er i brug... du må finde noget andet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 19:44

3. point for den skarpe iagtagelsesevne Nordsted1

Jeg finder på noget 'andet'

Til gengæld fandt jeg ud af, at der sker 'mærkelige' ting ved ny brugeroprettelse. Siden virker umådelig laaaaaaaaaaangsoooooooom.....

Hold on.... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 19:46

Okay, jeg holder fast i siden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-09 19:46

Du kunne jo kalde dig for HmHenrik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 19:48

Eller hva med - den blå mustang -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-09 19:48

Har lige modtaget en 10-15 stykker på dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 19:51

Ehm... det kan jeg ikke tjekke, for jeg har husket at fjerne fluebenet i denne tråd

Kommentar
Fra : important

Dato : 03-07-09 19:52

Hallooooo.....

Her er måske en del af 'forklaringen' ???

Min private e-mail udbyder vedhæfter betegnelsen [SPAM]

Jf.
Citat
[Spam] Velkommen hos kandu.dkKandu.dk <serviceagent@kandu.dk>

..ved modtagelse af kodeord.

important

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 19:53

Tid at tjekke emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 19:55

Jamen hvorfor får vi så nogle gange emiler og andre gange ikke???

Kommentar
Fra : important

Dato : 03-07-09 19:55

...og at fjerne flueben

important

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-09 19:56

Mon ikke du skulle tjekke dine sikkerhedsprogrammer.....

Hvis du kalder kandu spam - ja så er det jo klart.....

Kan være TDC opfatter ALLE massemails som spam

Så når din lønseddel er kommet tit nok bliver den også til SPAM og returneres

Kommentar
Fra : important

Dato : 03-07-09 19:59

emiler falder prompte hos denne udbyder

important

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 20:03

Jeg har ikke aktiveret mit spamfilter - forstår ikke en pind af dette her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 20:04

...heller ikke jeg og der skér NADA på min TDC emil konto

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-07-09 20:06

Hvis TDC sorterer dem som spam, burde de så ikke være i spam mappen på web mails?
Der er der heller ingen ting

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 20:09

For de, som sku' vær' i tvivl?

important = molokyle's "nye" alm. profil ...oprettet til lejligheden

Mine 'andre' profiler benytter TDC ...og får i modsætning til important ingen emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 20:11

Mystikken breder sig... vi kan vel ikke kalde det for en gyser her i varmen vel??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 20:13

Medens jeg laver alt muligt andet ...der er snart Kill Bill I og II fra TV2 Zulu, ...såeh ska' jeg altså også liiige finde/kreere lidt sigende grafik og tekst til min vordende ekstra profil important!

- I'll be back -

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 20:16

Okay, jeg fjerner fortsat fluebenet i denne tråd, du har det jo med at gå i selvsving,når du først begynder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 20:53

Så kom grafikken på plads for important

Flot ik' ?

..jeg havde dog glemt alt om; at alm. profiler ikke har nogen tekst info

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 03-07-09 21:07

De må være smeltet inde på kandu

Må så se om det virker med denne her

klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 21:11

Jamen Klaudi,så må jeg jo hellere skynde mig at sende dig en prøvemail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-09 21:12

Så har Klaudi også fået en ny profil

Jeg ved ikke, hvad der sker på kandu, men jeg har ikke haft problemer med mails fra kandu.

Har hele tiden fået de mails, som jeg selv har ønsket.

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 03-07-09 21:14

Det ser ud til at virke, har da fået 2(TO) emiler

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-07-09 21:19

Fjerner lige flueben, emilerne vælter ind

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 03-07-09 21:21

Ja ja i ka' jo sagtens, bare fordi jeres virker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-09 21:23

Citat
Fjerner lige flueben, emilerne vælter ind

Det gjorde jeg fra starten af, så her vælter de ikke ind

Men hvad er problemet egentlig for de brugere, der ikke får mails ???? de følger da godt nok med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 21:23

Jamen jeg kan altså ikke finde ud af det, hvis jeg skal have flere emiladresser, bare for at få emiler

Kan i kloge hoveder ikke få det fikset

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 03-07-09 21:26

Jeg "gravede" en gammel tiscali mail adr frem, egentlig mærkeligt den virker endnu, det er 4 år siden jeg fik TDC

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 21:33

jeg har da også en gammel tiscali, men jeg har den ikke i brug, eller på pc'en... det var måske på tiden jeg også gravede min frem igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-07-09 21:39

Altså jeg får en masse mail...ingen problemer her

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 03-07-09 22:17

do kan få en fra VIC ___????
-------
CITAT som følger:
---
Svar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 06:36

--------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-09 00:03

--------------------------------------------------------------------------------
Du stiller da også de besynderligste spørgmål i kategorier som overhovedet ikke er beregnet for 'den slags'. Hvis ikke det blot er for, at provokere/irritere andre brugere, er du så ikke sød at rette dine spørgsmål i de relevante kategorier her på kandu.dk? Såd'n, bare for en go' ordens skyld?

Spørgsmål som dette hører tydeligvis hjemme i f.eks. en af flg. kategorier:

Smalltalk
Andet videnskab
Andre interesser

..det hører i hvert fald næppe hjemme hér i Hus og have

</MOLOKYLE ( citat)

Det må du gøre noget ved. og ta pis på.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-07-09 22:27

Citat
Har TDC får andre emiler,

får emiler fra længe før jeg blev medlem, og i tilfældig dato orden,,

kjeld

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 03-07-09 23:26

Jeg følger lige med her,
Jeg får heller ingen email eller kun nogle MEGET få, Har TDC.

Kim

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-09 23:49

Gmail via ny linie hos TDC
Der kommer de emiler som bør komme fra Kandu.

Emilierne kommer også........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 00:48

vic20, vic2000, vicc2000 osv. -> Hvor vil du hen med dén kommentar?

Vi diskuterer faktisk problemer med kandu's e-mail server og det er faktisk bl.a. den slags kategorien kandu.dk er til for. At du ikke selv kan finde ud af, at benytte dette site som det er tænkt:

Vejen til en hurtig løsning ...gennem bruger til bruger hjælp og vidensdeling.

..og stile dine spørgsmål til andre brugere ved, at anbringe emnerne i de relevante kategorier?

Tjaeh... bum bum

Alle andre -> Jeg har ikke umiddelbart noget bud på hvorfor netop TDC ikke modtager emiler fra serviceagent@kandu.dk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 00:55

important er forøvrigt hostet hos DanDomain og det virker som sagt upåklageligt

..og den dersens [SPAM] 'ting' gælder iøvrigt også andre potentielle spamkilder, som robotter, samt emiler fra HOTMAIL adresser og lign.

Her lidt info:
Citat
Uønskede e-mail/Spam

Mængden af uønskede e-mail, (også kaldet spam), på Internettet stiger også drastisk.
Dette er oftest til stor irritation for brugeren, som skal bruge tid på at slette og rydde op i indbakken. Spam er i stor udstrækning reklame e-mails, der bliver afsendt via mailservere på Internettet, som ikke er tilstrækkelig konfigureret og sikret, så spammere frit kan misbruge dem. Disse usikre mailservere udgør det man kalder et Open-Relay.
For at bekæmpe spam findes flere såkaldte Open-relay blacklists på Internettet. Disse har en lang liste over en stor del af spam-misbrugte mailservere. DanDomain's mailservere brugere disse blacklists til at lave opslag på, hvergang der modtages en e-mail, netop for at se om afsenderen er på en af disse blacklists. Hvis dette er tilfældet er der stor sandsynlighed for at indholdet er spam, derved vil DanDomain's mailservere nægte at modtage e-mailen. Denne filtrering gør at vi kan fjerne op mod 95% af alle de uønskede/spam e-mail som ellers vil være modtaget.

Umiddelbart virker det som om, at TDC har blacklistet kandu ...eller også benytter de en Open-relay blacklist ..som har!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 01:01

ans ->
Citat
Men hvad er problemet egentlig for de brugere, der ikke får mails ???? de følger da godt nok med

Problemet er såmen, at man for at holde sig orienteret om nye indlæg i de spørgsmål man deltager i, må 'holde regnskab' vha. menuen indvolverede i http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=xxxxxxx

En smule bøvlet ...altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 01:36

Efter at ha' gransket lidt i 'sagerne' er jeg kommet til den konklussion, at nok nærmere er kandu.dk's brug af Open-Relay kilder som spærrer for TDC ...og ikke det omvendte, som er tilfældet. Det er sket for TDC før:

http://www.computerworld.dk/art/34469/tdc-server-bag-spamcop-s-tremmer

Muligvis betragter kandu's email dispatcher TDC adresser som spam ved opslag i en ikke opdateret database over Open-Relay udbyderes lister. Det er sikkert billigere for driften af kandu.dk, at benytte en intern DB, som så kun opdateres f.eks. een gang om måneden for at holde omkostningerne til spamfiltrering nede.

Men det er som sagt kun et kvalificeret gæt fra min side

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 01:44

Hmmmm... lige netop SpamCop er gratis, men fejlkilderne er utallige:

http://en.wikipedia.org/wiki/SpamCop

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 01:46

Det værste er så næsten, at enhver henvendelse pr. mail til service@kandu.dk fra de berørte TDC brugere ryger lige i brokkassen og bliver dermed IKKE læst af Admin. på Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 02:25

Tjaeh... det sker tilsyneladende fra tid til anden. Her er det Sorbs ( http://www.au.sorbs.net/ ) som var 'skurken':

http://www.computerworld.dk/art/33540/sorbs-blacklistet-tdc-server-bag-mail-problemer

Det kan dermed vise sig rent faktisk, at være kandu.dk's teleudbyder som 'fucker' e-mail trafik fra TDC. Sådan som jeg læser artiklen om 'episoderne'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-07-09 08:58

Jeg har også problemer. (TDC kunde).
Får Kandu mails i "klumper".Flere dage ingenting.Pludselig en 30-40 stykker på een gang.
Alle andre afsendere fungerer,det fint med.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 10:56

Jeg benytter webmail hos TDC ...og den har det ikke så godt med IE8. Man må derfor benytte kompabilitetsvisning, hvis man skal skrive en emil.

Ans og Eyvind har også TDC, men FÅR deres emiler. Noget kunne derfor tyde på, at det derfor KUN er webmail adresser; (lite.dk, privat.dk, pc.dk, tdc-online.dk, osv.) der blokeres.

Der er vist ikke andet at gøre end, at væbne sig med tålmodighed og vente på, at problemet går over 'af sig selv'. Jeg lader derfor spørgsmålet stå åbent så I kan henvises til det, hvis I skulle støde på nogen brugere i andre kategorier, der beklager sig over ..eller spørger ind til; emil-problemet.

Ha' en go' week-end allesammen

</EMIL>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-09 11:18

Jeg har en TDC kunde mail
Og en TDC webmail
.....................................bruger dem ikke.

Men jeg bruger gmail direkte i forskellige browsere.....................så har jeg den altid med mig.

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 04-07-09 11:38

Citat
Ha' en go' week-end allesammen

Taaark og i lige måde

Vil prøve at skifte min TDC mail til Gmail, der kan jo gå lidt tid inden svar emilen kommer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-09 15:25

Jeg har ikke mod på at rode rundt med flere mailadr, så jeg må bare væbne mig med tålmodighed og håbe på det løser sig - meget snart -

Hvis jeg nu ikke lige får set en løsning her, kan i så ikke skrive en pm, jeg får jo som bekendt ikke mail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-09 18:03

Citat
Hvis jeg nu ikke lige får set en løsning her, kan i så ikke skrive en pm, jeg får jo som bekendt ikke mail

Får du mails til pm, eller kan du se på kandu, at du har modtaget en pm ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-09 19:27

Det må kunne ses på kandu, uanset om der sendes mail.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 20:50

Eyvind ->
Citat
Det må kunne ses på kandu...

???
NOPE... !
Dér ta'r du fejl
Jeg ser f.eks. altid dette symbol på kandu.dk, når jeg er logget ind :

http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/StatusIcons/abonnere.gif

..som om der var no'en, som sku' ha' skrevet no'et til lille mig?
..privat?
...for dét er der jo stort sagt, næsten aldrig no'en som gør/tør ???
..og ALLIGEVEL, så ser det "ud som om", jeg sku' ha' private emiler ?
..altså !
..Dét ..har jeg altså bare ikke !!!
..for det meste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 20:53

Ps.

..ud for menue'en: Vis private indlæg

..mener jeg

</ http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/StatusIcons/abonnere.gif >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 21:03

Ud for Vis private indlæg

1.) Lukket konvolut = Nul private sladder-emiler.

2.) Åben konvolut = 'Nye' private sladder-emiler.

..eller emil--inder.

..men dét ..og dén funktion; har ikke virket hos mig i mindst ét år !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-09 21:12

Molokyle>>>>>>>>>>>>>>
Du har nu fået et privat indlæg / privat besked

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-09 21:24

Citat
Får du mails til pm, eller kan du se på kandu, at du har modtaget en pm ?

Ingen mails til pm, men jeg kan se en rudekuvert når jeg logger på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 21:39

..og jeg har svaret dig på privat-beskeden Eyvind:
Citat
Yes yes ...den ka' jeg godt læse :-V

..men hvordan skulle jeg vide om jeg har læst den ...eller om der er kommen en 'ny'?

..hvis ikke kuvert-'symbolet' skifter?

Dét gjorde det 'i gamle dage' :-S

;-) </MOLOKYLE>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-09 21:54

Kuvert symbolet virker hos mig----------sgu da dejligt noget virker

Molo... det lyder som om du har et "hængeparti" i dine pm'er... prøv at slette så mange som muligt, og se om det ikke hjælper... en evt. pm hænger fast i systemet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-09 21:54

Mine kuverter forsvinder lige så snart jeg har læst pm'erne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-09 22:17

Du har fået en til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-09 22:19

Citat
Du har fået en til

og straks logger jeg på, i håb om at det var mig du mente

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-09 22:26

Kig hellere på dit eget Goslar-spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 23:27

Min 'åbne' kuvert forsvinder ikke, selvom jeg sletter ALT i mine private indlæg.

Før i tiden 'forsvandt' kuverten ikke, hvis der ingen indlæg var ...eller man havde læst de der var.

Da kom en 'lukket' kuvert i stedet for den åbne

I mine andre profiler vises ingen kuvert overhovedet ..medmindre der er private beskeder. For så kommer der nemlig en åben kuvert til syne.

Sådan har det ikke altid været

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-09 07:18

Fik lige 37 emiler her til morgen!

Den med kuverten, den plejer at forsvinde når man har læst PM'en (hos mig)
Det ser ud til at virke OK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-09 15:45

Jeg fik 29 (s-)maileys

..men mangler stadig nogen 'gamle'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-09 16:08

Nå det var da godt du kunne finde ud af, at sende til dig selv.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-09 18:58

Har lige tømt mail boks ....278 stk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-09 20:56

Som jeg viste med den åbne kuvert er det i alle mine styresystemer og browsere.
Og fællesnævneren er gmail.

Ps. Jeg får kun een mail pr. spørgsmål, uanset hvor mange der skriver/sender indlæg.

Smart ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-07-09 23:16

Overhovedet ingen mails her idag

Men pm, virker som den skal.... når jeg ellers logger på og ser der er en

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-09 08:54

2 mails fra Kandu i dag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-09 15:58

No mails today da da da dadada

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 06-07-09 16:02

8 på min nye profil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-09 16:07

Prøv med en anden deodorant..................så kommer der nok mails.
"Hummel 23" kan være et bud.

Ps. Adskillige Kandu-mails hertil.

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 06-07-09 16:19

Citat
2 mails fra Kandu i dag.
Ps. Adskillige Kandu-mails hertil

Adskillige er det ik' mere end 2

Nå, men de får vel skidtet lavet på et eller andet tidspunkt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-09 16:36

Du kan prale når du får en mail pr. år du fylder LVII ( LVII = being seven more than fifty)

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 06-07-09 18:44

Citat
( LVII = being seven more than fifty)

er ikke min alder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-09 19:02

så fødselsår

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 06-07-09 19:09

husnummer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-09 19:20

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-09 19:33

Ingen (s-)maileys idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-09 19:59

Molo - er det kun Kandu mails du ikke får.
Står din mailadresse rigtigt hos Kandu
Har du prøvet at slette cokies
Ligger de måske og glor i en spam kasse
Har du kigget i webmail

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-07-09 23:51

Ingen mails idag... har slettet småkagerne og mailadr, er uændret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-07-09 07:47

Så kommer der mails, nye og gamle i en køn blanding

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-09 09:27

Så er det vel også galt.....................med alle disse mails.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-07-09 12:57

Citat
Så er det vel også galt.....................med alle disse mails.

Næææ, gengangerne er nemme nok at få slettet, når man ser på numrene i mailen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-09 14:16

Gmail løser de fleste mailproblemer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-09 15:52

89 emiler i dag

Det var ikke den med alderen Eyvind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-07-09 15:55

Vi må nyde det så længe det varer

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-07-09 17:51

Dagens høst: 70 Kandu-mails.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 18:04

Ny rekord idag: 114 emiler ...hvilket er næsten dem alle sammen

..men de har nu også været savnet

Der mangles STADIG ..så åbent ..lidt endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-07-09 18:14

Jeg tror at jeg med mine 85 emiler har fået dem jeg skulle ha

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 07-07-09 18:27

Jeg er kommet hjem til 72.
Men det er jo spændende at se om maliene fremover vil komme som før.

God aften

Kim

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 18:28

Lige modtaget en emil:
Citat
Kandu . dk Kommentar til dit spørgsmål hos kandu.dk. (spg.: 137674) I dag, 20:35 5KB

..Øeh; Hva' er klokken?

Mit 'ur' si'r: 18.48

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 18:32

En åbentbart diskepans mellem Faktisk afsendte emil = 18.49, kommentarens tidsanvelse = 18:27

..og sdå den sifdst indløbne kommentar, som må værre den som 'udløste' emilen = 18:27 ..som blev til = 20:35

Kandu.dk Teamet: Lær dog klokken !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 18:33

diskepans? ..der sku' ha' stået : diskrepans = Uoverensstemmelse

Sorry...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 18:38

..også alle de andre stavefejl

..men det gik lidt stærkt ...uret ...og tiden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 07-07-09 18:57

Stavefejl gør ikke noget

Tidsforskelen må vi vel leve med

Hvis bare vi begyndte at få mail igen

Kim

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 19:28

NY kandu rekord:

Har netop nu lige nu modtaget en emil fra dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/spg137674.aspx

..afsendt kl 21.28

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 19:30

Præcis 1 time ..ude i 'skoven'.

Hedder det så: SenSommertid?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 19:36

Næeh... HOV ...det var jo HELE 2 timer !!!

Så må det jo være: MIDNATSTID

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-09 19:36

Mit computerur viser 17:54 og det sker hver gang jeg skifter harddisk.
Så en enkelt time ska' du ikke være ked af.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-09 19:39

http://www.kandu.dk/spg137674.aspx#1576777

..modtaget som afsendt : 21.57

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 08-07-09 12:20

Nu er jeg begyndt at ha problemer med at komme ind på kandu, på 2 maskiner,

Hvad sker der dog.

Har ikke fået checket om jeg har fået mail endnu.

Kim

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-09 16:20

k_m_s -> Ja, det går lidt op og ned, men emilerne er da begyndt at banke på

..men, dem fra d. 22-06-09 og til ca. d. 28-06-09 ..mangles nu stadig.

Siden d. 07-07-09 og frem til NU; så ser det ud til, at emil igen er kommet i kridthuset ..hos TDC

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 08-07-09 20:32

hu-ra

Jeg har også fået mail idag i det normale antal.

Kim

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-07-09 20:52

Tror ikke jeg har nogle emiler til gode... de kommer fra de seneste spørgsmål jeg har deltaget i

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-07-09 21:11

Jeg har lavet min TDC emil om til en Gemil, det virker udmærket

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-07-09 21:19

Jeg vil ikke rode mig ud i flere mailadr. og lige nu virker det fint med TDC og kandu..og jeg nyder det lige så længe det varer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-07-09 07:46

Så for f*****, nu mangler jeg igen emiler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-07-09 15:27

Mangler stadig emiler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-07-09 17:49

Jeg har fået mine emiler siden jeg ændrede TDC-mail ti Gmail

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-09 23:15

Så har jeg lige fået 50 styks....og jeg ændrer ikke mailadr

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-09 10:33

Nordsted1 - det kunne være at du skulle ind til TDC og rydde lidt op.
Altså via webmail
http://mail.tdconline.dk/

Hvis du bruger IE8 er der lidt hjælp at hente derinde.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 13-07-09 17:55

Jeg får den ene dag og ingen den anden dag.

Kim

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-07-09 18:04

Eyvind, nu snakker du et sprog jeg ikke forstå

Jeg har IE8, så meget har jeg dog fattet... men rydde op via webmail

Jeg tror ikke jeg har flere mails der venter på mig... lige til næste gang

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-09 18:28

TDC mail findes i 2 udgaver.
Gratis og den der følger med en TDC opkobling til internettet.

Begge mailtyper kan håndteres fra webmail - altså logge ind hos TDC og behandle sine mail defra.

Til tider kan der ligge mails hos mailudbyderen (TDC) og blokkere, og det kan evt. rettes fra webmail.
Webmail = direkte adgang til mail hus udbyderen (TDC)

Når du bruger et mailprogram som Outlook Express eller Outlook så er det faktisk webmail programmet "snakker" med.

Adgang til TDC webmail, sker denne vej:
www.mail.dk som bliver til http://mail.tdconline.dk/
Denne mailadgang kan i øvrigt tilgås fra alle computere i hele verden
........................husk at logge ud når denne adgang benyttes.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-07-09 18:35

Emilerne når slet ikke ind i postkassen på webmail, så der er et eller andet, andet galt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-09 19:50

Jeg har en mailpost hos web10 som sendes videre til TDC som vidersendes til gmail som sendes videre til web10 som..........................så jeg har hele tiden kontrol med om mailsystemet er gået i stå.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-07-09 21:06

Eyvind....jeg vil sætte manden til at kikke på det, for det lyder da også smart, at jeg kan tjekke mail andre steder end i hjemmet

Eller hva nu, når Klaudi skriver sådan, er det så slet ikke så smart med det webmail alligevel??

Altså det sidste du skriver Eyvind, det lyder godt nok for kompliceret til mig... den behøver du ikke uddybe, kæden hopper af, bare jeg læser det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-09 22:42

Det er faktisk roterende mail
Samme mail som kører rundt og rundt........................lader sig vist ikke gøre.

Men i skal ind på TDC siden www.mail.dk og tilmelde med

"opret login"
skrive din mailadresse og det password som passer til
og så finde på et brugernavn og et password ( Må ikke være dit navn eller mailnavn)

og følge guiden.

Når du så er i udlandet............................. www.mail.dk > logind > og du har din mail.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-09 17:13

Ingen emiler igår

70 idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-07-09 23:19

Emiler igår og det meste af dagen idag, men nu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-09 09:40

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-09 11:01

Ingen emiler siden igår nat (..mellem tirsdag & onsdag kl. 2.25)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-07-09 08:06

Og her til morgen, kommer der nogle igen....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-09 07:53

Jeg har fået 45 stk. idag

Mht. Webmail:

Jeg benytter den gratis version (..til kandu.dk) på sølle 5 Mb. Derfor 'rydder jeg op' af pladshensyn HVER DAG.

Jeg tilgår altid min webmail via en browser; IE, Firefox, Opera, Netscape, Safari eller Google Chrome. Jeg har slet ikke noget mailprogram installeret, som f.eks. Outlook (Express) eller Mozilla Thunderbird. Jeg kan derfor altid læse min mail på en hvilken som helst pc med internetadgang, uden at skulle installerer eller opsætte et mailprogram til dette.

Glemmer man at logge ud? Så nedlægges forbindelsen automatisk af TDC i løbet af en ½ time således, at der ikke er andre som på samme pc ,ved et 'uheld', kan benytte din mailkonto.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 10:40

Ja sådan bruger jeg min googlemail (gmail)
Der er masser af plads og jeg har det hele med til udlandet............... på min bærbare eller fra en netkcafé
Jeg rydder dog også op hver dag - man ved aldrig om der kommer gæster.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 10:58

I morges fik jeg over 100 mails fra kandu.... jeg må jo indse, at jeg har glemt at fjerne nogle flueben hist og her

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 11:04

I må meget undskylde, men her kommer Kandu-mail helt normalt.
Gisp - hvad er der mon galt hos mig så.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 11:05

>Eyvind
Nu har jeg ik' sovet i nat fordi jeg har spekuleret på den med at passe Kandu job,
den næste er 24-7, så ved ik' helt hvad du tænker på

tak for lån af tråd plads molokyle

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 11:07

Mine Kandu emiler kommer os helt normalt, efter at jeg har skiftet til Gemiler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 11:09

Klaudi

Citat
Nu har jeg ik' sovet i nat fordi jeg har spekuleret på den med at passe Kandu job,
den næste er 24-7, så ved ik' helt hvad du tænker på

Er Kandu jobbet, de der føs'dage?? så halter jeg også bagud der, for jeg har ikke nogen på før den 29.7=Hyldeborg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 11:21

Nordsted1

Ja jeg tror det er flødeskumsdage han mener, den næste er bkr48 24/07
http://manse9933.dk/sub/kandu/birthday/#Juli

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 11:31

http://manse9933.dk/sub/kandu/birthday/

Jeg kiggede på en profil og så denne henvisning hvor der straks blev sunget.
Troede så det var vedkommendes fødselsdag, men ak, samme link synger også i dag.
......................................................Sorry.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 11:37

Tak Klaudi... så må jeg lige få den profil på

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 11:38

Fint, så kan jeg sove roligt i nat

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 11:40

Nu har jeg skrevet den på, men det er da ikke ens betydende med, at jeg husker at læse hvad jeg har skrevet

Men sov du bare roligt alligevel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 11:46

Takker

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-09 13:14

Så er der påængår til Nordsted1

Jeg tror; hun er den ENESTE ...som forstår mig.

CU LATER ... everybody

..og TAK for jeres deltagelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 13:20

Citat
Jeg tror; hun er den ENESTE ...som forstår mig

Jeg prøver og prøver, mere kan man ikke forlange af folk